abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_49724824
Ja, hoi. Onlangs ben k verhuisd, en nu leek het me toch wel verstandig zo hier en daar eens mn nieuwe adres door te geven. Mijn adres moet ook door gegeven worden aan Budgio, waar ik mijn auto heb verzekerd. Nu schijnt dat een Fortis dochter te zijn, want Fortis ASR schrijft iedere maand dat geld van mn rekening af. Zojuist ben ik naar de Fortis geweest om mijn adresgegevens te wijzigen inzake mijn spaarrekening aldaar, aalleen ik werd door de verschijning van de dame achter de balie dusdanig afgeleid dat ik mijn hele autoverzekering straal ben vergeten. Nu zit de Fortis hier niet echt om de hoek, dus ik denk, ik vraag het eerst even op Fok!. Kan ik mijn adreswijziging voor mijn Budgio autoverzekering regelen bij een bankfiliaal van de Fortis?
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:27:11 #2
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_49724874
Ik zou gewoon nog eens terug gaan naar de dame in kwestie.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  donderdag 24 mei 2007 @ 14:48:54 #3
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_49725752
Wat een kutsite.

Ik krijg de indruk dat je met dat 0900 nummer moet bellen.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 24 mei 2007 @ 15:25:26 #4
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_49727262
Fortis verzekeringen en Fortis Bank zijn twee hele verschillende takken van het Fortis bedrijf.
Je adres bij de Rabo doorgeven zal hetzelfde effect geven als dat je nu van plan bent.

Bellen/mailen/kaartje werkt stukken beter
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_49727461
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:25 schreef E.T. het volgende:
Fortis verzekeringen en Fortis Bank zijn twee hele verschillende takken van het Fortis bedrijf.
Je adres bij de Rabo doorgeven zal hetzelfde effect geven als dat je nu van plan bent.

Bellen/mailen/kaartje werkt stukken beter
Nou, dat is dus juist wat me aanhet twijfelen maakte. Gister was ik al bij de Rabobank, daar heb ik mn betaalrekening, en daar vroegen ze of ik ook nog mn adres aan interpolis of zo door moest geven, wat een rabo dochter is, als ik het goed heb.
  donderdag 24 mei 2007 @ 16:13:39 #6
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_49729342
quote:
Op donderdag 24 mei 2007 15:29 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Nou, dat is dus juist wat me aanhet twijfelen maakte. Gister was ik al bij de Rabobank, daar heb ik mn betaalrekening, en daar vroegen ze of ik ook nog mn adres aan interpolis of zo door moest geven, wat een rabo dochter is, als ik het goed heb.
Was.

Tegenwoordig is Interpolis onderdeel van Achmea, maar heeft de Rabo zo'n 35% procent van Achmea.

Fortis: Als het goed is kan zij het aan de balie ook gewoon doorgeven. Bellen werkt zeker.
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')