ik heb in 2000 of 2001 voor het laatst geneukt in de gebruikelijke zin van het woord en ik leef nog steedsquote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel. zonder neuken sterf je uit. neuken moet.

Dat bedoel ik. Maar neuken gebruik ik ook een beetje als synoniem voor liefde. Zonder liefde kun je ook niet leven.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb in 2000 of 2001 voor het laatst geneukt in de gebruikelijke zin van het woord en ik leef nog steeds(waarschijnlijk bedoel je dan ook dat de mensheid uitsterft
).

kan wel, maar je vereenzaamt en gaat punniken wanneer je 56 is, je 60 uur in de week hebt gewerkt en VUTer word omdat je zoveel geld op je bank hebt staan omdat je alleen maar boodschappen er van hebt moeten doen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Maar neuken gebruik ik ook een beetje als synoniem voor liefde. Zonder liefde kun je ook niet leven.

Het lijkt wel of iedereen in slaap is gevallen... Of werkt m'n F5 niet meer? [edit]Het was dus de F5[/edit]quote:

Zou tof zijn, als je dat soort redenen kan aandragen.quote:Op donderdag 24 mei 2007 15:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jawel. zonder neuken sterf je uit. neuken moet.

quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef Flipper01 het volgende:
Gelukkig, kan ik morgen nog een beetje van de zon genieten op m'n vrije dag.. Erg frustrerend om hem constant van achter het glas te moeten zien..
Maar ja, daar hebben jullie werkelozen geen last van zeker

Ik heb vandaag anders nog niks gezien van het weer.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:39 schreef Flipper01 het volgende:
Gelukkig, kan ik morgen nog een beetje van de zon genieten op m'n vrije dag.. Erg frustrerend om hem constant van achter het glas te moeten zien..
Maar ja, daar hebben jullie werkelozen geen last van zeker

Tsjah, met een bril door het leven gaan brengt zo zijn problemen mee.quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:44 schreef manou het volgende:
[..]
ik zie zon ook alleen vanachter het glas
![]()

Bijstandsstrafkamp!quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb vandaag anders nog niks gezien van het weer.
Veel te druk bezig gehad vandaag..
En dat terwijl ik geen school en/of werk heb. [afbeelding]

Wat ga je maandag doen dan?quote:Op donderdag 24 mei 2007 17:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wil maandag mooi weer! Anders staat er niemand naar me te zwaaien

De elfstedentocht rijdenquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |