Ik was nog bezig.quote:
Oh dan verregenen de Dance hippies. Dan kom ik ook wel even kijken.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:01 schreef fransbreda het volgende:
ze houden volgend weekend wel weer veel regen, hoop dat t nog veranderd.
Hallo!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi!
weer iemand gestopt met roken?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoorde net een keiharde knal in de Heuvel. Iemand enig idee wat het was?
Dat, of er is iemand vermoord.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
weer iemand gestopt met roken?
Oh dan ga ik even foto's maken.quote:
vrouwen zijn daar beter in schijntquote:
Gaat me prima af.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
vrouwen zijn daar beter in schijnt
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Tommeh het volgende:
Mij niet, ik mis de helft van allebei..
en jij hebt genoeg oefening gehad me dunkt!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Oefening baart kunst.
voor dat laatste moet je nog ff wachten. (half uurtje)quote:
Jij hebt zeker een dual mon config?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Oefening baart kunst.
Ik kan nooit genoeg oefening hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en jij hebt genoeg oefening gehad me dunkt!
Twee schermen gedoe is dat toch? Euh. Ja.quote:
stfu plsquote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jaja, we weten al genoeg wat jij en JD doen
Boodschappen?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Jaja, we weten al genoeg wat jij en JD doen
je bent pas in topic 49 erbij gekomen toch? je hebt jezelf nog niet voldoende op de kaart gezet?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik sta nog steeds niet op de kaart.
me neitherquote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Wiebelkont het volgende:
Dank je, ik hoor nu in m'n hoofd dat deuntje van Lingoquote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Wiebelkont het volgende:
Zeur niet. De AH is keidichtbij.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef Frazz het volgende:
Ja doe ook eens voor mij. Ik moet ook nog en heb geen zin.
Groen! Groen! Groen!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank je, ik hoor nu in m'n hoofd dat deuntje van Lingo
Dat gaat er even niet meer uit![]()
![]()
frazzbank?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef Frazz het volgende:
Dan moet ik van mn bank af komen!
In Ijpelaar was die knal ook te horen ... was ff een dutje aan t doen op de bank, werd ik in ene wakker geschrokken van zo'n knalquote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik hoorde in Heusdenhout ook net een enorme knal
Goh. Vreemd.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
In Ijpelaar was die knal ook te horen ... was ff een dutje aan t doen op de bank, werd ik in ene wakker geschrokken van zo'n knal
Ik heb helemaal niks gehoordquote:Op maandag 21 mei 2007 15:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
In Ijpelaar was die knal ook te horen ... was ff een dutje aan t doen op de bank, werd ik in ene wakker geschrokken van zo'n knal
komt door al dat asbestquote:Op maandag 21 mei 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Avans is soundproof.
In dat oude gebouw wel ja.quote:
waar denk je dat ze ons gedumpt hebben?quote:
Ik hoorde die enorme knal in Oosterhout...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoorde net een keiharde knal in de Heuvel. Iemand enig idee wat het was?
Nieuwbouw?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
waar denk je dat ze ons gedumpt hebben?
Aliens are taking over.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:42 schreef Dalamar het volgende:
Ik hoorde die enorme knal in Oosterhout...
Morgen lezen we het in de krant.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben toch wel erg nieuwsgierif wat die knal dan wel niet was nu
naief?quote:
Positief denkend.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
naief?
volgens mij neger je gewoon het oude gebouw.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
volgens mij neger frats je gewoon het oude gebouw.
kutrizzoquote:
Stiekem. Ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
volgens mij neger je gewoon het oude gebouw.
jij ruttequote:
Als we nu telkens allemaal 1 keer posten in het topic, en die post steeds blijven editen in plaats van steeds een nieuwe post maken, dan sparen we serveropslag en dus uiteindelijk bomen.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat gaat ook dit topic weer sssssnel!!
racistquote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
volgens mij neger je gewoon het oude gebouw.
Bomenknuffelaar? Het is hier Nijmegen niet!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als we nu telkens allemaal 1 keer posten in het topic, en die post steeds blijven editen in plaats van steeds een nieuwe post maken, dan sparen we serveropslag en dus uiteindelijk bomen.
Ofzo.
Juist ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Als we nu telkens allemaal 1 keer posten in het topic, en die post steeds blijven editen in plaats van steeds een nieuwe post maken, dan sparen we serveropslag en dus uiteindelijk bomen.
Ofzo.
Wat doe je?!quote:
nee, kiwi.quote:
Nee.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
kuukske, heb je m'n aardappels al geschild?
Graag gedaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:05 schreef JDude het volgende:
Deel 51 pagina 2. Sjezus, ik let ook even niet op hoor
.
Bedankt voor de tvp trouwens Kuuk.
Ik vind het eerder eng.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
ahhh wat lief... jullie tvp-en voor elkaar ...
![]()
echte liefde is, een tvp plaatsen voor je lief
Dan denk ik dat je een vriendin op Fok! moet zoeken.quote:
Join the club!quote:Op maandag 21 mei 2007 16:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik wil ook iemand die mijn tvp-tjes plaatst ... ;-(
Eigenlijk wil ik gewoon een lief die lieve dingen voor me doet.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je een vriendin op Fok! moet zoeken.
Je weet mn PM of MSN te vindenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Spekkiemonster het volgende:
frazz, wil jij mijn tvp-tje plaatsen dan?
DAT klinkt wel engquote:Op maandag 21 mei 2007 16:27 schreef Frazz het volgende:
[..]
Eigenlijk wil ik gewoon een lief die lieve dingen voor me doet.
deel 52 mag jij mijn tvp'tje zettenquote:
Moet ik wel kunnen inloggen onder je acountquote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
deel 52 mag jij mijn tvp'tje zetten![]()
Kuukske straks ziekquote:Op maandag 21 mei 2007 16:28 schreef Kuukske het volgende:
Hm. Volgens mij zijn de cherry tomaatjes over datum. Ze smaken een beetje raar.
hmmmzzz das zwaar, daar fratzzen we wel wat op...quote:Op maandag 21 mei 2007 16:29 schreef Frazz het volgende:
[..]
Moet ik wel kunnen inloggen onder je acount
Nou zó hard ga ik nou ook weer niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef Frazz het volgende:
Kuukske straks ziek
Dan gaan we straks van #51 naar 100 binnen een week!
Ik heb je trouwens nog geen 1x gesproken om een foto te sturen op msnquote:Op maandag 21 mei 2007 16:30 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
hmmmzzz das zwaar, daar fratzzen we wel wat op...
Jullie wisselen foto's uit?quote:Op maandag 21 mei 2007 16:31 schreef Frazz het volgende:
Ik heb je trouwens nog geen 1x gesproken om een foto te sturen op msn
Dat was de bedoeling voor het uitwisselen van msn adressen. Maar ik heb dr nog geen 1x gesprokenquote:
nog niet ... frazz durft nietquote:
ben online hoorquote:Op maandag 21 mei 2007 16:33 schreef Frazz het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling voor het uitwisselen van msn adressen. Maar ik heb dr nog geen 1x gesproken
Ohw. Ik heb ook Fok!kers in m's msn die ik nooit spreek. Dus zo raar is dat niet.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:33 schreef Frazz het volgende:
Dat was de bedoeling voor het uitwisselen van msn adressen. Maar ik heb dr nog geen 1x gesproken
Damn je bent echt verveeld heh.quote:
Mijn postgemiddelde schiet ook ineens omhoogquote:Op maandag 21 mei 2007 16:32 schreef Frazz het volgende:
115 posts in anderhalf uur. Gaat dus best snel
Om een Breda date te laten slagen heb je veldmuis nodig.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:34 schreef snarfbreda het volgende:
begint zowat op een datingtopique te lijken![]()
Dus daarom ging het mis met Citronellaquote:Op maandag 21 mei 2007 16:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Om een Breda date te laten slagen heb je veldmuis nodig.
Ahw, jij ook al?quote:
Ik vrees met grote vrezen..quote:
Veldmuis straalt positieve energie uit.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:37 schreef fransbreda het volgende:
heeft veldmuis daar ervaring in dan?
Ohja. Dan moet je die zin even in verleden tijd zetten.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:38 schreef Frazz het volgende:
Er is nu natuurlijk niets meer aan te doen he
Daar was ik net. Maar dat waren van die 16 jarige BrEeZaHCitroenenquote:Op maandag 21 mei 2007 16:44 schreef Kuukske het volgende:
En in de supermarkt.
Ik bedoel de citroenen op de groentenafdeling. In die plastic bakken.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:50 schreef Frazz het volgende:
Daar was ik net. Maar dat waren van die 16 jarige BrEeZaHCitroenen.
Belachelijke uitvinding. Wij slikken de pil al.quote:
Ze hebben ze in 30x40cm hoor.quote:Op maandag 21 mei 2007 17:02 schreef Frazz het volgende:
Om je citroen in te pakken zijn ze ietwat te klein!
Daar zou jij zelfs in passen.quote:
Damnquote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 18:29 schreef bassieVL het volgende:
Wat een snelheid alhier.
Sorry!quote:Op maandag 21 mei 2007 21:41 schreef timmeeeh het volgende:
er zijn tegenwoordig ook hele groeps msn chatsessies aan de gang.
dan moet je dus het topic elke 5 seconden refreshen en ondertussen heb je al weer een heel venster vol msn gesprek gemist.
vinden jullie het gek dat ik m'n tentamens niet haal!!!
Hier neem ik geen genoegen mee. Ik laat jullie opdraaien voor het collegegeld van mijn extra jaren studie!quote:
Hebben Rizzo ik en Kiwi ook al geprobeerd. Helaas niet gelukt!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:24 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
Hier neem ik geen genoegen mee. Ik laat jullie opdraaien voor het collegegeld van mijn extra jaren studie!
Ik heb er zelfs 3. En het is niet te zuipen!quote:Op maandag 21 mei 2007 22:55 schreef veldmuis het volgende:
Hoi ik heb een BredaBiertje.
Ijskoud zijn ze lekker!quote:Op maandag 21 mei 2007 23:20 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 3. En het is niet te zuipen!
Ja, moet studeren voor tentamen enzoquote:Op dinsdag 22 mei 2007 07:45 schreef Kuukske het volgende:
Wat zijn jullie er vroeg bij trouwens. Damn.
Welke dierentuin dan wel?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 08:46 schreef Dalamar het volgende:
Ja goedemorgen.
Damn die topics gaan snel, dat kan deze oude man niet meer bijhouden hoor. Rustig aan kinders, papa is een beetje moe
Morgen lekker vrij, dagje dierentuin (nee niet Blijdorp).
Ouwehands Dierenpark. Uurtje rijden, is te doen.quote:
Oja leuk! Ook pas nog geweest.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 10:51 schreef Dalamar het volgende:
Ouwehands Dierenpark. Uurtje rijden, is te doen.
We gaan verhuizen. De kerstspullen mogen niet mee. Dus vandaar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:44 schreef Frazz het volgende:
Kerstfrutsels. Heb ik een complete zomer en herfst geslapen?
Wanneer?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
We gaan verhuizen. De kerstspullen mogen niet mee. Dus vandaar.
Over een aantal dagen naar de nieuwbouw.quote:
WERK zei ze.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:14 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wanneer?
Waar?
Hoe?
Que?
En Frats, stop eens met soggen
Dan kan ik vanavond het huis versieren met kerstspullen. Tof.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef JDude het volgende:
Zo. Nog een uurke en dan op naar de lunch, bedrijfsuitje + diner..
Jij woont hier heul niet, dus niet zeikenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 11:50 schreef Frazz het volgende:
Iets met overheid. Bedrijfsuitjes. Belasting. En zulks.
Ik zeik altijdquote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:19 schreef JDude het volgende:
[..]
Jij woont hier heul niet, dus niet zeiken.
Zeurkous.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 12:27 schreef Frazz het volgende:
Ik zeik altijd
Indirect zal ik toch wel weer betalen via rijksubsidies en zulks
En wij niet op jouquote:Op dinsdag 22 mei 2007 13:15 schreef Kuukske het volgende:
Nee. Op mezelf.
Nee hoor. Hogeschoollaan.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:19 schreef esjuh het volgende:
Hee Kuukske, ik dacht dat jij op de Lovensdijk zat... Gaat de C-toren al verhuizen ja?
Min of meer. Kinda. Sorta.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 14:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
hebben jullie wel plannen dan?
Nou. Ik heb ze het liefst iedere dag op de koffie.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:02 schreef bassieVL het volgende:
Je hebt toch zo een goede band met jullie buren?![]()
Ik ben wel jaloers op zulke buren.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou. Ik heb ze het liefst iedere dag op de koffie.
astra van vorige modelgeneratie? al gespot idd.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef veldmuis het volgende:
Hardrijders, pas op voor een rode opel astra. Gisteren spotte ik 'm en vandaag staat ie tussen de controles op flitsservice.nl.
Waar is de Koraalstraat?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef veldmuis het volgende:
Hardrijders, pas op voor een rode opel astra. Gisteren spotte ik 'm en vandaag staat ie tussen de controles op flitsservice.nl.
Zo'n wat ouder ding ja! Vrij donkerrood, met flitslampen op de voorbumper.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:15 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
astra van vorige modelgeneratie? al gespot idd.
Bij de claudius prinsenlaan, maar het is maar een klein straatje, en aangezien er op de claudius prinsenlaan al palen staan gok ik een beetje dat ze op de beverweg staan te flitsenquote:
Heusdenhout, achter Fiat Otten.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:16 schreef _krizip_ het volgende:
Waar is de Koraalstraat?
Juist. Kom ik toch niet langs.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:20 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Bij de claudius prinsenlaan, maar het is maar een klein straatje, en aangezien er op de claudius prinsenlaan al palen staan gok ik een beetje dat ze op de beverweg staan te flitsen
Ja, Ja.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n drempelstraat, of ben ik dement?
Nee.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:25 schreef veldmuis het volgende:
Volgens mij ist wel 30km zone daar ja. Kuukske, stap eens uit je stoel en ga eens kijken.
Kerstboom-meet bij de Grote Kerk?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
Ik moet met die kerstboom over straat. Dáár had ik nog niet over nagedacht.
Memorabel momentquote:
Ik had 'm gister al gespot op de zuidelijke rondweg, vlakbij het Baronie ziekenhuisquote:Op dinsdag 22 mei 2007 15:10 schreef veldmuis het volgende:
En dat kom je hier niet even vertellen. Misschien heeft een van ons nu wel een boete omdat jij zo nalatig was om hier niet te melden dat die knakker daar rond reed!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 18:48 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik had 'm gister al gespot op de zuidelijke rondweg, vlakbij het Baronie ziekenhuis
Hij reed niet rond, hij stond stilquote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:00 schreef Kuukske het volgende:
[..]
En dat kom je hier niet even vertellen. Misschien heeft een van ons nu wel een boete omdat jij zo nalatig was om hier niet te melden dat die knakker daar rond reed!
Ja, net onder het viaduct door in dat inhammetje bij het bruggetje tegenover dat spul waar de fietsen uit het water visinstallatie staat!quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:09 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hij reed niet rond, hij stond stil
En ik had het al aan onze groene vrind, d'n kiwi, gemeld
Het verbaast me trouwens dat we nog niet in #52 zitten
Zeg, ik heb ook nog een baan hoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:19 schreef Wiebelkont het volgende:
Als jullie toch niks beters te doen hebben, dan geef ik jullie mijn 06 en dan kunnen jullie me van actuele flitsinformatie voorzien. Handig voor als ik weer kom aanzetten van mijn werk
Vanaf medio juni wel.quote:
Inderdaad. Brazilie om precies te zijn.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:47 schreef Kuukske het volgende:
Oja, Zuid-Amerika toch?
Zonnigquote:
Ohw hehe. Nouja, je weet wat je te doen staat als er sneeuw ligt heh daar.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:57 schreef bassieVL het volgende:
Ik hoop het welHet is daar dan wel winter.
Zo erg zal het wel niet zijn. Maar zo tussen de 10 en 20 graden zal het wel worden.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 19:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw hehe. Nouja, je weet wat je te doen staat als er sneeuw ligt heh daar.
Ik hoef inderdaad geen 38 Graden meer uit India.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:01 schreef Kuukske het volgende:
Prima temperatuurtjes.
Douchen jij.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:04 schreef fransbreda het volgende:
ik ben vandaag in tilburg geweest, het moest voor me werk
![]()
Aanstelsterquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:08 schreef Kuukske het volgende:
Als je maar ontsmettingsmiddel gebruikt.
Ik communiceer gewoon met jullie allemaal. Wat is dáár nu weer mis mee.quote:
Tering zeg,quote:
Ohw, ik heb géén zin om weer een OP foto te vernaggelen dus dat mag jij doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:28 schreef tha_rizzo het volgende:
Tering zeg,
Nog maar 13 replies en dit topique is ook weer vol![]()
Laat het eens iemand anders doenquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, ik heb géén zin om weer een OP foto te vernaggelen dus dat mag jij doen.
Hoor ik daar een vrijwilliger?quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:30 schreef bassieVL het volgende:
Mij gezien.
Zucht. Oké. Ik laat JD het wel doen.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef tha_rizzo het volgende:
Laat het eens iemand anders doen
Ik heb de laatste tijd ook weer vaak een nieuw topique mogen openen
Oh, Bassie. Ook goedquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoor ik daar een vrijwilliger?
Mooi, aan jou de eer
Zulks een geschiedenisvervalsing.quote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:31 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hoor ik daar een vrijwilliger?
Mooi, aan jou de eer
quote:
Lezen lieve schatquote:Op dinsdag 22 mei 2007 20:36 schreef Kuukske het volgende:
Geschiedenisvervalsing? Die moet je me even uitleggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |