Je móet hier niet posten he!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:56 schreef desiredbard het volgende:
Mod ...ik bloed voor de hoeveelheid kijverij waar je morgen doorheen moet
Het is vooral een reactie op eigenlijk, maar gezellig!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Is dit een tvpeee, zoja dan doe ik even mee
Hier zou ik wel graag een mod reactie op zienquote:
Ja, ik ook, maar dat is meestal het geval als DB z'n snuitje ergens laat zien, dan keldert het niveau vrijwel direct naar kotssmileys en persoonlijke aanvallen op usersquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef Leah het volgende:
[..]
Vind het wel erg zonde van een interessante discussie, trouwens.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef nikky het volgende:
desiredbard kan nog steeds niet op een normale manier een discussie aan. Week weg nu.
Vandaar ook mijn reactie op hem. Je reageert (althans in OUD) uit interesse of omdat het leuk vindt en niet zoals meneer je ergens op storten om vervolgens dramatisch je beklag te doen over hoe niemand je mening deelt, al dan niet terecht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:45 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar dat is meestal het geval als DB z'n snuitje ergens laat zien, dan keldert het niveau vrijwel direct naar kotssmileys en persoonlijke aanvallen op users![]()
quote:
helemaal gelijk !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is er nog niet zo'n topic, iig niet recent.
Ik wil de TT best aanpassen, maar ik denk eigenlijk dat je beter even en nieuw topic kan openen omdat de eerste paar reacties in je topic heel ergens anders over gaan. Dat kan wat verwarrend zijn als iemand het topic over 2 maanden nog eens leest omdat ze het met de search gevonden hebben.
yep, daar is idd toestemming voor nodigquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Dr staat een onderzoek voor school in dit forum.... Daar is toch toestemming voor nodig?
KLIK
Astuquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het benauwde speeltuinbankje
Deze kan wel dicht
Je hebt hier wat gemist hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Geduld Viev, nog 4 nachtjes slapen!
Ben donderdag weer thuis, ga zaterdagavond weer voor een week weg.
Ter troost... ik mis jullie ook allemaal!
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:39 schreef MUUS het volgende:
Ah, een Siamese tweeling!
Kunnen de heupjes nog losgesneden worden of delen jullie ook belangrijke organen?
Ja maaaaaaaaaar! Wááár zit je eigenlijk dan!?quote:Op zondag 17 juni 2007 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Geduld Viev, nog 4 nachtjes slapen!
Ben donderdag weer thuis, ga zaterdagavond weer voor een week weg.
Ter troost... ik mis jullie ook allemaal!
Mazzelpikjequote:Op maandag 18 juni 2007 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Op Gran Canaria. En volgende week ga ik naar Australie, Singapore en Maleisie.
Nikky, doe eens een samenvatting via PM!
Ben je helemaal betoeterdquote:Op maandag 18 juni 2007 17:46 schreef phileine het volgende:
ja maar misschien wil iemand nog voor een vierde ronde. mág hoor!
1 |
Alt 3 geeft ♥quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en er is ook vast een code voor die hartjes, maar ik heb ze ook ooit op deze simpele manier verkregen, vandaar dat ik die wist.
Jaja, I know.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:23 schreef bixister het volgende:
haha en dat noemt zich een PM-girl?![]()
maar ik heb geen antwoord voor je, sorry.
Dat klopt. Dat moet er nog worden ingebakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef PM-girl het volgende:
Misschien snap ik gewoon niet hoe het werkt, of klopt het dat je in de PM-functie geen mogelijkheid hebt tot reply all?
Ah, het zit dus wel in de planning. Jammer, dan kan ik geen prijs meer winnen voor het origineelste ideequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat moet er nog worden ingebakken.
Ik had er niet bij stilgestaan dat het nog even gebruikt kon worden. Maar ik dacht dat iedereen zijn punt wel zo'n beetje gemaakt had, daarom zei ik: doe maar een slotje. En BE was zo vriendelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef Lois het volgende:
Hij mag ook best weer open hoor, als het maar geen herhaling van zetten gaat worden.
Neuh hoor, kunnen er nog om en nabij de 50 reacties bijquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb, volgens mij, het fototopic volgemaakt. Geen idee hoe ik een nieuwe moet openen....iemand ?
Dat was idd de reden dat er een slotje op ging. Vooral omdat ik vond dat jij wel gelijk had, het ging een herhaling van zetten worden en het werd er niet prettiger of vriendelijker op vond ik.quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:20 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik had er niet bij stilgestaan dat het nog even gebruikt kon worden. Maar ik dacht dat iedereen zijn punt wel zo'n beetje gemaakt had, daarom zei ik: doe maar een slotje. En BE was zo vriendelijk![]()
Nou, het scheelde niet veel zeg. Er is hardop gezegd dat er zeker twijfels waren, of zijn geweest, of zij niet heel haar zwangerschap bij elkaar gegoogled had. Dat lijkt mij op zijn zachtst gezegd klote om te horen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:51 schreef Bass-Miss het volgende:
Maar eigenlijk he, is er toch ook niet gezegd dat men denkt dat die zwangerschap verzonnen is?
Wel dat het zo overkomt, maar omwille van de foto's en mensen die haat kennen dus wel klopt...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:18 schreef Smoezie het volgende:
Dat gaat waarschijnlijk nu iedereen zeggen BMDat ze er dan alleen maar om zouden moeten lachen. Maar ik zou het nog moeten zien, wie er zich stiekem niet klote om zou voelen en zich gedwongen zou voelen zich te gaan verdedigen.
Zoveel mensen, zoveel karakters he. Dat is waar het allemaal om draait. So what, dan roept Kleintje toch zeven keer per dag dat ze gekotst heeft, waar jij dan vervolgens van moet gapen? Is dat nou echt zo erg? Moet je haar 'opvoeden' om zo te posten dat het anderen wel aanstaat?
Wat niet wil zeggen dat daar geen reactie op mag komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 22:38 schreef Bass-Miss het volgende:
Van mij hoeft het ook niet hoor, je mag posten wat je wil.
Tis wel grappig dat er telkens als er dan iets 'sensationeels' aan de hand is hier op fok! (waar dan ook) ze zelf meteen vooraan staat...quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef Smoezie het volgende:
Het gaat Milagro (denk ik) niet eens zo zeer om die PM's, maar om de sensatiebelustheid.
Klopt, zo bedoelde ik het ook, grappig dat jij dat wel oppiktquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef Smoezie het volgende:
Het gaat Milagro (denk ik) niet eens zo zeer om die PM's, maar om de sensatiebelustheid. Zodra er wat te rellen of te beledigen valt, jippie. En als diegene dan afdruipt, dan is het 'Oh? Nou? Wat jammer zeg, waarom dan?'.
Ik vind ook dat de beledigingen tè waren, zat het met plaatsvervangende schaamte en kromme tenen te lezen. Tuurlijk, vrouwen bij elkaar, kletsen en roddelen hou je niet tegen, is ook helemaal niet altijd erg, maar om het in dit geval gewoon maar in diegene dr gezicht te gooien terwijl ze haast gaat bevallen... Dat kan je gewoon NIET maken en gaat de fatsoensgrenzen te buiten. Wat bij betreft had dat ook geëdit mogen worden door moderators.
Stel nou he, dat Kleintje dit tegen één van de eh.... hoe zeg ik dit goed... 'populaire' OUD-dames had geroepen, dat ze het vermoeden had dat haar zwangerschap 'nep' was. Dan was heel OUD, inclusief moderators, over haar heen gevallen. Nu wordt het tegen háár gezegd en dan 'hoort het nou eenmaal bij Fok!'.
Ik denk dat Milagro haar post ook zo bedoelde.
BE, nu is het weer net alsof ik jou aan zit te vallen, maar zo is het niet bedoeld. Meer het beleid denk ik.
Ja lap, ik zei dat ik het best geloof, wat kan mij het ook schelen. Maar dat het zo overkomt omwille van aangedikte verhalen...quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:34 schreef marlieske het volgende:
, want eerlijk is eerlijk het zou mij worst wezen of je me wel of niet gelooft BM (en anderen).
nu ja, dan vergis ik me in je goddelijke statusquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:30 schreef YPPY het volgende:Als ik bedenk wat er op fok! al over mij is geroepen of gepost, denk je je vergist milagro.
En OT, ik vind idd ook dat er flink onderscheid wordt gemaakt in wie je wel of wie je niet 'aan mag vallen', al heb ik het idee dat het de laatste tijd iets minder wordt. Ik houd me daar sowieso buiten, ben hier alleen voor het leuke.
Nou zo bedoelde ik het echt helemaal niet hoor....quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:48 schreef Mibos het volgende:
Ik loop al wel iets langer mee dan Marlieske maar volg dit verhaal echt met schaamte. Ik las bijvoorbeeld in zw. en geb. 303 een post van Ticootje die zegt dat een uitwendige echo met vijf weken haar erg sterk leek. Heb er hier ook 1 in de kast liggen. Maar omdat Ticootje het bijvoorbeeld erg sterk lijkt kan het dus niet. Zo kwam het op mij over. Dus weer een tik naar Kleintje. Alle kleine dingen bij elkaar kan ik Kleintje wel heel goed begrijpen. En wees nou eerlijk ze is niet de eerste die zo weggaat.
Ik reageer op wat ik wil en schrijf over de gewone babydingen/mamadingen en verder hou ik me aardig afzijdig de laatste tijd om deze dingen.
Ben het dan ook volledig met Yppy eens dat je dit niet over BE of Lois (om even een voorbeeld te noemen, niet persoonlijk bedoeld) of iedere andere megafokker had moeten roepen want dan was Leiden en omgeving in last nu alleen Leiden.
ja, grappig, hè , Neuk .quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:25 schreef Neuk het volgende:
[..]
Tis wel grappig dat er telkens als er dan iets 'sensationeels' aan de hand is hier op fok! (waar dan ook) ze zelf meteen vooraan staat...
exact!quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:25 schreef Neuk het volgende:
[..]
Tis wel grappig dat er telkens als er dan iets 'sensationeels' aan de hand is hier op fok! (waar dan ook) ze zelf meteen vooraan staat...
Maar je schrijft het wel...quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:52 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nou zo bedoelde ik het echt helemaal niet hoor....
Ik weet toch ook niet alles...
gelukkig bepalen jullie niet wanneer ik mag posten en wanneer nietquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef PM-girl het volgende:
Maar zo lijkt het toch echt Milagro. Als je het allemaal zo'n ge-ouwebep vindt, blijf dan lekker lezen.
Ik heb kleintje al een pm gestuurd, ik heb het gewoon op een niet zo handige manier ogeschreven. Maar ik bedoelde het echt niet kwaad...quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef Mibos het volgende:
[..]
Maar je schrijft het wel...
Even goede vrienden hoor. Ben ook niet boos maar het viel me gewoon op op dat manier hoe het er stond zeg maar.
Dat hoeft voor mij ook echt niet. Maar het werkt wel zo dat iemand die maar heel weinig post, niet veel herkenning oproept en dus minder reactie zal krijgen denk ik. Niet uit kwade wil dus.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:58 schreef Bass-Miss het volgende:
Ik vind dat Milagro wel een punt heeft. Waarom zou je alleen recht van spreken hebben als je ook op elke foto van een fokkindje commentaar post, op elke scheet die de baby van iemand laat post hoe goed dat wel is,...
Daar mag je toch best als 'buitenstaander' ook wat van zeggen, als zoiets als dit gebeurt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:56 schreef PM-girl het volgende:
Maar zo lijkt het toch echt Milagro. Als je het allemaal zo'n ge-ouwebep vindt, blijf dan lekker lezen.
Dat 'Het is OUD' hoeft van mij ook weer niet. Maar verder mag van mij iedereen hier zeggen wat hij of zij wil hoor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:01 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Dat hoeft voor mij ook echt niet. Maar het werkt wel zo dat iemand die maar heel weinig post, niet veel herkenning oproept en dus minder reactie zal krijgen denk ik. Niet uit kwade wil dus.
Maar om bij elke rel vooraan te staan (naast misschien enkele andere posts in OUD) valt mij op, zeker als er telkens daarbij hoofdschuddend wordt uitgeroepen: 'tsja, het is en blijft OUD he'!
![]()
Vind ik ook.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Dat 'Het is OUD' hoeft van mij ook weer niet. Maar verder mag van mij iedereen hier zeggen wat hij of zij wil hoor.
Nergens hoop ik.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:03 schreef marlieske het volgende:
En dat je alleen recht van spreken hebt als je 24/7 actief bent.... waar staat dat?
Ik moest bij de discussie van de laatste paar dagen en nu ik dit stukje van jou lees denken aan een post van een mod in een modtopic van een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele poos geleden en ik heb hem nog kunnen vinden ook:quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:10 schreef Smoezie het volgende:
Stel nou he, dat Kleintje dit tegen één van de eh.... hoe zeg ik dit goed... 'populaire' OUD-dames had geroepen, dat ze het vermoeden had dat haar zwangerschap 'nep' was. Dan was heel OUD, inclusief moderators, over haar heen gevallen. Nu wordt het tegen háár gezegd en dan 'hoort het nou eenmaal bij Fok!'.
Hier moest ik gewoon aan denken toen ik de posts van de afgelopen dagen over kleintje las. Ik vind het oprecht jammer dat zij na al haar meeleven in de eerste jaren nu zo onderwerp van discussie is geworden en tja, ik had het haar ook wel gegund, na het meelezen en meepuffen met anderen nu zélf met haar eigen Pindaatje het middelpunt van belangstelling zijn op een positieve manier i.p.v. zoals nu.quote:En dan ***, ***** en Kleintje. Alle 3 mensen die door omstandigheden even een break hebben genomen van dit forum. Maar wel mensen die dit forum mede hebben gemaakt tot wat het nu is vind ik. Mensen die onlosmakelijk met de geschiedenis van OUD verbonden zijn. Mensen voor wie we de deur willen openhouden, van wie we hopen dat ze toch binnenkort weer terugkomen. Mensen van wie we weten dat ze op de achtergrond wel meelezen en leven.
Dus die blijven staan, en als je die niet wilt feliciteren doe je het gewoon niet.
Ja! tot er werd geroepen dat we zo mogelijk nog erger waren dan OUD...toen zijn we snel gestoptquote:Op donderdag 5 juli 2007 12:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Vind ik ook.
Maar het gaat mij inderdaad om die vaak - laatste - zin, over OUD dus.
FOT werd van de week ook aangehaald, is misschien eenzelfde soort clubje met 'eigenaardigheden'. Ook daar wordt vast wel ooit gereld. Maar wordt daar dan ook geroepen, ach, het is FOT he?
dat doe ik toch ook, Yppy, wel opletuh, hoor, ik post hier zat, alleen dan wel MIJN zat, en dat is dus niet 24/7, maar daar waar ik het de moeite waard vind en dat is niet enkel in rel topics..quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:11 schreef YPPY het volgende:
Ik snap het wel PM. Soms vind ik het jammer dat bijvoorbeeld mensen met oudere kinderen die hier veel meelezen zo weinig reageren. Dan denk ik: "je kan zoveel meer positiefs inbrengen dan alleen posten bij rellen". Zelf heb je kinderen, die heb je wsook opgevoed, vertel daar eens over. Dan ga je meer leven en kun je veel makkelijker positief aan het forum bijdragen.
Geloof me, wat mij betreft kan je niet minder mis zitten met deze comment hoor. Er zijn genoeg dames hier die mijn bloed wel kunnen drinken.quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:26 schreef milagro het volgende:
Zeg zoiets over een BE of een Yppy (ja, dames, face it, jullie zijn OUD iconen, halve godinnen, oftwel erg geliefd) en laat mij het zijn die die twijfels dan te berde zou brengen, dan waren de poppen aan het dansen geweest.
Dat probeerde ik net ook al duidelijk te maken inderdaad...quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:29 schreef milagro het volgende:
[..]
het is tenslotte niet de eerste keer dat er dames wegblijven omdat ze heel fokking OUD over zich heen krijgen.
Excuseer dat ik niet alle dames genoemd heb waarvan ik denk dat ze dingen opblazen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:29 schreef milagro het volgende:
ja jezus, dan pak je 2 andere namen van werkelijke ""heiligen", details details, Vivi en Bixister dan, Bassie en Adriaan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Geloof me, wat mij betreft kan je niet minder mis zitten met deze comment hoor. Er zijn genoeg dames hier die mijn bloed wel kunnen drinken.
*verder leest...
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
ja jezus, dan pak je 2 andere namen van werkelijke ""heiligen", details details, Vivi en Bixister dan, Bassie en Adriaan.
pak het wat nu eens op en niet het wie.
Niet met je eens, als je je kop alleen op OUD laat zien word je over het algemeen (als je dan eens ergens anders op reageerd) meteen afgemaakt als bekrompen en word er meteen geroepen : "je komt aan je post geschiedenis te zien ook alleen maar in OUD"quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:19 schreef Puckzzz het volgende:
zo Milagro, nu ben jij ineens het middelpunt geworden?
voor de dames die niet buiten OUD komen/durven...bekijk voor de grap eens Milagro's postgeschiedenis. Zul je zien dat ze best een gevarieerde geschiedenis heeft. En de meeste van haar posts zijn lekker recht voor zijn raap, komisch, cynisch maar toch waar.
dus het is niet zo dat mevrouw alleen de kop op steekt als er weer eens wat te rellen valt
Ja, maar wat moet er op te pakken zijn. Er zijn dingen gezegd over iemand die blijkbaar bij een aantal mensen niet goed ligt. Als je het topic bekijkt was er vrijwel gelijk genoeg bijval voor kleintje, het is echt niet zo dat ze door heel OUD verguisd werd, integendeel, het waren er maar een paar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
ja jezus, dan pak je 2 andere namen van werkelijke ""heiligen", details details, Vivi en Bixister dan, Bassie en Adriaan.
Da's het Swetssyndroom. Men gaat door over hoe en wanneer je het zegt, maar niet over wat je zegt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:37 schreef milagro het volgende:
[..]
Die had zeker ge-edit moeten worden, dat daar twijfel over moet bestaan dat snap ik niet hellemaal.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ok, mss had die opmerking over dat men twijfelde aan de zwangerschap ge-edit moeten worden, excuses van mijn kant dan, want ik heb hem niet zo ingeschat. Ik heb dat gelezen als oud zeer tussen een paar mensen en heb niet ingezien dat editten nodig was.
Ja maar das gewoon degene meppen die het dichts bij staat. BE is er nu, reageert nu, dus das op zich wel logisch dat zij er nu op aangesproken wordt. Gaan lopen blaten tegen iemand die er niet is en ook niet reageert heeft weinig nut. Het kuddedier in een discussie zal het dan ook wel laten om een discussie te voeren met een afwezige.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Nu vind ik hoe het t.o.v kleintje gegaan is wel wat erger want zoiets kwetst gewoon, maar vind het ook naar hoe BE er "van lang krijgt"
Misschien lees ik het anders dan jij, maar imho wordt BE gewoon aangesproken op haar wijze van modereren en krijgt ze er niet van langs.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:46 schreef _evenstar_ het volgende:
Nu vind ik hoe het t.o.v kleintje gegaan is wel wat erger want zoiets kwetst gewoon, maar vind het ook naar hoe BE er "van lang krijgt"
Mja, ik heb het om eerlijk te zijn van een afstandje gevolgd, en ik vraag me af of je meningen moet wegeditten omdat degene die het betreft er niet vrolijk van wordt. We zijn allemaal volwassen mensen (in OUD meestal wel in ieder geval), en dat mensen menignen hebben die niet bij iedereen goed vallen, hoort bij een forum.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet er op te pakken zijn. Er zijn dingen gezegd over iemand die blijkbaar bij een aantal mensen niet goed ligt. Als je het topic bekijkt was er vrijwel gelijk genoeg bijval voor kleintje, het is echt niet zo dat ze door heel OUD verguisd werd, integendeel, het waren er maar een paar.
Ok, mss had die opmerking over dat men twijfelde aan de zwangerschap ge-edit moeten worden, excuses van mijn kant dan, want ik heb hem niet zo ingeschat. Ik heb dat gelezen als oud zeer tussen een paar mensen en heb niet ingezien dat editten nodig was.
ik val jou niet aan, ik vind wel dat je inconsequent modereert in deze, maar dat is niet wat me stoort, wat me stoort is de totale hypocrisie van sommigen, lekker mee roddelen, mee twijfelen en dán ineens verbaasd doen als diegene het zat is, niet meer trekt en VERtrekt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:40 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, maar wat moet er op te pakken zijn. Er zijn dingen gezegd over iemand die blijkbaar bij een aantal mensen niet goed ligt. Als je het topic bekijkt was er vrijwel gelijk genoeg bijval voor kleintje, het is echt niet zo dat ze door heel OUD verguisd werd, integendeel, het waren er maar een paar.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:20 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja! tot er werd geroepen dat we zo mogelijk nog erger waren dan OUD...toen zijn we snel gestopt
Daarin ben ik het voor een deel wel met je eens. Er hoeft hier maar een onzinner aan te komen zetten met 'pleeg abortus' en het mod-topic wordt overstroomd met moord en brand posts over dat het weg moet, maar ik heb van de week in dat topic wel een para mensen gezien die hun wenkbrauwen fronsten, maar niemand die op dat moment al over de zeik ging.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef milagro het volgende:
[..]
ik val jou niet aan, ik vind wel dat je inconsequent modereert in deze, maar dat is niet wat me stoort, wat me stoort is de totale hypocrisie van sommigen, lekker mee roddelen, mee twijfelen en dán ineens verbaasd doen als diegene het zat is, niet meer trekt en VERtrekt.
dan ineens komen de "waarom nu? dat is ook weer niet nodig, doe niet zo gek, meid"
of de "nou, ms had ik wat minder kunnen etc, maar JIJ deed ook zo geheimzinnig en en en"
gewoon zonder mitsen en maren toegeven dat je met zijn allen fout bezig was is te moeilijk of zo?
liever val je de boodschapper aan, met de dooddoener "jij komt hier nooit, enkel om te rellen"
ja, fucking DUH, die posts vallen meer op .
maar crazy as it may sounds, ik heb leukere dingen te doen , thuis of elders op FOK, dan 24/7 te azen in OUD wie ik hoe over de zeik kan krijgen, hoor.
ik zat fout, sorry Kleintje, dat had ik anders kunnen aanpakken.
lastig, hè.
verder met het verplaatsen van meuibels nu, om aan het einde van de rit alles weer terug te zetten hoe het stond, ik groet u .... voorlopig![]()
Ik vind tegen iemand, die vlak voor een bevalling zit, zeggen "ik heb wel eens getwijfeld of jouw zwangerschap niet bij elkaar gegoogled is" vrij gemeen anders. Ja, een mening zal het ook wel zijn. Maar als je dat al 9 maanden voor je kan houden, had dat ook wel wat langer gekund (or forever hold your tongue).quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:51 schreef freud het volgende:
Als het gemeen en op de man/vrouw gespeeld wordt, dan is modden op z'n plek, maar het puur aangeven van een mening is imo niet verwijderwaardig. En ongeacht het wel of niet waar zijn, is OUD wel het juiste subtopic...
Ik heb deze opmerking pas vanochtend gezien toen ik door anderen op het topic van Paradijsvogel werd gewezen. Want de opmerkingen in het zwangerschap/geb. topic vielen mij nog wel mee.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:00 schreef Brighteyes het volgende:
Pas nu jij hier loeihard aan de bel trekt is men ineens van mening dat de opmerking stante pede weg had gemoeten.
Natuurlijk is het niet aardig. Als iemand over mijn foto's zegt dat hij zich afvraagt of ik weet wat ik doe is dat ook niet aardig. En als die persoon dat nog even moet ventileren voor de geboorte zegt dat imo meer over degene die het zegt dan over de aanstaande moeder. Een forum is lekker anoniem en laagdrempelig, en dus kan je dit soort gedrag verwachten. Gemeen? Misschien. Maar zeker niet de aandacht imo waardig die het nu krijgt. Een relativerende dikke huid is essentieel op een forumquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik vind tegen iemand, die vlak voor een bevalling zit, zeggen "ik heb wel eens getwijfeld of jouw zwangerschap niet bij elkaar gegoogled is" vrij gemeen anders. Ja, een mening zal het ook wel zijn. Maar als je dat al 9 maanden voor je kan houden, had dat ook wel wat langer gekund (or forever hold your tongue).
Vertel dat nou niet tegen een van hormonen overlopende hoog zwangere die elk moment verwacht dat Greenpeace haar terug komt duwen in de zee of waarvan de buren klagen over het watergeklots van haar enkels....quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef freud het volgende:
Een relativerende dikke huid is essentieel op een forum.
Ik doelde dan ook net weer niet op jou, waarvan ik idd gezien had dat je het nu pas gelezen had.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:07 schreef marlieske het volgende:
[..]
Ik heb deze opmerking pas vanochtend gezien toen ik door anderen op het topic van Paradijsvogel werd gewezen. Want de opmerkingen in het zwangerschap/geb. topic vielen mij nog wel mee.
Ik vond het ook al vreemd dat Kleintje om de opmerking van Ticootje zou vertrekken (want die vond ik echt meevallen en de discussie niet waard), ik begreep er dus werkelijk waar niets van.
Tot dat je de rest leest wat in dat andere topic speelt, want een zwangere vrouw vertellen dat je denkt dat alles gegoogled is..... das wel erg laag aan de grond.
Ik ben benieuwd hoe dik jouw huid is als je negen maanden zwanger bent.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:08 schreef freud het volgende:
Een relativerende dikke huid is essentieel op een forum.
En daarom kwetst het je minder als ik keihard zou zeggen dat jouw baby lelijk is, omdat je er niks aan kan doen? Ik neem aan van niet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef Bass-Miss het volgende:
Met het verschil dat je aan een oerlelijk kind weinig kan doen....
Ik vind het niet persé gemeen. Als diegene dat nou ook écht gedacht heeft? Het is mischien niet zo'n tactisch moment om dat te zeggen, maar ja, wanneer is daar wel een tactisch moment voor.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef nebelung het volgende:
[..]
Ik vind tegen iemand, die vlak voor een bevalling zit, zeggen "ik heb wel eens getwijfeld of jouw zwangerschap niet bij elkaar gegoogled is" vrij gemeen anders. Ja, een mening zal het ook wel zijn. Maar als je dat al 9 maanden voor je kan houden, had dat ook wel wat langer gekund (or forever hold your tongue).
Ik vind de discussie wel weer erg gaan over dat 'met z'n allen'.quote:Op donderdag 5 juli 2007 12:53 schreef milagro het volgende:
gewoon zonder mitsen en maren toegeven dat je met zijn allen fout bezig was is te moeilijk of zo?
Mja, maahaaaar...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:03 schreef nebelung het volgende:
[..]
edit: Kleintje heeft al gepost...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef Bass-Miss het volgende:
Dat niet, maar je moet het dan gewoon alleen fotograferen met een zak over zijn of haar hoofd.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:13 schreef Bass-Miss het volgende:
Tja, dat vorige topic (munchhausen).quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:26 schreef milagro het volgende:
en over dat gesmiezelesmoezel openlijk een tijdje terug, met dat PM gekir, noem man en paard, of noem niets, maar niet dat "oe , ik heb zo mijn vermoedens over iemand, maar ja, ik weet het niet zeker, dus ik zeg maar niets" , ja hallo, zeg dan NIETS of kaart het in een algemeen gehouden topic aan, zoals Vivi dat doet met het IVF gebeuren.
Ah, hier wil ik nog wel wat over zeggen, aangezien je mij bedoelt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:17 schreef Kleintje het volgende:
En mensen die zoveel ervaring hebben met bevallen (ja... wel 1 bevalling) die precies weten hoe het bij anderen voelt. En ook precies weten hoe het gaat op medisch gebied. Die niet zien dat ieder mens anders is, een andere geschiedenis heeft wat soms tot andere beslissingen kan leiden.
Nee, daar kan ik niets aan veranderen bedoel ik.... Itt dat je zou zeggen dat ik een zeur ben...quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:15 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En daarom kwetst het je minder als ik keihard zou zeggen dat jouw baby lelijk is, omdat je er niks aan kan doen? Ik neem aan van niet.
als je had gelezen, heb ik iig gesproken over "zij die zich aangesproken voelen" en "sommige" of "een aantal" , en niet over ALLE fokdames.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:27 schreef Moonah het volgende:
Beetje mosterd na de maaltijd, maar ik heb deze post tussen de bedrijven door getypt.
[..]
Tja, dat vorige topic (munchhausen).![]()
Ik heb toen gepost dat ik naief ben en dus eigenlijk alles geloof. En dat ik één roddel heb gehoord. En toen begon idd het PM-gedaas. Ik heb welgeteld één PM'etje ontvangen.
Over man en paard noemen aangaande de huidige rel. Ik steek onmiddellijk de hand in eigen boezem. Sensatie is toch altijd leuk!Dus toen ik iets van een rel rook in Z&G heb ik me daar wel even in verdiept. Daardoor weet ik ook dat die hele 'rel' uiterst netjes begon door een zeer tactische opmerking van Gaoxing. Die kloon ging daar nogal grof en laf op in. Vervolgens spreekt Phileine zich nog heel netjes uit waar ik weer op in haak. Al die zaken gingen níet over twijfels aangaande Kleintjes zwangerschap, maar over het (imo iig) wat aandikken van bepaalde aspecten. Dan komt het nieuwe topic van PV. Daar wordt verder gegaan over het aandikken. BE beaamt wat dingetjes, Easy spreekt met een
haar twijfels uit die zij ooit heeft gehad. BM haakt daarop in , en Leah op een bepaalde manier ook. THAT'S IT!!!
Neem me niet kwalijk, ik vind het erg lullig voor Kleintje dat ze zich onwelkom voelt, maar om nu alle OUD dames te betichten van schijnheiligheid, nee, dat gaat te ver. De steunbetuigingen zijn imo oprecht gemeend.
Feit dat Kleintje ervoor kiest weg te gaan betreft imo een oude vete tussen oudgedienden. 'Wij van de nieuwe lichting' weten daar het fijne niet van. En ik denk dat Kleintje in 'haar generatie zwangeren' hardstikke welkom is.
I know, I know.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:32 schreef nebelung het volgende:
MUUS, mooi verhaal, lekker lang!
Ik heb het niet over modden gehad hoor. Ik heb helegaar geen mening over of het geedit had moeten worden of niet. Ik hou me daar helemaal niet mee bezig. En dat in het modtopic![]()
Hangmoeders.quote:
Ik voel wel wat voor een ' zeg hier je gedacht topic.'quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:36 schreef milagro het volgende:
,... maken jullie je geen zorgen, over jullie wordt achter de schermen vast net zo geroddeld, hoor , je 'OUD vriendinnen kennende
Ghehe, ik heb me daar samen met Vivi onder het genot van een kopje thee schuldig aan gemaakt.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:36 schreef milagro het volgende:
maar zoals Vivi zegt "ook ik heb me wel eens schuldig gemaakt aan etc" ,... maken jullie je geen zorgen, over jullie wordt achter de schermen vast net zo geroddeld, hoor , je 'OUD vriendinnen kennende
Uuh.... Kleintje, dat meent ze niet zo hoor, denk ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Vertel dat nou niet tegen een van hormonen overlopende hoog zwangere die elk moment verwacht dat Greenpeace haar terug komt duwen in de zee of waarvan de buren klagen over het watergeklots van haar enkels....
Jawel hoor, alleen sprak ik vanuit mijn eigen beleving over de laatste weken zwangerschapquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:46 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Uuh.... Kleintje, dat meent ze niet zo hoor, denk ik![]()
het zal mij aan mijn reet roesten, Moonah, wat welke fokker waar dan ook van me vindt, maar dat geldt niet voor iedereen zo blijkbaar.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ghehe, ik heb me daar samen met Vivi onder het genot van een kopje thee schuldig aan gemaakt.
Maar bottomline, als er over me geroddeld wordt is dat niet leuk. En in het verleden ben ik ook belachelijk gemaakt (in mijn R&Ptijd). Ik kies er echter voor om daar proberen boven te staan en me te richten op de mensen die ik wel leuk vind en die mij ook leuk vinden. Wat moet ik nou met mensen die mij een *** vinden? Niets toch zeker?
Maar goed, ik kan me ook voorstellen dat het onder invloed van hormonen erg lastig is een dergelijk onderscheid te maken.
Niet meer dan terecht, hoor. Ik kan me na dit vrij heftige voorval - ook al zagen sommigen het niet zo, voor Kleintje moet dit hard aangekomen zijn - heel goed voorstellen dat ze er dan toch nog even op wil reageren. Kom op zeg, zou jij ook doen, als het over jou ging. Er zijn van die dingen die je nou net even NIET makkelijk van je af laat glijden. Jij brengt het alsof iedereen het maar een beetje had moeten doodzwijgen, dan was er niets aan de hand geweest.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:46 schreef Gaoxing het volgende:
Het hele onderwerp is al 4 keer doodgebloed, maar steeds moet er iemand (waaronder Kleintje zelf, overigens) nog even net dat laatste woord komen toevoegen. Doe dat nou toch niet....
Ik denk maar zo: als je niks aardigs te zeggen hebt, zeg dan niets. Daarom houd ik wijselijk mijn mond. Met zo'n topic gaat het hier helemaal uit de klauwen lopen. Ik ben vóór een topic in je hoofd 'denk wat je zou willen zeggen'.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:42 schreef Bass-Miss het volgende:
[..]
Ik voel wel wat voor een ' zeg hier je gedacht topic.'![]()
En dat zeg ik waar?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:18 schreef Smoezie het volgende:
Jij brengt het alsof iedereen het maar een beetje had moeten doodzwijgen, dan was er niets aan de hand geweest.
Nou, dat kwam hier een beetje zo over, vandaar dat ik ook zei 'je brengt het alsof'...quote:
Daar kwam het op mij over alsof je er mee bedoelde dat het allemaal best was meegevallen, als er verder niet te veel op was ingegaan door mensen en Kleintje zelf. Maar de hardste klap was al uitgedeeld, dus de pijn was al toegebracht. Zo bedoel ik hetquote:Persoonlijk denk ik eigenlijk dat het met de klote-opmerkingen wel mee was gevallen als ze 1 keer waren gevallen. Ik denk dat vooral het 56 keer herhalen -al dan niet met quote- in diverse topics er een olifant van hebben geblazen. En dat gebeurt met name door de medestanders van Kleintje. Het hele onderwerp is al 4 keer doodgebloed, maar steeds moet er iemand (waaronder Kleintje zelf, overigens) nog even net dat laatste woord komen toevoegen. Doe dat nou toch niet....
True. Maar ik zei toch niets lelijks over/tegen je?quote:En nee, sorry, dat zou ik niet doen. Maar dat kon je niet weten, want je kent mij niet![]()
Dat was misschien ook beter geweest, maar is gewoon echt niet realistisch in mijn optiek... en zéker niet in OUDquote:Ik snap best dat Kleintje graag haar woordje wilde doen nadat ze er een tijdje over na had gedacht, maar soms is dat gewoon niet zo verstandig. En volgens mij heeft het in dit geval niet erg veel opgelost. Wat betreft de vele bijvallen die daardoor de rotopmerkingen alleen maar meer gewicht geven: dat lijkt me een wat nadelig gevolg van de saamhorigheid op OUD. Denk je dat hier we hier ook nog mee bezig waren geweest als 1 persoon had gereageerd met een 'jee wat een kutopmerking' na de post van potterjandosie, en de rest fijn verder had gebabbeld over zwangeren en geboren worden?
Dat dus. Ik heb het echt gedacht.quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:16 schreef Igraine het volgende:
[..]
Ik vind het niet persé gemeen. Als diegene dat nou ook écht gedacht heeft? Het is mischien niet zo'n tactisch moment om dat te zeggen, maar ja, wanneer is daar wel een tactisch moment voor.
jij bént gewoon een syndroom, er is niets naar je vernoemdquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Hee! Een rel... en er is zelfs een syndroom naar me vernoemd
Goeie oplossing!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Oh zo...
Dat vind ik eigenlijk wel een leuk idee. Dat we hier gewoon 'Foto's van slapende kindjes' van maken waarin iemand over een paar maanden bij wijze van spreke ook nog een foto aan toe kan voegen en dat we dan even een nieuw foto-topic maken.
Lois? Wat denk jij?
Dank je, ik ga aan de slag!quote:Op zaterdag 7 juli 2007 19:43 schreef Lois het volgende:
Cattie voor jou : Kinderfototopic deel 110 Gooi maar helemaal vol![]()
En het andere topic: Themafototopic: Slapende kindjes
Dankquote:Op dinsdag 10 juli 2007 18:31 schreef Lois het volgende:
Ja met een deel 2 al zelfs![]()
Avondetenleed met eigenwijze kinderen... deel 2.
Als niemand het doet: Het grote kleine babietjes topic deel 119quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:11 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
ik heb het al eens eerder geroepen, maar volgens mij heb ik het topic " kleine babietjes" volgemaakt. Kan/wil iemand een nieuwe openen ???? X
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef Belana het volgende:
ik denk wel dat er mensen zijn die tegen je willen gillen
Deze uitspraak wordt een klassieker.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef Belana het volgende:
http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile onderaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:59 schreef minoes_ het volgende:
Euhmm....mijn plaatje doet het niet meer,wil iemand ff gillen hoe t ook alweer moet?Thanks
![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef Belana het volgende:
Ja, bij dit topic bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:17 schreef PM-girl het volgende:
Ik krijg bij sommige topics die ik open de melding dat ik me moet aanmelden bij drakhe nog iets? Zijn er meer die dat hebben?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Lois het volgende:
Toen het idee voor het update topic geopperd werd vond ik het helemaal niets maar ik heb ongelijk gehad. Het is een geweldig idee en ik heb ook het gevoel dat meer dingen gelezen worden daardoor. Zeker aan de reacties op bepaalde gebeurtenissen kun je dat goed merken.
Topidee dus, en ik had het mis.
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
DOne!
Beetje jammer dat je niet normaal kan doen en gewoon reageert op mijn PM, misschien dat dat hele hartruisjes gezeik dan eens vergeten kan worden, maar het lijkt soms wel geniet van dit soort dingen ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg BE, ga je dan voortaan ook even elke uitspraak van viev waarin ze weer aan een hartruisje refereerd deleten?
:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je niet normaal kan doen en gewoon reageert op mijn PM, misschien dat dat hele hartruisjes gezeik dan eens vergeten kan worden, maar het lijkt soms wel geniet van dit soort dingen ofzo.
Pardon?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
:
Nofi en niet dat de discussie hier verder kan, maar je begon toch net zelf? Of ben ik nou gek?
Dus? daar ging niks aan vooraf ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij maakte toch die opmerking over je hart?
Misschien omdat ik je al in een topic of 5 metquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je niet normaal kan doen en gewoon reageert op mijn PM, misschien dat dat hele hartruisjes gezeik dan eens vergeten kan worden, maar het lijkt soms wel geniet van dit soort dingen ofzo.
Jij reageerde heel verbolgen op mijn 'openbaring' van de kloon. Daarop vroeg ik of je nog lekker ging rellen, waarmee ik refereerde aan deze uitspraak in notabene hetzelfde topic:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus? daar ging niks aan vooraf ofzo?
Daarop kwam jij terug met de opmerking "Nee, straks krijg ik het nog aan mijn hartquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:46 schreef Vivi het volgende:
Zo, nu heb ik een contructievereply gegeven, nu mag ik wel rellen verder in dit topic he?
![]()
Dat doet er toch niks toe? Die post was uitlokkerig en dus heb ik hem weggehaald.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus? daar ging niks aan vooraf ofzo?
Verbolgen vind ik nogal overdreven, ik vond het een beetje flauw en zo zei ik dat ook geloof ik.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:08 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Jij reageerde heel verbolgen op mijn 'openbaring' van de kloon.
Dat interpreteerde ik anders, gezien onze laatste gezellige communicatiequote:Daarop vroeg ik of je nog lekker ging rellen, waarmee ik refereerde aan deze uitspraak in notabene hetzelfde topic:
Ik heb je erover Ge-PMed wat ik denk en voel hierover, dat lijkt me afdoende.quote:Daarop kwam jij terug met de opmerking "Nee, straks krijg ik het nog aan mijn hart"
Dus er ging inderdaad niets aan vooraf, behalve jouw misplaatste en hypocriete verontwaardiging
Nou ik hoop dat BE die edit hier even wil posten want je uitspraak was niet 'een beetje flauw'quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:14 schreef Vivi het volgende:
[..]
verbolgen vind ik een beetje overdreven, ik vond het ene beetje flauw en zo zei ik dat ook geloof ik.
Tja, je interpreteert mijn uitspraken wel vaker verkeerd.quote:Dat interpreteerde ik anders, gezien onze laatste gezellige communicatie
quote:Ik heb je erover Ge-PMed wat ik denk en voel hierover, dat lijkt me afdoende.
Laten we het er maar op houden dat we het allebei niet slecht bedoelden dan maar dat het van beide kanten rottig onze strot uitkwam in de ogen van de ander. De IVF discussie wil ik trouwens nog wel een keer met je voeren want ik zie aan je post dat je mij niet hebt begrepen in wat ik daarover wilde zeggen, maar goed, dat komt nog wel een keerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Misschien omdat ik je al in een topic of 5 metover hartruisjes heb zien lullen, meestal na aanleiding van een post van mij?
Waarom zuigen en zeveren op het forum en dan op PM wel een nomale reactie plaatsen?
Ik genieten? JIJ en godbetert je MOEDER gaan door het lint nav een uitspraak die je volkomen verkeerd geinterpreteert heb. Vervolgens heb IK het er al weken niet meer over gehad, maar zie ik van jou dus regelmatig post aan die uitspraak volledig uit context reageren.
Ik zal het nu nog 1 keer uitleggen.
1. Ik heb NOOIT je kind een hartruisje toegewenst.
2. JIJ vond IVF onnatuurlijk ingrijpen in de natuur.
3. Ik vind IVF even tegennatuurlijk als elke andere medische ingreep. In mijn opinie zou je dus ook tegen medisch ingrijpen moeten zijn als je zoon een hartruisje zou ontwikkelen.
4. NATUURLIJK wil je dan als reachtgeaarde moeder WEL een medische behandeling.
5. Op je 'tegen natuurlijk' reactie de opmerking "Nou dan hoop ik dat je zoon nooit een hartruisje ontwikkeld" plaatsen zou dus wellicht een eyeopener kunnen zijn.
6. Ik heb je dus nergens 'onevenredig hard' aangepakt. Ik trok alleen een parallel tussen 2 behandelingen die beide ansich 'tegennatuurlijk' zijn. Dat de een levens doet ontstaan en de andere levens verlengt is wat mij betreft een nuance verschil.
Prima.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:20 schreef Vivi het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat we het allebei niet slecht bedoelden dan maar dat het van beide kanten rottig onze strot uitkwam in de ogen van de ander. De IVF discussie wil ik trouwens nog wel een keer met je voeren want ik zie aan je post dat je mij niet hebt begrepen in wat ik daarover wilde zeggen, maar goed, dat komt nog wel een keer
vink het hokje naast de tekst 'oplopend/aflopend' aan...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:36 schreef Vivi het volgende:
Waarom kan ik niet mijn hele inbox tegelijk legen en moet ik al die irritante hokjes aanklikken?
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:37 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
vink het hokje naast de tekst 'oplopend/aflopend' aan...
Heel irritant.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:36 schreef Vivi het volgende:
Waarom kan ik niet mijn hele inbox tegelijk legen en moet ik al die irritante hokjes aanklikken?
Ik vind jou niet meer zo leuk geloof ikquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heel irritant.
En dan heb je net je inbox gedaan en moet je ook je 'verstuurd' en je prullenbak nog.
Fijne avond verder.
1 klikje per pagina hoor....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Heel irritant.
En dan heb je net je inbox gedaan en moet je ook je 'verstuurd' en je prullenbak nog.
Fijne avond verder.
Ja, maar als je dat niet heel regelmatig doet en wel regematig PM't dan loopt dat best op, zeker als je wel 1Mb/s verbinding met je modem hebt is het een tijdrovend klusje.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
1 klikje per pagina hoor....
Ik heb al een stuk of 20 pagina's geklikt en nog zit mijn inbox voor 88% volquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
1 klikje per pagina hoor....
Je moet wel je "verwijderde posts"-mapje legenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:49 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik heb al een stuk of 20 pagina's geklikt en nog zit mijn inbox voor 88% vol![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |