http://forum.fok.nl/rde/faq/manual_profile onderaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:59 schreef minoes_ het volgende:
Euhmm....mijn plaatje doet het niet meer,wil iemand ff gillen hoe t ook alweer moet?Thanks
![]()
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:04 schreef Belana het volgende:
ik denk wel dat er mensen zijn die tegen je willen gillen
Ja, bij dit topic bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:17 schreef PM-girl het volgende:
Ik krijg bij sommige topics die ik open de melding dat ik me moet aanmelden bij drakhe nog iets? Zijn er meer die dat hebben?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:02 schreef Lois het volgende:
Toen het idee voor het update topic geopperd werd vond ik het helemaal niets maar ik heb ongelijk gehad. Het is een geweldig idee en ik heb ook het gevoel dat meer dingen gelezen worden daardoor. Zeker aan de reacties op bepaalde gebeurtenissen kun je dat goed merken.
Topidee dus, en ik had het mis.
![]()
Dank jequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 19:49 schreef Brighteyes het volgende:
DOne!
Beetje jammer dat je niet normaal kan doen en gewoon reageert op mijn PM, misschien dat dat hele hartruisjes gezeik dan eens vergeten kan worden, maar het lijkt soms wel geniet van dit soort dingen ofzo.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Zeg BE, ga je dan voortaan ook even elke uitspraak van viev waarin ze weer aan een hartruisje refereerd deleten?
:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je niet normaal kan doen en gewoon reageert op mijn PM, misschien dat dat hele hartruisjes gezeik dan eens vergeten kan worden, maar het lijkt soms wel geniet van dit soort dingen ofzo.
Pardon?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:01 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
:
Nofi en niet dat de discussie hier verder kan, maar je begon toch net zelf? Of ben ik nou gek?
Dus? daar ging niks aan vooraf ofzo?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jij maakte toch die opmerking over je hart?
Misschien omdat ik je al in een topic of 5 metquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:00 schreef Vivi het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je niet normaal kan doen en gewoon reageert op mijn PM, misschien dat dat hele hartruisjes gezeik dan eens vergeten kan worden, maar het lijkt soms wel geniet van dit soort dingen ofzo.
Jij reageerde heel verbolgen op mijn 'openbaring' van de kloon. Daarop vroeg ik of je nog lekker ging rellen, waarmee ik refereerde aan deze uitspraak in notabene hetzelfde topic:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus? daar ging niks aan vooraf ofzo?
Daarop kwam jij terug met de opmerking "Nee, straks krijg ik het nog aan mijn hartquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:46 schreef Vivi het volgende:
Zo, nu heb ik een contructievereply gegeven, nu mag ik wel rellen verder in dit topic he?
![]()
Dat doet er toch niks toe? Die post was uitlokkerig en dus heb ik hem weggehaald.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Dus? daar ging niks aan vooraf ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |