quote:Op maandag 2 juli 2007 21:46 schreef Syrena het volgende:
Jullie mogen ze zo hebben *burps* . Nadeel van alleen wonen: Zit je met 12 (euhm, 8) overtollige muffins. Die het lekkerst zijn als ze warm zijn.
En een berg afwasHoewel die er al minder intimiderend uitziet nu ik verstandig gestapeld heb.
Voor de liefhebbers 't recept: http://www.hausfrauenseit(...)snickersmuffins.html
Wel in het Duits. En de pinda's heb ik eruit gelaten.
quote:Op maandag 2 juli 2007 21:49 schreef Vicky het volgende:
* Vicky gaat receptje onthouden
je bent de [OUD SC] vergeet...
hehe...quote:Op maandag 2 juli 2007 21:51 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik was al zo blij dat ik geen nummer meer hoefde!
quote:Op maandag 2 juli 2007 22:01 schreef snoopy het volgende:
Hoe laat je in hemelsnaam de pinda's uit een Snickermuffin?![]()
Oh gelukkig!quote:Op maandag 2 juli 2007 22:07 schreef Vicky het volgende:
Syrena, toen mijn verstandskiezen getrokken waren had ik ook een groot gapend gat. Daat gaat ineens heel snel dicht hoor! Wel voorzichtig doen met diingen eten aan die kant.
Ik had mijn zus al gebeld ervoor (apotheker) maar toen kreeg ik een hele oorwassing dat ik er vanaf moest blijven enzoquote:Op maandag 2 juli 2007 22:14 schreef Vicky het volgende:
misschien ff de tandarts bellen en een speciaal spuitje vragen. heeft een kromme punt en zo kan je beter spoelen.
ik heb er ook nog eventueel wel eentje liggen
En? wat had je allemaal gegeten van de week?quote:Op maandag 2 juli 2007 22:12 schreef Syrena het volgende:
[..]
Oh gelukkig!
Ja ik ben voorzichtig. Alleen wist ik gisteren nog niet dat er een gat zat, tot ik bij het tandpoetsen ineens een stuk friet ontdekte dat erin zat. Toen ik dat eruit haalde *onsmakelijk alert* kwam de rest van de zooi die er in zat ook mee.
Ik ben alleen weer zo anal dat ik dan met een wattenstaafje alle prut van de dag eruit ga vissen 's avonds, omdat eruitspoelen niet gaat want het is te diep. En ik baal dat ik er boven niet bij kan, dat gat zit aan de zijkant net buiten het zicht. Ik hoop gewoon maar dat daar dan ook niet zo veel in gaat zitten.
Oke, genoeg gore praat...sorry!
Misschien heeft Syrena nog wat in haar verstandsgat zitten!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |