quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:38 schreef S-Two het volgende:
fipo
Dan gaan we geitjes knuffelen!quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Vanavond? Wat is er vanavond dan?
Dat weet je niet hequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iets met een zwarte polo.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh wij zijn ineens geen vrienden meer?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:42 schreef Peterselieman het volgende:
Hopelijk kan ik vrienden van mij overtuigen om naar de 21 uur film van the pirates te gaan, want zij hadden namelijk het plan opgevat om om 19 uur al te gaan![]()
Ik heb een poging gedaanquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:42 schreef Luco het volgende:
Shit, DaD weet ervan... Jongens, wie vertelt het haar, zonder haar te laten huilen?
Andere vriendenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:43 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh wij zijn ineens geen vrienden meer?
Echt waar? Is dat het? En waarom weet ik van niets?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dan gaan we geitjes knuffelen!
[afbeelding]
Wie weetquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik voel me buitengesloten... Vertel nu, wat is er vanavond?
Jullie mogen me niet he?
Je was te druk bezig op de wipkip?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Echt waar? Is dat het? En waarom weet ik van niets?
Waarom schreeuw je om aandacht?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
WAAROM WEET IK VAN NIETS?
Dat doe ik toch altijd?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Waarom schreeuw je om aandacht?![]()
Waarom willen jullie mij er niet bij hebben?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:47 schreef Alexxxxx het volgende:
DaD toch.... Adem in... Adem uit....
Je ziet spoken. Ben ik iig niet de enigequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Waarom willen jullie mij er niet bij hebben?
Het was ook maar een grapje. Ik weet ook wel dat jullie niet zonder mij kunnen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je ziet spoken. Ben ik iig niet de enige
Ik niet iig.quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het was ook maar een grapje. Ik weet ook wel dat jullie niet zonder mij kunnen..
Mijn oom en tante hadden daar of in Sint Annaparochie (weet het niet preciesquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat ha ik toen ik in Sint Jacobieprochie woonde, dat was toch zeker 12 kilometerNu woon ik 3 kilometer bij mn ouders vandaan
Stomme vraag misschien, maar waarom zou ik opdrachten willen geven aan mensen?quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:53 schreef Tware het volgende:
Iemand die om 3 u ook nog even naar de vismarkt gaat? Komt een glazen huis te staan; mag je de bewoners allerlei opdrachten geven. Tevens is er iets met een formule 1 shizzle.
However ik moet het iig filmen voor I-see.tv
Multilogo? Want dan hebben ze een verrekeste mooie dochter, waar ik nog bij in de kals heb gezetenquote:Op donderdag 24 mei 2007 12:55 schreef Grulez het volgende:
[..]
Mijn oom en tante hadden daar of in Sint Annaparochie (weet het niet precies) een reclamebureau.
Nee en neequote:Op donderdag 24 mei 2007 12:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Multilogo? Want dan hebben ze een verrekeste mooie dochter, waar ik nog bij in de kals heb gezetenDaar ga ik binnenkort wat shirts laten drukken.
Schijnt wel vaker te gebeuren met nieuwe topics. Die vallen opeens even weg en duiken daarna weer op. Heel vreemd in ieder gevalquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:00 schreef du_ke het volgende:
Stad.
Waarom stond dit topic net niet in de STA index?
Tot vanavondquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ff voorbereidingen doen zodat ik vanavond mee kan. Tot later!
quote:Op donderdag 24 mei 2007 12:59 schreef manou het volgende:
ohh lekker weer!!!!! en ik zit om me werk binnen!!!!! zo oneerlijk!!!
gaat er een grote groep mee vanaaf?
Dit lijkt het te zijn.quote:Op woensdag 23 mei 2007 23:52 schreef maok het volgende:
In de herhaling:
Na de film verder in Sally's, daar zitten va 23.00 uur dan al:
Grulez
giemiebier666 (misschien)
Noca
maok
Naar de film:
DaD
Alexxxxx (met 5 x-en)
Teigan met aanhang (verbeterd)
ChipZak. (met punt)
Sebasser
Tangerine
Soulshaker(?)
Peterselieman (mogelijk met wat aanhang)
Doeg!quote:Op donderdag 24 mei 2007 13:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ga ff voorbereidingen doen zodat ik vanavond mee kan. Tot later!
Waarschijnlijk nietquote:Op donderdag 24 mei 2007 13:06 schreef maok het volgende:
Moi, ben ik ook weer, met deze snelheid halen we de 50 ook nog echt voor de meet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |