Hallo Allemaal,
Ik heb even goed gezocht maar een topic die specifiek over de anticonceptie pil gaat is er niet. Het zijn veelal topics die over meerdere anticonceptie middelen gaan. Erodome weet anders wel raad !
![]()
In principe ben ik zelf van de pil afgestapt omdat ik een véél mooier anticonceptie middel heb gevonden maar nu hoorde ik gister op de radio dat 1 op de 10 vrouwen gestopt is met het gebruik van pillen. Men gaf in het nieuws aan dat vrouwen de pil nu te duur vinden nu deze zelf betaald moet gaan worden en dat zou dan de rede zijn dat 1 op de 10 vrouwen gestopt zijn met de pil wat weer niet goed zou zijn voor de mensen en voor de makers van deze anticonceptie !
Ik vond het maar vreemd dat zóveel vrouwen gingen stoppen met de pil. Zijn er dan zó weinig mensen met een aanvullende verzekering en houden ze maar gewoon op met sex hebben?
Raar!
Vanochtend onderweg naar mijn werk, heb ik de radio aan staan in mijn auto en wat hoor ik ?
Blijkt dat die 1 op de 10 vrouwen waarvan ze dachten dat die gestopt waren met de pil in principe aan het hamsteren zijn geweest omdat ze per 1 jan. '04 ervoor moesten gaan betalen! Dus zij hebben in december pillen ingeslaan.
Voor hoelang krijg je deze anticonceptie dan op recept ?
Zijn er meer vrouwen die dit op die manier gedaan hebben ?
Zijn er vrouwen écht gestopt met de pil omdat deze voortaan betaald moest worden ! ? en ..... wat heb je dan als alternatief gekozen ?
Wat vinden jullie uberhaubt van deze 2 verschillende nieuwsmeldingen over de pil, binnen 24 uur ?
Vanishing like a thought brushing up against a sigh ....... vanishing like a cyan sunday ..........