wonen jullie daar op die foto in je fotoboek?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:00 schreef Kuukske het volgende:
Oja, wij zijn ook op zoek naar een nieuw huissie.
Ja dat is Clauw denk ik, ook een usert die hier postquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:06 schreef prump het volgende:
Ik lees toch echt claudia in die taakbalk
De Nieuwe Ginnekenstraat? Nee, mochten we willenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
wonen jullie daar op die foto in je fotoboek?
zal de straatnaam niet noemen, maar weet lekker wel waar het is nanananana
Nee helaas nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:04 schreef Kuukske het volgende:
Maar accountancy, bevalt het niet Bubs?
Heb je wel vrijstellingen ofzo op je nieuwe opleiding?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:09 schreef -Bubseltje- het volgende:
Nee helaas nietdus we beginnen (weer) vrolijk opnieuw in September
![]()
Daarvoor moet je bij Frazz zijnquote:
Nee maar is ook niet nodig gelukkigquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je wel vrijstellingen ofzo op je nieuwe opleiding?
Nee hoor, bier is een pre, geen mustquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik vind de foto ook minder eerlijk gezegd, maar ik hou ook niet zo van bier (ja hoogzomer een witbiertje met citroen)word ik nou t topic uitgekickt
Tof! Ik zal em wel ff in de OP knallen.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:50 schreef MdO82 het volgende:
Ik ben even aan het kijken voor een betere optie van de kaart die we gemaakt hebben![]()
Wat vinden jullie hiervan?
Niet dat de kaart nu slecht is, maar misschien wordt het zo duidelijker ?
Het voorbeeld staat hier
Ik weet niet of dit iets ie, dus laat maar weten![]()
Netjes, vrot mij er ook effe in, Sterrenkroosquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:50 schreef MdO82 het volgende:
Ik ben even aan het kijken voor een betere optie van de kaart die we gemaakt hebben![]()
Wat vinden jullie hiervan?
Niet dat de kaart nu slecht is, maar misschien wordt het zo duidelijker ?
Het voorbeeld staat hier
Ik weet niet of dit iets ie, dus laat maar weten![]()
doe maar even nietquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:23 schreef veldmuis het volgende:
Zaterdagmiddagbiertopic!
Aanstellerquote:Op zaterdag 12 mei 2007 14:41 schreef travelman het volgende:
[..]
doe maar even nietnog aan het herstellen van gister middag/avond/nacht
En tiet'nquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:00 schreef JDude het volgende:
Bier.
AH.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:41 schreef Marioow het volgende:
Waar verkopen ze dat bier allemaal in Breda?
bij de Jumboquote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:41 schreef Marioow het volgende:
Waar verkopen ze dat bier allemaal in Breda?
Ja zeg, ga dan ook niet tegen die mooie toren aan zeiken... dat ding rot nog eens weg!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:41 schreef fransbreda het volgende:
ist geen idee om rond heel de grote kerk een pisgoot aan te leggen, dan kost me dat voortaan geen 60 euri meer
![]()
quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:11 schreef fransbreda het volgende:
ja![]()
drom moet die goot er komen, ter bescherming .... tegen mij
Al genoeg ingedronken om naar de wedstrijd te gaan?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:35 schreef Asics het volgende:
op naar 't stadion
COME ON EN AA SEEHEE !!! !!! !!!
Neuh, ik dacht dat je al aardig wat ophad na je vorige reactiequote:
Check!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 16:05 schreef tha_rizzo het volgende:
tiet'n
(.Y.)quote:Op zaterdag 12 mei 2007 18:15 schreef Kuukske het volgende:
Check!
hoe kan er dan Claudia in je taakbalk staanquote:Op zaterdag 12 mei 2007 12:06 schreef prump het volgende:
Ik lees toch echt claudia in die taakbalk
fotooke is van google afkomstig, beiden trouwensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:11 schreef veldmuis het volgende:
Waar haal je dat papierwerk en dat glas, frans?
quote:
Herr Rechtschreibung Führer Feldmausquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders?
Ik maak even mn spellingnazidinges waar hoor
Heb ik geen last van, ik trachte gewoon een komische noot te maken van "spellingsnazi" en "veldmuis" en dat resulteerde in mijn vorige postquote:
Je gesprek stond open op het moment dat ik de foto namquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:07 schreef Clauw het volgende:
[..]
hoe kan er dan Claudia in je taakbalk staan![]()
oja hoi bubselIk ben dus Claudia, 22 en bijna klaar met m'n studie.
![]()
Een fiets die brand?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:42 schreef Marioow het volgende:
de plaatselijke trots is uitgeschakeld hopen dat mijn fiets niet weer in de brand wordt gestoken
daar had je dan ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht dat je al aardig wat ophad na je vorige reactie![]()
Kuukquote:Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
Al een week geen bier op!En ik zie mijn moeder vandaag.
.
Ik heb gister nog een gele rakker opquote:Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
Al een week geen bier op!En ik zie mijn moeder vandaag.
.
Gewaagd!quote:
ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef Frazz het volgende:
[..]
Je gesprek stond open op het moment dat ik de foto nam
Wij hebben iedereen gisteren ook al gehad, dus lekker rustig vandaagquote:Op zondag 13 mei 2007 11:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
goeie smorgens breda!
mij moeder is er niet, dus geen verplichtingen vandaag
Kuukske kan wel lief zijn ondanks haar subquote:Op zondag 13 mei 2007 13:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat lief kuukske
Will do!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:32 schreef Frazz het volgende:
Pas maar aan in de OP op de WIKI!
Ik zie iets nieuws opbloeienquote:Op zondag 13 mei 2007 15:57 schreef Frazz het volgende:
Zulks een liefde in dit topic!
We kunnen wel zonder ze!quote:Op zondag 13 mei 2007 15:59 schreef Clauw het volgende:
en dat zonder JD & Kuukse!
Ja iets in de trend van, I'm a poster on the Fok!Forum and all i got was this lousy t-shirt!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:13 schreef fransbreda het volgende:
mjah ik niet weet hoe jullie deruit zien of dragen jullie fok shirtjes met je username erop![]()
dat dacht ik al!quote:Op zondag 13 mei 2007 16:13 schreef Frazz het volgende:
De liefde voor dn citroen is niet zomaar over hoor
Nee maar je was wel de enige fietser die aan kwam rijdenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:20 schreef Frazz het volgende:
Ik droeg geen naamplaatje toen je mij voor het eerst zag!
En jij was de enige die stond te wachtenquote:Op zondag 13 mei 2007 16:24 schreef Clauw het volgende:
[..]
Nee maar je was wel de enige fietser die aan kwam rijden![]()
Gelukkig dan dat ik niet geweest benquote:Op zondag 13 mei 2007 15:13 schreef bassieVL het volgende:
Wat een drukte net in Princenhage.
ben & jerry's inderdaadquote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef fransbreda het volgende:
ik kom alleen bij de AH om ben&jerry'ste halen , anders ga ik naar de super.
Ben&Jerry´s Caramelquote:Op zondag 13 mei 2007 16:39 schreef fransbreda het volgende:
ik kom alleen bij de AH om ben&jerry'ste halen , anders ga ik naar de super.
Nee, waarom ?quote:Op zondag 13 mei 2007 16:49 schreef Frazz het volgende:
Ik heb nog nooit B&J ijs op
Maakt mij dat nu vreemd?
jaquote:Op zondag 13 mei 2007 16:49 schreef Frazz het volgende:
Ik heb nog nooit B&J ijs op
Maakt mij dat nu vreemd?
het is dan ook een duur toetje Ben & Jerry'squote:Op zondag 13 mei 2007 16:53 schreef Frazz het volgende:
Ja elke keer neem ik ander ijs of toetje mee uit de super!
en je krijgt natuurlijk kwaliteitquote:Op zondag 13 mei 2007 17:00 schreef Frazz het volgende:
Money is no issue!
hij gaat zowieso in 1 keer op, alleen dan moet je uitkijken dat je niet een beker bij gaat halen voor de dag ernaquote:Op zondag 13 mei 2007 17:19 schreef bassieVL het volgende:
Je moet inderdaad uitkijken dat je niet blijft doorlepelen tot aan de bodem in een keer.
We kunnen er anders wel voor zorgen dat er een bekkertje geleverd wordt bij Frats en Clauwquote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb nog nooit B&J op en ik heb er geen behoefte aan
Frats en Clauw gaan ook al samen ijs eten, echte liefde![]()
Nee geen 2 bekertjes maar 1 op 1 adresquote:Op zondag 13 mei 2007 17:39 schreef Frazz het volgende:
Prima op mijn adres en het hare!
quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef MdO82 het volgende:
[..]
We kunnen er anders wel voor zorgen dat er een bekkertje geleverd wordt bij Frats en Clauw![]()
Wissel adressen uit danquote:
Zeg zal ik jou eens koppelen aan een 16jarig AH medewerkster?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wissel adressen uit dan
Ik leg ook wel geld in voor een bekertje voor hun samen
Probeer maar, lukt je toch nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zeg zal ik jou eens koppelen aan een 16jarig AH medewerkster?
Zeker jullie 2tjes op het terras?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:57 schreef Clauw het volgende:
Ik neem al B&J ijs mee op de frazz terras meet
NEE! Kuuk JD en hopelijk ook Citroen erbijquote:Op zondag 13 mei 2007 18:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zeker jullie 2tjes op het terras?
Samen gezellig en lief?
nee hoor jij bent ook uitgenodigdquote:Op zondag 13 mei 2007 18:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zeker jullie 2tjes op het terras?
Samen gezellig en lief?
De vorige keer dat ik met de trein richting kiwi ging, stond de trein een HALF UUR (30 minuten!!!!!!!!!) voor het NAC stadion.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:07 schreef Frazz het volgende:
Nee begint meneer weer te piepen over het niet naar huis kunnen rijden. De treinen die niet rijden of kut zijn. Het gevoos van JD en K. enz enz.
HAP HAPquote:Op zondag 13 mei 2007 18:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik met de trein richting kiwi ging, stond de trein een HALF UUR (30 minuten!!!!!!!!!) voor het NAC stadion.
Ik kom langs als het mij uitkomt, ik heb geen zin om onder dwang langs te komen. Punt.
als je niet wilt hoeft het niet natuurlijk!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik met de trein richting kiwi ging, stond de trein een HALF UUR (30 minuten!!!!!!!!!) voor het NAC stadion.
Ik kom langs als het mij uitkomt, ik heb geen zin om onder dwang langs te komen. Punt.
Volgende keer graven we je volledig in en dan laten we je er niet meer uitquote:
play nicequote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Volgende keer graven we je volledig in en dan laten we je er niet meer uit
dat is klotequote:Op zondag 13 mei 2007 18:53 schreef MdO82 het volgende:
Wat is er fijner om je ziek te zijn en morgen een solicitatie hebben![]()
Een bak B&J is fijnerquote:Op zondag 13 mei 2007 18:53 schreef MdO82 het volgende:
Wat is er fijner om je ziek te zijn en morgen een solicitatie hebben![]()
Ik heb het alleen gekocht omdat het ten goede komt aan de grote kerk en voor het blikjequote:Op zondag 13 mei 2007 19:15 schreef fransbreda het volgende:
B&J ,
bredabier alleen in supermarkt verkrijgbaar toch? zijn dicht op zondag...
en hoorde ook dat het bier niet zo super is.
ik ookquote:Op zondag 13 mei 2007 19:15 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb het alleen gekocht omdat het ten goede komt aan de grote kerk en voor het blikje
Wat heb jij allemaal nog meer in de Breda collectie zitten dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:19 schreef fransbreda het volgende:
ik wil idd ook wel 1 voor de breda collectie hebben
Ik ben gewoon snel chaggie laatste tijd en zeker als m'n zus (ALWEER) langskomt met de kinders.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:21 schreef Frazz het volgende:
[..]
Is het een langer verhaal dan dat van mij en dn citroen?
uhm ff foto maken dan, is makkelijker, momentjequote:Op zondag 13 mei 2007 19:20 schreef Frazz het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal nog meer in de Breda collectie zitten dan?
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:
foto voor de volgende ronde!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:26 schreef fransbreda het volgende:
[..]
uhm ff foto maken dan, is makkelijker, momentje
houd je niet van kinderen?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon snel chaggie laatste tijd en zeker als m'n zus (ALWEER) langskomt met de kinders.
Hoe was het etentje voor je mama? of stond je ook in de rij voor de chinees die bijna bij mij binnen begon omdat het zo druk wasquote:
Damn volgend jaar. Dan zitten we op #300 ofzo met deze snelheidquote:Op zondag 13 mei 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Een foto van Ben en Jerries bij een meet is ook wel een leuke opener voor een topic. En vanmorgen bedacht ik een leuke TT voor volgend jaar carnaval: Breda: met de handjes in de lucht!.
die is inderdaad leukquote:Op zondag 13 mei 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Een foto van Ben en Jerries bij een meet is ook wel een leuke opener voor een topic. En vanmorgen bedacht ik een leuke TT voor volgend jaar carnaval: Breda: met de handjes in de lucht!.
Ik heb lekker pasta met gehakt/groentens in tomatensaus gemaakt. En een lekker lente-vla toetje na.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:28 schreef Frazz het volgende:
Hoe was het etentje voor je mama? of stond je ook in de rij voor de chinees die bijna bij mij binnen begon omdat het zo druk was![]()
Wat goed!!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
En vanmorgen bedacht ik een leuke TT voor volgend jaar carnaval: Breda: met de handjes in de lucht!.
Nouja, tof toch.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef Frazz het volgende:
Damn volgend jaar. Dan zitten we op #300 ofzo met deze snelheid
Leuk om m'n nichtjes once in a while te zien, maar niet 26x in de weekquote:
Dank je, dank je.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef veldmuis het volgende:
Wat goed!!!!
Ik werd er vanochtend mee geconfronteerd toen ik net wakker was.quote:
Zo klonk je heul niequote:Op zondag 13 mei 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
De reactie klonk ongetwijfeld ongeveer als: "Hmmmmhhjaaaajaajajaja."
Nee je meent toch niet serieus dat ze sochtends als eerste tegen je begint over TopicTitelsquote:Op zondag 13 mei 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik werd er vanochtend mee geconfronteerd toen ik net wakker was.
De reactie klonk ongetwijfeld ongeveer als: "Hmmmmhhjaaaajaajajaja. Snurk."
Nee, dat eerste was heel wat anders.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef Frazz het volgende:
Nee je meent toch niet serieus dat ze sochtends als eerste tegen je begint over TopicTitels
Sterkte man [afbeelding]
Hedde die van't station gekaapt?quote:
Als je leven enkel om Fok! gaatquote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee je meent toch niet serieus dat ze sochtends als eerste tegen je begint over TopicTitels
Sterkte man
quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:45 schreef fransbreda het volgende:
NAC = BREDA = HEILIG ect.
Ik ben een neef van George, die lange krullenbol.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:22 schreef fransbreda het volgende:
![]()
en ken ik jouw ook ritchie?
maker van de laatste post moet een nieuw topic maken toch?
dan post ik nu ff niet meer![]()
Ik ga er eentje scoren voor het blik inderdaad. Of moet ik er dan gelijk 24 afnemen?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:53 schreef Clauw het volgende:
Het blikje is wel leuk!
24quote:Op zondag 13 mei 2007 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga er eentje scoren voor het blik inderdaad. Of moet ik er dan gelijk 24 afnemen?
Welnee!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga er eentje scoren voor het blik inderdaad. Of moet ik er dan gelijk 24 afnemen?
inderdaad en die van 0,33 liter zijn 50 cent ofzoquote:Op zondag 13 mei 2007 20:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Welnee!
Er zijn 0,33liter dingen en 0,5liter dingen. Neem 0,33.
[edit]Bij nader inzien is normaal bier toch goedkoperquote:Op zondag 13 mei 2007 21:02 schreef Clauw het volgende:
[..]
inderdaad en die van 0,33 liter zijn 50 cent ofzo
It has an alcoholic strength of 15%.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:43 schreef veldmuis het volgende:
Over de TT hè, dus ik zo het blik lezen, en daar staat dat het in "brouwerij breda bv" gebrouwen is, maar de oranjeboom is allang dicht, dus ik denk van bbq?
http://en.wikipedia.org/wiki/Breda_Royal_Beer
Het is gewoon een vuilakkend zwerversbier!!
Ik denk dat die 15% een typfout is, kijk maar op de foto, hoe slecht die ook is, het lijkt me dat daar 5% staat.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:03 schreef bassieVL het volgende:
[..]
It has an alcoholic strength of 15%.
Breda had been brewed and branded exclusively for the Channel Islands for over 60 years. It is served in many of the islands' bars and restaurants, and is immensely popular with locals of all ages. It is notorious for its intoxicating effect on the uninitiated after an average of only four pints.
![]()
Niet bij mij, ik ben er gister nog langsgeweest en er hangt nog geen bord met wanneer deze kroeg opengaatquote:Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef bassieVL het volgende:
Is eigenlijk al bekend wanneer de Drie gezusters precies open gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |