Je hebt hier wat gemist hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Geduld Viev, nog 4 nachtjes slapen!
Ben donderdag weer thuis, ga zaterdagavond weer voor een week weg.
Ter troost... ik mis jullie ook allemaal!
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:39 schreef MUUS het volgende:
Ah, een Siamese tweeling!
Kunnen de heupjes nog losgesneden worden of delen jullie ook belangrijke organen?
Ja maaaaaaaaaar! Wááár zit je eigenlijk dan!?quote:Op zondag 17 juni 2007 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Geduld Viev, nog 4 nachtjes slapen!
Ben donderdag weer thuis, ga zaterdagavond weer voor een week weg.
Ter troost... ik mis jullie ook allemaal!
Mazzelpikjequote:Op maandag 18 juni 2007 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Op Gran Canaria. En volgende week ga ik naar Australie, Singapore en Maleisie.
Nikky, doe eens een samenvatting via PM!
Ben je helemaal betoeterdquote:Op maandag 18 juni 2007 17:46 schreef phileine het volgende:
ja maar misschien wil iemand nog voor een vierde ronde. mág hoor!
1 |
Alt 3 geeft ♥quote:Op vrijdag 22 juni 2007 14:44 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en er is ook vast een code voor die hartjes, maar ik heb ze ook ooit op deze simpele manier verkregen, vandaar dat ik die wist.
Jaja, I know.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:23 schreef bixister het volgende:
haha en dat noemt zich een PM-girl?![]()
maar ik heb geen antwoord voor je, sorry.
Dat klopt. Dat moet er nog worden ingebakkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:21 schreef PM-girl het volgende:
Misschien snap ik gewoon niet hoe het werkt, of klopt het dat je in de PM-functie geen mogelijkheid hebt tot reply all?
Ah, het zit dus wel in de planning. Jammer, dan kan ik geen prijs meer winnen voor het origineelste ideequote:Op dinsdag 26 juni 2007 19:11 schreef nikky het volgende:
[..]
Dat klopt. Dat moet er nog worden ingebakken.
Ik had er niet bij stilgestaan dat het nog even gebruikt kon worden. Maar ik dacht dat iedereen zijn punt wel zo'n beetje gemaakt had, daarom zei ik: doe maar een slotje. En BE was zo vriendelijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef Lois het volgende:
Hij mag ook best weer open hoor, als het maar geen herhaling van zetten gaat worden.
Neuh hoor, kunnen er nog om en nabij de 50 reacties bijquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:58 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Ik heb, volgens mij, het fototopic volgemaakt. Geen idee hoe ik een nieuwe moet openen....iemand ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |