Je móet hier niet posten he!quote:Op woensdag 23 mei 2007 00:56 schreef desiredbard het volgende:
Mod ...ik bloed voor de hoeveelheid kijverij waar je morgen doorheen moet
Het is vooral een reactie op eigenlijk, maar gezellig!quote:Op woensdag 23 mei 2007 10:30 schreef easy-going het volgende:
[..]
Is dit een tvpeee, zoja dan doe ik even mee
Hier zou ik wel graag een mod reactie op zienquote:
Ja, ik ook, maar dat is meestal het geval als DB z'n snuitje ergens laat zien, dan keldert het niveau vrijwel direct naar kotssmileys en persoonlijke aanvallen op usersquote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef Leah het volgende:
[..]
Vind het wel erg zonde van een interessante discussie, trouwens.
quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:42 schreef nikky het volgende:
desiredbard kan nog steeds niet op een normale manier een discussie aan. Week weg nu.
Vandaar ook mijn reactie op hem. Je reageert (althans in OUD) uit interesse of omdat het leuk vindt en niet zoals meneer je ergens op storten om vervolgens dramatisch je beklag te doen over hoe niemand je mening deelt, al dan niet terecht.quote:Op woensdag 23 mei 2007 16:45 schreef jellyrose het volgende:
[..]
Ja, ik ook, maar dat is meestal het geval als DB z'n snuitje ergens laat zien, dan keldert het niveau vrijwel direct naar kotssmileys en persoonlijke aanvallen op users![]()
quote:
helemaal gelijk !quote:Op zaterdag 26 mei 2007 16:14 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij is er nog niet zo'n topic, iig niet recent.
Ik wil de TT best aanpassen, maar ik denk eigenlijk dat je beter even en nieuw topic kan openen omdat de eerste paar reacties in je topic heel ergens anders over gaan. Dat kan wat verwarrend zijn als iemand het topic over 2 maanden nog eens leest omdat ze het met de search gevonden hebben.
yep, daar is idd toestemming voor nodigquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:45 schreef Ticootje het volgende:
Dr staat een onderzoek voor school in dit forum.... Daar is toch toestemming voor nodig?
KLIK
Astuquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:05 schreef Maneki.Neko het volgende:
Het benauwde speeltuinbankje
Deze kan wel dicht
Je hebt hier wat gemist hoorquote:Op zondag 17 juni 2007 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Geduld Viev, nog 4 nachtjes slapen!
Ben donderdag weer thuis, ga zaterdagavond weer voor een week weg.
Ter troost... ik mis jullie ook allemaal!
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:39 schreef MUUS het volgende:
Ah, een Siamese tweeling!
Kunnen de heupjes nog losgesneden worden of delen jullie ook belangrijke organen?
Ja maaaaaaaaaar! Wááár zit je eigenlijk dan!?quote:Op zondag 17 juni 2007 09:55 schreef Brighteyes het volgende:
Geduld Viev, nog 4 nachtjes slapen!
Ben donderdag weer thuis, ga zaterdagavond weer voor een week weg.
Ter troost... ik mis jullie ook allemaal!
Mazzelpikjequote:Op maandag 18 juni 2007 09:48 schreef Brighteyes het volgende:
Op Gran Canaria. En volgende week ga ik naar Australie, Singapore en Maleisie.
Nikky, doe eens een samenvatting via PM!
Ben je helemaal betoeterdquote:Op maandag 18 juni 2007 17:46 schreef phileine het volgende:
ja maar misschien wil iemand nog voor een vierde ronde. mág hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |