Neuken moet niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks moet. Behalve eten, drinken, ademen, poepen, plassen, neuken en slapen.
Lullig voor jequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hobbies: FC Grunn volgen.
wtf,
FC UTRECHT FOR LIFE!
Het was wel lullig voor mij toen ik dat riep op de dag van die huldeging dinges, toen kwamen er een paar achter mij aan.quote:
Wat wil je ook met sommige stadjers hierquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was wel lullig voor mij toen ik dat riep op de dag van die huldeging dinges, toen kwamen er een paar achter mij aan.
jawel. zonder neuken sterf je uit. neuken moet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neuken moet niet.
Neuken is tof, maar het is geen levensbehoefte.
Ja. vooral omdat de kabelgootjes nogal vol zittenquote:
on-netjes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef Jesse_ het volgende:
en anders maar niet netjes
Nou, dat kabelgootje niet hoor, echt nietquote:
Of de kwantiteit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dan laat de kwaliteit van de kabelgoot te wensen over![]()
Gezelligquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:28 schreef clauwheee het volgende:
Werd net door Grulez gewezen op dit topic/vanavond. Heul misschien komt deze Stadjer ook ff.
Grulez en Noca herkennen me wel.
Niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
Neuken moet niet.
Neuken is tof, maar het is geen levensbehoefte.
ik geloof er niks van dat die 4 sterren waard isquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Film: Pirates of the Caribbean: At World's End
Dan geloof je dat niet. Jou probleem.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
ik geloof er niks van dat die 4 sterren waard is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |