Ja, dat wil je wel he.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
kan jij mijn prachtige uncle jesse avatar vervangen door mijn huidige en hem naast die van devildinges zetten?
dan klop ik in de op
Dat kan helemaal nog niet in Friesland, daar gebruiken ze nog rooksignalenquote:
Ik hoorde laatst dat ze zelfs helemaal geen internet hebben..quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef maok het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nog niet in Friesland, daar gebruiken ze nog rooksignalen![]()
Ik woon er al bijna naastquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, dat wil je wel he.
Naast DaD zitten.
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik woon er al bijna naast![]()
maar als ik vanavond de sally's binnen loop en ik zie een groep groningers met een ex-hippie erbij dan zijn jullie dat? :p
In St Jacobiparochie hadden we echt geen internet, dat was er gewoon nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze zelfs helemaal geen internet hebben..
Maar Alex?
Hoe kom jij hier op FOK! dan zonder internet?
Misschien heeft ie wel een molen die stroom genereerd en met een hele goede versterker kan ie dan een draadloos netwerk uit Groningen oppikken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst dat ze zelfs helemaal geen internet hebben..
Maar Alex?
Hoe kom jij hier op FOK! dan zonder internet?
Ook later nog, zag ik zostraksquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is alleen als je hem net 3 seconden geleden hebt geopent toch?
Nee. Want er komen meer Friezen. Maar die hoeven minder ver te rijden. En ik ben qua Fryskness alleen aan mn sokken te herkennen. En mn auto, maar die gaat niet mee naar binnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:34 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Ik woon er al bijna naast![]()
maar als ik vanavond de sally's binnen loop en ik zie een groep groningers met een fries erbij dan zijn jullie dat? :p
Wat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In St Jacobiparochie hadden we echt geen internet, dat was er gewoon nog niet
Nee, je traktor parkeer je wel ergens anders.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Want er komen meer Friezen. Maar die hoeven minder ver te rijden. En ik ben qua Fryskness alleen aan mn sokken te herkennen. En mn auto, maar die gaat niet mee naar binnen.
Oh, wat raar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ook later nog, zag ik zostraks
Het kan een effecieve manier van communiceren zijn in Groningenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:33 schreef maok het volgende:
[..]
Dat kan helemaal nog niet in Friesland, daar gebruiken ze nog rooksignalen![]()
Mn auto staat zowel in mijn FOBo als in die van ijsmeis, en is GEEN tractor. Niet alles wat regelmatig door een weiland rijd is een tractorquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, je traktor parkeer je wel ergens anders.
Maar beter ook.
Ach, Jongeren kern noord groningen FTW.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Must de rom denke jonge! Sint Jabuustah Gangstahs 4 Evah!
Kssst, Kutboer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mn auto staat zowel in mijn FOBo als in die van ijsmeis, en is GEEN tractor. Niet alles wat regelmatig door een weiland rijd is een tractor
Dat zou wat zijn zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En mn auto, maar die gaat niet mee naar binnen.
Ja peterselieman, neem een traktor ofzo als ava.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Peterselieman, neem eens een avatar, ik lees telkens over je berichten heen
Dat zal wel aan jou liggen. Ik neem er een, wanneer ik dat wil en dat is nu nog nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Peterselieman, neem eens een avatar, ik lees telkens over je berichten heen
Ik zal er aan denken, ik moet nu digitale TV aansluitenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
kan jij mijn prachtige uncle jesse avatar vervangen door mijn huidige en hem naast die van devildinges zetten?
dan klop ik in de op
Dat is een vrachtwagen met topsnelheid van 300 kilometer per uur in het zandquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:40 schreef Sebasser het volgende:
http://www.alexmiedema.com/images/007/0129X/IMG_2190-border.JPG
Jeetje, ja, mooie auto.
Overdrijf je nu niet een beetje met de topsnelheid? Ik meende dat het bij 210 km/h wel zo'n beetje ophieldquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat is een vrachtwagen met topsnelheid van 300 kilometer per uur in het zand
Tot over 4 minuten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken, ik moet nu digitale TV aansluiten
Ze hebben het volle potentieel nooit gehaald doordat de PR medewerker van daf uit de X2 werd geslingerd op hoge snelheid, en dat niet heeft overleefd. Het wrak van de X2 ligt nog steeds in de Sahara, en is een van de punten die ik in 2010 graag wil bezoekenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Overdrijf je nu niet een beetje met de topsnelheid? Ik meende dat het bij 210 km/h wel zo'n beetje ophield
5 topics geleden had je ook al een smoesjequote:Op donderdag 24 mei 2007 14:41 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zal er aan denken, ik moet nu digitale TV aansluiten
Je komt vanavond maar mooi naar ons toe.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:48 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
5 topics geleden had je ook al een smoesje
Iemand zin om vanavond naar de vera te gaan, the ponys spelen en ik ben vriendloos
dat kan daarna, het is er immers tegenoverquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je komt vanavond maar mooi naar ons toe.
Niet waar.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:52 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dat kan daarna, het is er immers tegenover
Dat is nog een verrassing.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wat ga je met de ballen van je nieuwe teamgenoten doen dan?
DevilsAndDust. Zo moeilijk is het niet, probeer het maar eens. Het zijn drie losse woorden die ik aan elkaar heb geplakt.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:31 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dan klop ik in de op
Verdomme zeg, en ik maar denken van wel.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Das op zich niet eens zo;n verkeerd idee.. Maar het gaat over mn autoverzekering bij Budgio, wat een Fortis ASR dochter is, kan ik dat wel regelen bij een filiaal van de Fortis bank?
En DaD is niet de enige beeldschone vrouw in dit land, zo blijkt
DustAndDeadDevils.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
DevilsAndDust. Zo moeilijk is het niet, probeer het maar eens. Het zijn drie losse woorden die ik aan elkaar heb geplakt.
Devils
And
Dust.
En waar woon je dan?
Ach, toen bij de Ikea had jij hetzelfde effect op me... Raam open, deur open, radio er in laten zittenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Verdomme zeg, en ik maar denken van wel.
Bespeur ik hier enige irritatie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
DevilsAndDust. Zo moeilijk is het niet, probeer het maar eens. Het zijn drie losse woorden die ik aan elkaar heb geplakt.
Devils
And
Dust.
En waar woon je dan?
Ik zal het onthouden.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Devils
And
Dust.
En waar woon je dan?
Ja, dat deed je eromquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Toch bijna 2 uren weggeweest..
Lieverd, ik zit tussen twee banen in, ik heb al zes weken weekendquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Niemand jaloers dat mijn weekend al begonnen is?.
Word ik zomaar een beetje genegeerd hier, want jullie kunnen alleen nog maar over die meet praten.
Mijn weekend is al een paar maand begonnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Viking84 het volgende:
Niemand jaloers dat mijn weekend al begonnen is?.
Word ik zomaar een beetje genegeerd hier, want jullie kunnen alleen nog maar over die meet praten.
Die van mij ook al een maand geledenquote:Op donderdag 24 mei 2007 14:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Mijn weekend is al een paar maand begonnen.
Welnee. Ik vind het geen probleem om dinges genoemd te worden. Getuigt ook wel van respect.quote:
morgen over een week eerste werkdag!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Viking84 het volgende:
Och arme, allemaal werklozen![]()
. Dat verklaart dat de topics zo snel gaan
.
Je maakte je toch druk omdat je te laat was?quote:Op donderdag 24 mei 2007 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ach, toen bij de Ikea had jij hetzelfde effect op me... Raam open, deur open, radio er in laten zitten
en dan meteen weer weekend dusquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
morgen over een week eerste werkdag!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Viking84 het volgende:
.
Nog gewoon student en werk sinds 1,5 maanden ook weer wat, dus werkloos, neequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Viking84 het volgende:
.
Dat ook jaquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:01 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je maakte je toch druk omdat je te laat was?
Kunnen we beter een voorbeeld aan jou nemen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:00 schreef Viking84 het volgende:
.
wtf.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik kom niet meer vanavond.
Verrassendquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou ja zegquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ga je met mij mee naar de vera?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, dan deden jullie er een week over om 1 topic vol te makenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:03 schreef Grulez het volgende:
[..]
Kunnen we beter een voorbeeld aan jou nemen.
Je kent m'n naam niet eens, hoe zou ik nou met jou meegaan naar de vera?quote:
Maar toch wil je er graag bij horen hequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:06 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, dan deden jullie er een week over om 1 topic vol te maken.
Als dat alles is.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |