En moeten we nu raden wat de hobby is van je ouders?quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:05 schreef Unknowd het volgende:
...
Mijn ouders zijn dolgelukkig en het gezin word dan 8 mensies groot.
...
Ik ben een neef van, en hier komtie: 16, 14, 12, 7, 6.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:20 schreef Virus3000 het volgende:
feli, wel grote familie
noem ze eens op met hun leeftijd (en niet spieken ofzo eh, meteen vanbuiten opnoemen)
Mijn tante is een paar jaar geleden gescheiden van mijn oom. Die hadden samen 4 kinderen.quote:Op donderdag 14 juni 2007 00:32 schreef Kwezel het volgende:
[..]
En moeten we nu raden wat de hobby is van je ouders?
babysitters genoeg iig. maar misschien vinden ze dat geen punt.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:39 schreef no1uknow het volgende:
Ja dat is waar Jelief, alleen Unknowd (mijn neef dus) heeft het telkens over opvoeden enzo![]()
Omdat ze samen nog geen kind hadden, alle 5 uit vorige huwelijken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 10:08 schreef Puckzzz het volgende:
lijkt me vreemd om op je 16 nog een broertje of zusje te krijgen. best ook wel een risicovolle zwangerschap denk ik, zo op je 45ste? ik bedoel dan ben je als pa en ma bijna bejaard wanneer je kind in zijn 20-er jaren zit
waarom wouden je moeder en stiefpa nog persé een kind?
ja en? moet je persé samen een kindje hebben? zal wel weer iets van 'relatie compleet maken' gedoe zijn, maar ik vind ze echt te oud...quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:45 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Omdat ze samen nog geen kind hadden, alle 5 uit vorige huwelijken.
Ik geloof niet dat hij jouw mening vroeg, hij is gewoon blij met zijn a.s. broertje, laat dat joch lekker blij zijn, zou ik zeggenquote:Op donderdag 14 juni 2007 11:58 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja en? moet je persé samen een kindje hebben? zal wel weer iets van 'relatie compleet maken' gedoe zijn, maar ik vind ze echt te oud...
die hoeft ie niet te vragen die krijgt ie gratis en voor nixquote:Op donderdag 14 juni 2007 12:56 schreef Vivi het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat hij jouw mening vroeg, hij is gewoon blij met zijn a.s. broertje, laat dat joch lekker blij zijn, zou ik zeggen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |