Ik was nog bezig.quote:
Oh dan verregenen de Dance hippies. Dan kom ik ook wel even kijken.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:01 schreef fransbreda het volgende:
ze houden volgend weekend wel weer veel regen, hoop dat t nog veranderd.
Hallo!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:06 schreef tha_rizzo het volgende:
Hoi!
weer iemand gestopt met roken?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoorde net een keiharde knal in de Heuvel. Iemand enig idee wat het was?
Dat, of er is iemand vermoord.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:17 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
weer iemand gestopt met roken?
Oh dan ga ik even foto's maken.quote:
vrouwen zijn daar beter in schijntquote:
Gaat me prima af.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
vrouwen zijn daar beter in schijnt
Ik ookquote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Tommeh het volgende:
Mij niet, ik mis de helft van allebei..
en jij hebt genoeg oefening gehad me dunkt!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Oefening baart kunst.
voor dat laatste moet je nog ff wachten. (half uurtje)quote:
Jij hebt zeker een dual mon config?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Kuukske het volgende:
Oefening baart kunst.
Ik kan nooit genoeg oefening hebbenquote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
en jij hebt genoeg oefening gehad me dunkt!
Twee schermen gedoe is dat toch? Euh. Ja.quote:
stfu plsquote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jaja, we weten al genoeg wat jij en JD doen
Boodschappen?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Jaja, we weten al genoeg wat jij en JD doen
je bent pas in topic 49 erbij gekomen toch? je hebt jezelf nog niet voldoende op de kaart gezet?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik sta nog steeds niet op de kaart.
me neitherquote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Wiebelkont het volgende:
Dank je, ik hoor nu in m'n hoofd dat deuntje van Lingoquote:Op maandag 21 mei 2007 15:28 schreef Wiebelkont het volgende:
Zeur niet. De AH is keidichtbij.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef Frazz het volgende:
Ja doe ook eens voor mij. Ik moet ook nog en heb geen zin.
Groen! Groen! Groen!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:29 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dank je, ik hoor nu in m'n hoofd dat deuntje van Lingo
Dat gaat er even niet meer uit![]()
![]()
frazzbank?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef Frazz het volgende:
Dan moet ik van mn bank af komen!
In Ijpelaar was die knal ook te horen ... was ff een dutje aan t doen op de bank, werd ik in ene wakker geschrokken van zo'n knalquote:Op maandag 21 mei 2007 15:25 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik hoorde in Heusdenhout ook net een enorme knal
Goh. Vreemd.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
In Ijpelaar was die knal ook te horen ... was ff een dutje aan t doen op de bank, werd ik in ene wakker geschrokken van zo'n knal
Ik heb helemaal niks gehoordquote:Op maandag 21 mei 2007 15:35 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
In Ijpelaar was die knal ook te horen ... was ff een dutje aan t doen op de bank, werd ik in ene wakker geschrokken van zo'n knal
komt door al dat asbestquote:Op maandag 21 mei 2007 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Avans is soundproof.
In dat oude gebouw wel ja.quote:
waar denk je dat ze ons gedumpt hebben?quote:
Ik hoorde die enorme knal in Oosterhout...quote:Op maandag 21 mei 2007 15:11 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoorde net een keiharde knal in de Heuvel. Iemand enig idee wat het was?
Nieuwbouw?quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
waar denk je dat ze ons gedumpt hebben?
Aliens are taking over.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:42 schreef Dalamar het volgende:
Ik hoorde die enorme knal in Oosterhout...
Morgen lezen we het in de krant.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben toch wel erg nieuwsgierif wat die knal dan wel niet was nu
naief?quote:
Positief denkend.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:45 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
naief?
volgens mij neger je gewoon het oude gebouw.quote:
quote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
volgens mij neger frats je gewoon het oude gebouw.
kutrizzoquote:
Stiekem. Ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
volgens mij neger je gewoon het oude gebouw.
jij ruttequote:
Als we nu telkens allemaal 1 keer posten in het topic, en die post steeds blijven editen in plaats van steeds een nieuwe post maken, dan sparen we serveropslag en dus uiteindelijk bomen.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat gaat ook dit topic weer sssssnel!!
racistquote:Op maandag 21 mei 2007 15:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
volgens mij neger je gewoon het oude gebouw.
Bomenknuffelaar? Het is hier Nijmegen niet!quote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Als we nu telkens allemaal 1 keer posten in het topic, en die post steeds blijven editen in plaats van steeds een nieuwe post maken, dan sparen we serveropslag en dus uiteindelijk bomen.
Ofzo.
Juist ja.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:49 schreef Wiebelkont het volgende:
Als we nu telkens allemaal 1 keer posten in het topic, en die post steeds blijven editen in plaats van steeds een nieuwe post maken, dan sparen we serveropslag en dus uiteindelijk bomen.
Ofzo.
Wat doe je?!quote:
nee, kiwi.quote:
Nee.quote:Op maandag 21 mei 2007 15:30 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
kuukske, heb je m'n aardappels al geschild?
Graag gedaan.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:05 schreef JDude het volgende:
Deel 51 pagina 2. Sjezus, ik let ook even niet op hoor
.
Bedankt voor de tvp trouwens Kuuk.
Ik vind het eerder eng.quote:Op maandag 21 mei 2007 16:21 schreef Spekkiemonster het volgende:
ahhh wat lief... jullie tvp-en voor elkaar ...
![]()
echte liefde is, een tvp plaatsen voor je lief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |