Ja, dat wil je wel he.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
kan jij mijn prachtige uncle jesse avatar vervangen door mijn huidige en hem naast die van devildinges zetten?
dan klop ik in de op
Dat kan helemaal nog niet in Friesland, daar gebruiken ze nog rooksignalenquote:
Ik hoorde laatst dat ze zelfs helemaal geen internet hebben..quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef maok het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nog niet in Friesland, daar gebruiken ze nog rooksignalen![]()
Ik woon er al bijna naastquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat wil je wel he.
Naast DaD zitten.
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik woon er al bijna naast![]()
maar als ik vanavond de sally's binnen loop en ik zie een groep groningers met een ex-hippie erbij dan zijn jullie dat? :p
In St Jacobiparochie hadden we echt geen internet, dat was er gewoon nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze zelfs helemaal geen internet hebben..
Maar Alex?
Hoe kom jij hier op FOK! dan zonder internet?
Misschien heeft ie wel een molen die stroom genereerd en met een hele goede versterker kan ie dan een draadloos netwerk uit Groningen oppikken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze zelfs helemaal geen internet hebben..
Maar Alex?
Hoe kom jij hier op FOK! dan zonder internet?
Ook later nog, zag ik zostraksquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is alleen als je hem net 3 seconden geleden hebt geopent toch?
Nee. Want er komen meer Friezen. Maar die hoeven minder ver te rijden. En ik ben qua Fryskness alleen aan mn sokken te herkennen. En mn auto, maar die gaat niet mee naar binnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik woon er al bijna naast![]()
maar als ik vanavond de sally's binnen loop en ik zie een groep groningers met een fries erbij dan zijn jullie dat? :p
Wat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In St Jacobiparochie hadden we echt geen internet, dat was er gewoon nog niet
Nee, je traktor parkeer je wel ergens anders.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Want er komen meer Friezen. Maar die hoeven minder ver te rijden. En ik ben qua Fryskness alleen aan mn sokken te herkennen. En mn auto, maar die gaat niet mee naar binnen.
Oh, wat raar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook later nog, zag ik zostraks
Het kan een effecieve manier van communiceren zijn in Groningenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef maok het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nog niet in Friesland, daar gebruiken ze nog rooksignalen![]()
Mn auto staat zowel in mijn FOBo als in die van ijsmeis, en is GEEN tractor. Niet alles wat regelmatig door een weiland rijd is een tractorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, je traktor parkeer je wel ergens anders.
Maar beter ook.
Ach, Jongeren kern noord groningen FTW.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Must de rom denke jonge! Sint Jabuustah Gangstahs 4 Evah!
Kssst, Kutboer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn auto staat zowel in mijn FOBo als in die van ijsmeis, en is GEEN tractor. Niet alles wat regelmatig door een weiland rijd is een tractor
Dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En mn auto, maar die gaat niet mee naar binnen.
Ja peterselieman, neem een traktor ofzo als ava.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Peterselieman, neem eens een avatar, ik lees telkens over je berichten heen
Dat zal wel aan jou liggen. Ik neem er een, wanneer ik dat wil en dat is nu nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Peterselieman, neem eens een avatar, ik lees telkens over je berichten heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |