ik heb in 2000 of 2001 voor het laatst geneukt in de gebruikelijke zin van het woord en ik leef nog steedsquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel. zonder neuken sterf je uit. neuken moet.
Dat bedoel ik. Maar neuken gebruik ik ook een beetje als synoniem voor liefde. Zonder liefde kun je ook niet leven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb in 2000 of 2001 voor het laatst geneukt in de gebruikelijke zin van het woord en ik leef nog steeds(waarschijnlijk bedoel je dan ook dat de mensheid uitsterft
).
kan wel, maar je vereenzaamt en gaat punniken wanneer je 56 is, je 60 uur in de week hebt gewerkt en VUTer word omdat je zoveel geld op je bank hebt staan omdat je alleen maar boodschappen er van hebt moeten doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar neuken gebruik ik ook een beetje als synoniem voor liefde. Zonder liefde kun je ook niet leven.
Het lijkt wel of iedereen in slaap is gevallen... Of werkt m'n F5 niet meer? [edit]Het was dus de F5[/edit]quote:
Zou tof zijn, als je dat soort redenen kan aandragen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel. zonder neuken sterf je uit. neuken moet.
quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef Flipper01 het volgende:
Gelukkig, kan ik morgen nog een beetje van de zon genieten op m'n vrije dag.. Erg frustrerend om hem constant van achter het glas te moeten zien..
Maar ja, daar hebben jullie werkelozen geen last van zeker
Ik heb vandaag anders nog niks gezien van het weer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef Flipper01 het volgende:
Gelukkig, kan ik morgen nog een beetje van de zon genieten op m'n vrije dag.. Erg frustrerend om hem constant van achter het glas te moeten zien..
Maar ja, daar hebben jullie werkelozen geen last van zeker
Tsjah, met een bril door het leven gaan brengt zo zijn problemen mee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:44 schreef manou het volgende:
[..]
ik zie zon ook alleen vanachter het glas
![]()
Bijstandsstrafkamp!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb vandaag anders nog niks gezien van het weer.
Veel te druk bezig gehad vandaag..
En dat terwijl ik geen school en/of werk heb. [afbeelding]
Wat ga je maandag doen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil maandag mooi weer! Anders staat er niemand naar me te zwaaien
De elfstedentocht rijdenquote:
Ik hou niet van grapjes.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De elfstedentocht rijden
En voor je weer met je oh zo lollige grapje komt, ja, er is ook een Tractor elfstedentocht.
Ik zoek nog een bijrijdster trouwens
Dit wil ik ook wel even weten eigelijk.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:52 schreef Peterselieman het volgende:
welke stoelen hebben jullie trouwens toegewezen gekregen?
Herman Brood klok?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:55 schreef Jesse_ het volgende:
pff waarom is nergens een fatsoenlijke wandklok te koop
had ik bij de blokker een mooie lelijke op het oog, was die er niet!![]()
Die zaal zit ook echt wel helemaal vol.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:56 schreef Peterselieman het volgende:
we zitten in zaal 1. hopelijk is de zaal niet geheel vol, zodat wij nog kunnen wisselen. ik zit in rij K op stoel 10.
Ja.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:03 schreef ChipsZak. het volgende:
Jezus wat snel
Is dr nog belangrijk nieuws?![]()
Ze zijn goedkoop, en tofvan foutheid. Het is dat ik geen klokken met wijzers wil, anders had ik hem wellicht gekocht.quote:
denk het niet hoorquote:Op donderdag 24 mei 2007 17:59 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die zaal zit ook echt wel helemaal vol.
Iedereen houdt ook altijd de deur voor mij open, maar dat komt vaak omdat ik hem niet zelf kan open doen, omdat ik dan handboeien omheb.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een man die de deur voor je open houdt..
Twee mannen op één dag die de deur voor je open houden!.
Ik denk niet dat ze zomaar de deur voor je openhoudenquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:10 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Iedereen houdt ook altijd de deur voor mij open, maar dat komt vaak omdat ik hem niet zelf kan open doen, omdat ik dan handboeien omheb.
Ja, het leven van een zware crimineel is zwaar.
Gatver, wat moet je in dat kutdorp?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
* Alexxxxx is richting GroningenTot zo!
Nee, dat doen ze vanwege mijn uitstraling.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze zomaar de deur voor je openhouden![]()
Jeetje wat is dat tegenwoordig allemaal duur.quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
8,50. Met ov of studentenkaart ¤6,50![]()
Nu al?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
* Alexxxxx is richting GroningenTot zo!
Wie?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Viking84 het volgende:
Wat doet een niet-Groninger in dit topic?.
Hoe wil je dat gaan doen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:17 schreef Peterselieman het volgende:
je kunt wel gratis popcorn krijgen. Mijn aanhang gaat toch om 19.00, dus jullie zien mij alleen verschijnen
Je vertelt tegen je leerlingen dat je vandaag naar de bios zou gaan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:28 schreef teigan het volgende:
Ja, het is echt weer benauwd buiten..
Ben blij dat de bios een airco heeft..
(ik had vanmiddag al een leerling die vroeg of hij mee mocht naar de bios...)
dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vertelt tegen je leerlingen dat je vandaag naar de bios zou gaan?
Hm, strange.
Ik neem aan dat je ze niks hebt vertelt over dat je daar samen met FOK!kers heen zou gaan?
"Juf zegt dat het juist heel leuk en gezellig is om onbekenden van internet te ontmoeten in een donkere ruimte".quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:31 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je vertelt tegen je leerlingen dat je vandaag naar de bios zou gaan?
Hm, strange.
Ik neem aan dat je ze niks hebt vertelt over dat je daar samen met FOK!kers heen zou gaan?
Jawel (al kunnen de achterste maar een klein stukje), maar maar de raampjes konden niet nog verder open....en om nou met de deur open te gaan rijden.....quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:27 schreef du_ke het volgende:
Geen arko?
mits nieuwe lens!quote:Op donderdag 24 mei 2007 18:34 schreef Tangarine het volgende:
Moet ik nou m'n camera nog meenemen?
dan blijf je maar wegquote:Op donderdag 24 mei 2007 18:36 schreef Tangarine het volgende:
ja die krijg ik morgen pas, en tis een telezoom, dus dat heeft weinig nut anyway
Goed idee. Hoe laat gaan jullie weg?quote:Op donderdag 24 mei 2007 19:24 schreef teigan het volgende:
Peterselieman, fiets je met ons mee? Zou een beetje raar zijn als we zo goed als achter elkaar die kant uitfietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |