abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51074182
[OUD SC] een speeltuinbankje met verse eitjes en roomboter

En dan zometeen nog m'n LaPo met het recept erin:
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef Syrena het volgende:
Jullie mogen ze zo hebben *burps* . Nadeel van alleen wonen: Zit je met 12 (euhm, 8) overtollige muffins. Die het lekkerst zijn als ze warm zijn.

En een berg afwas Hoewel die er al minder intimiderend uitziet nu ik verstandig gestapeld heb.
Voor de liefhebbers 't recept: http://www.hausfrauenseit(...)snickersmuffins.html

Wel in het Duits. En de pinda's heb ik eruit gelaten.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51074256
* Vicky gaat receptje onthouden

je bent de [OUD SC] vergeet...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51074325
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef Vicky het volgende:
* Vicky gaat receptje onthouden

je bent de [OUD SC] vergeet...
Ik was al zo blij dat ik geen nummer meer hoefde!
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_51074372
quote:
Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef Syrena het volgende:

[..]

Ik was al zo blij dat ik geen nummer meer hoefde!
hehe...
ach.. tis al laat he
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_51074447
Ja. Te laat om deze nog weg te werken:

En deze werk ik morgen ook wel weg....
pi_51074499
oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ze zien er echt HEERLIJK uit
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_51074568
Met flits zagen ze er goor uit dan zie je de gesmolten caramel die erbovenop zit en die ziet er een beetje gekreukt uit zo in het flitslicht.

Beslag mengen was zo klaar trouwens.
pi_51074807
Hoe laat je in hemelsnaam de pinda's uit een Snickermuffin?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_51074990
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:01 schreef snoopy het volgende:
Hoe laat je in hemelsnaam de pinda's uit een Snickermuffin?
In het recept staat dat je nog 30 gram Erdnusse(n?) moet toevoegen. Extra pinda's dus.
Die in de snickers zaten heb ik gewoon laten zitten

Ik kon ze net al uit m'n verstandsgat peuteren. Want de hechtingen zijn eruit en ik blijk gewoon een gapend gat te hebben waar ooit mijn kies zat. Ik geloof niet dat het de bedoeling is, maar zo lang als het alleen zeer doet als ik op een harde ondergrond loop....... (ja ik heb echt de bibbers voor de kaakchirurg, ondanks dat ze zo aardig waren )
pi_51075097
Syrena, toen mijn verstandskiezen getrokken waren had ik ook een groot gapend gat. Daat gaat ineens heel snel dicht hoor! Wel voorzichtig doen met diingen eten aan die kant.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_51075347
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef Vicky het volgende:
Syrena, toen mijn verstandskiezen getrokken waren had ik ook een groot gapend gat. Daat gaat ineens heel snel dicht hoor! Wel voorzichtig doen met diingen eten aan die kant.
Oh gelukkig!
Ja ik ben voorzichtig. Alleen wist ik gisteren nog niet dat er een gat zat, tot ik bij het tandpoetsen ineens een stuk friet ontdekte dat erin zat. Toen ik dat eruit haalde *onsmakelijk alert* kwam de rest van de zooi die er in zat ook mee.

Ik ben alleen weer zo anal dat ik dan met een wattenstaafje alle prut van de dag eruit ga vissen 's avonds, omdat eruitspoelen niet gaat want het is te diep. En ik baal dat ik er boven niet bij kan, dat gat zit aan de zijkant net buiten het zicht. Ik hoop gewoon maar dat daar dan ook niet zo veel in gaat zitten.

Oke, genoeg gore praat...sorry!
pi_51075411
misschien ff de tandarts bellen en een speciaal spuitje vragen. heeft een kromme punt en zo kan je beter spoelen.

ik heb er ook nog eventueel wel eentje liggen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_51075463
Syrena, linkje in mn favorieten gezet, misschien ga ik ze ook maar eens proberen te maken binnenkort, ze zien er wel lekker uit!

Volgens mij ben ik blij dat ik al mn verstand(skiezen) nog heb , geen gapende gaten gelukkig .
Fake it till you make it...
pi_51075548
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef Vicky het volgende:
misschien ff de tandarts bellen en een speciaal spuitje vragen. heeft een kromme punt en zo kan je beter spoelen.

ik heb er ook nog eventueel wel eentje liggen
Ik had mijn zus al gebeld ervoor (apotheker) maar toen kreeg ik een hele oorwassing dat ik er vanaf moest blijven enzo Dus toen heb ik een dag later de hechtingen maar losgeknipt en haar niks gezegd

Zal morgen de tandarts eens bellen.
pi_51075551
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef Syrena het volgende:

[..]

Oh gelukkig!
Ja ik ben voorzichtig. Alleen wist ik gisteren nog niet dat er een gat zat, tot ik bij het tandpoetsen ineens een stuk friet ontdekte dat erin zat. Toen ik dat eruit haalde *onsmakelijk alert* kwam de rest van de zooi die er in zat ook mee.

Ik ben alleen weer zo anal dat ik dan met een wattenstaafje alle prut van de dag eruit ga vissen 's avonds, omdat eruitspoelen niet gaat want het is te diep. En ik baal dat ik er boven niet bij kan, dat gat zit aan de zijkant net buiten het zicht. Ik hoop gewoon maar dat daar dan ook niet zo veel in gaat zitten.

Oke, genoeg gore praat...sorry!
En? wat had je allemaal gegeten van de week?
Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_51075637
Brood, Brinta, iets groens, friet, iets wits Ik had al bewust veel vloeibare dingen zonder stukjes genomen, dus het viel wel mee.
pi_51075978
whaha..

Je bent lekker op dreef he easy
Vakantie heeft je goed gedaan
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 2 juli 2007 @ 22:37:12 #18
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51076478
Muffins
Saartje
pi_51076530
quote:
Op maandag 2 juli 2007 22:37 schreef Maneki.Neko het volgende:
Muffins
Misschien heeft Syrena nog wat in haar verstandsgat zitten!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  maandag 2 juli 2007 @ 22:41:25 #20
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_51076682
Ja kom maar syreen *lebber*
Saartje
  maandag 2 juli 2007 @ 22:41:44 #21
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_51076699
Wat een idee, met Snickers! Ik ga het eens proberen met een pak kant en klare muffinmix waar ik 2 in stukken gesneden Snickers (of Marsen ) doorheen meng.
pi_51076710
gafferdamme Maneki!!!

hmm ik had me voorgenomen om vanavond vroeg naar me bed te gaan.. maar dat doe ik elke avond
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  maandag 2 juli 2007 @ 22:44:26 #23
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_51076819
Een verstandgat. Hoe verzin je 't!
... ♥ ik mis je ♥
  maandag 2 juli 2007 @ 22:44:38 #24
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_51076830
Ben je aan het surfen denk je plots he denk aan M@x

Als haar verstand er maar niet in zit
  maandag 2 juli 2007 @ 22:58:41 #25
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_51077436
Mijn duits komt niet verder dan "verdamt nog maal ein tode!" (met dank aan Commisaris Rex ) maar die muffins wil ik ook maken! Iemand die um wilt vertalen voor me?? *extra lief kijkt*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')