Hoe je met hem meegaat?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je kent m'n naam niet eens, hoe zou ik nou met jou meegaan naar de vera?
Zou wel grappig zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als ik duct tape meeneem om m te repareren?
omdat ik anders zo remi benquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je kent m'n naam niet eens, hoe zou ik nou met jou meegaan naar de vera?
Ik heb Pattex tape, veul beter.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
En als ik duct tape meeneem om m te repareren?
daar spelen the pony's nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij kunt toch ook naar Sally's komen?
Ooh, nou omdat ie anders alleen naar de vera moet, en de vera is groot hoor, straks verdwaalt ie nog ofzo, en en en en waarom? omdat ie niet alleen durft dus.quote:
altijd weer iemand die dwars isquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jij kunt toch ook naar Sally's komen?
Maar waarom met mij? Neem dan iemand wiens naam ie wel kan spellen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ooh, nou omdat ie anders alleen naar de vera moet, en de vera is groot hoor, straks verdwaalt ie nog ofzo, en en en en waarom? omdat ie niet alleen durft dus.
Ofzo.
Eensch.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Duct is een artikel naam, Pattex een merknaam. En het merk Duck is onovertroffen
Je moet ook niet 47 topics voltypen.. dan vraag je om ongelukkenquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nee, dit is onoverkomelijk.
HAHA, DENK JE NOU ECHT DAT HIER MENSEN ZITTEN MET EEN SOCIAAL LEVEN?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Maar waarom met mij? Neem dan iemand wiens naam ie wel kan spellen.
Dat heb ik niet alleen gedaan!quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je moet ook niet 47 topics voltypen.. dan vraag je om ongelukken![]()
Oh, ik zweer bij zwartquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:11 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Eensch.
Maar ik heb die witte pattex tape, en die is veel beter dan die ducktape.
dan moet al dat alto tuig ook mee, lijkt me geen succesquote:
Je moet je caps ff unlocken.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHA, DENK JE NOU ECHT DAT HIER MENSEN ZITTEN MET EEN SOCIAAL LEVEN?
ALSIN DAT HIJ ANDERE MENSEN KENT DIE MISSCHIEN WEL MEE WILLEN?
HA! NEE.
preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
HAHA, DENK JE NOU ECHT DAT HIER MENSEN ZITTEN MET EEN SOCIAAL LEVEN?
ALSIN DAT HIJ ANDERE MENSEN KENT DIE MISSCHIEN WEL MEE WILLEN?
HA! NEE.
Wel voor een redelijk deel. jij zorgt wel voor typvoerquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat heb ik niet alleen gedaan!
Ik heb veel dingen over mezelf gehoord, maar nog nooit dat ik zorg voor typvoer. Laat ik het maar positief opvatten.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wel voor een redelijk deel. jij zorgt wel voor typvoer![]()
Ik heb een alto shirtje aan nu, zla ik m aanhouden?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:13 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
dan moet al dat alto tuig ook mee, lijkt me geen succes
Guitig koppie, plus opkomende bier pens heel goedquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef giemiebier666 het volgende:
[afbeelding]
dit ben ik dus al je me ziet herken je me wel (mocht ik vanavond komen)
Je komt vanavond ook in het blauw?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:15 schreef giemiebier666 het volgende:
[afbeelding]
dit ben ik dus al je me ziet herken je me wel (mocht ik vanavond komen)
Wie wat waar?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb een alto shirtje aan nu, zla ik m aanhouden?
Dat moet je ook positief opvatten, want topic zijn zeer levendigquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb veel dingen over mezelf gehoord, maar nog nooit dat ik zorg voor typvoer. Laat ik het maar positief opvatten.
neequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:17 schreef giemiebier666 het volgende:
drink genoeg bier dus mag toch ook wel een buikje hebben
quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kunnen jullie het aan om mij te missen tot op z'n minst een uur of 7?
quote:
Kun jij het aan ons te missen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
shirt van http://www.autumn-band.comquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Wie wat waar?
Pics ende uitleg graag.
Neequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Niks moet. Behalve eten, drinken, ademen, poepen, plassen, neuken en slapen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Goede tegenvraag. Maar het zal wel moeten.
Ik ben ook in het zwart. Is het een complot?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:21 schreef Peterselieman het volgende:
Volgens mij zijn er veel in het zwart vandaag. Heb ook al een zwart shirt aan
Hmm, zou best eens een samenzwering kunnen zijnquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben ook in het zwart. Is het een complot?
Ik ga..
Tof.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
shirt van http://www.autumn-band.com
Hobbies: FC Grunn volgen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:28 schreef clauwheee het volgende:
Werd net door Grulez gewezen op dit topic/vanavond. Heul misschien komt deze Stadjer ook ff.
Grulez en Noca herkennen me wel.
Neuken moet niet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Niks moet. Behalve eten, drinken, ademen, poepen, plassen, neuken en slapen.
Lullig voor jequote:Op donderdag 24 mei 2007 15:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hobbies: FC Grunn volgen.
wtf,
FC UTRECHT FOR LIFE!
Het was wel lullig voor mij toen ik dat riep op de dag van die huldeging dinges, toen kwamen er een paar achter mij aan.quote:
Wat wil je ook met sommige stadjers hierquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:36 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Het was wel lullig voor mij toen ik dat riep op de dag van die huldeging dinges, toen kwamen er een paar achter mij aan.
jawel. zonder neuken sterf je uit. neuken moet.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Neuken moet niet.
Neuken is tof, maar het is geen levensbehoefte.
Ja. vooral omdat de kabelgootjes nogal vol zittenquote:
on-netjes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:46 schreef Jesse_ het volgende:
en anders maar niet netjes
Nou, dat kabelgootje niet hoor, echt nietquote:
Of de kwantiteit.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:55 schreef Peterselieman het volgende:
Dan laat de kwaliteit van de kabelgoot te wensen over![]()
Gezelligquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:28 schreef clauwheee het volgende:
Werd net door Grulez gewezen op dit topic/vanavond. Heul misschien komt deze Stadjer ook ff.
Grulez en Noca herkennen me wel.
Niet?quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:35 schreef Sebasser het volgende:
Neuken moet niet.
Neuken is tof, maar het is geen levensbehoefte.
ik geloof er niks van dat die 4 sterren waard isquote:Op donderdag 24 mei 2007 16:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Film: Pirates of the Caribbean: At World's End
Dan geloof je dat niet. Jou probleem.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:20 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
ik geloof er niks van dat die 4 sterren waard is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |