Ik heb het alleen gekocht omdat het ten goede komt aan de grote kerk en voor het blikjequote:Op zondag 13 mei 2007 19:15 schreef fransbreda het volgende:
B&J ,
bredabier alleen in supermarkt verkrijgbaar toch? zijn dicht op zondag...
en hoorde ook dat het bier niet zo super is.
ik ookquote:Op zondag 13 mei 2007 19:15 schreef Frazz het volgende:
[..]
Ik heb het alleen gekocht omdat het ten goede komt aan de grote kerk en voor het blikje
Wat heb jij allemaal nog meer in de Breda collectie zitten dan?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:19 schreef fransbreda het volgende:
ik wil idd ook wel 1 voor de breda collectie hebben
Ik ben gewoon snel chaggie laatste tijd en zeker als m'n zus (ALWEER) langskomt met de kinders.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:21 schreef Frazz het volgende:
[..]
Is het een langer verhaal dan dat van mij en dn citroen?
uhm ff foto maken dan, is makkelijker, momentjequote:Op zondag 13 mei 2007 19:20 schreef Frazz het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal nog meer in de Breda collectie zitten dan?
Ik houd wijselijk mijn mond.quote:
foto voor de volgende ronde!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:26 schreef fransbreda het volgende:
[..]
uhm ff foto maken dan, is makkelijker, momentje
houd je niet van kinderen?quote:Op zondag 13 mei 2007 19:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon snel chaggie laatste tijd en zeker als m'n zus (ALWEER) langskomt met de kinders.
Hoe was het etentje voor je mama? of stond je ook in de rij voor de chinees die bijna bij mij binnen begon omdat het zo druk wasquote:
Damn volgend jaar. Dan zitten we op #300 ofzo met deze snelheidquote:Op zondag 13 mei 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Een foto van Ben en Jerries bij een meet is ook wel een leuke opener voor een topic. En vanmorgen bedacht ik een leuke TT voor volgend jaar carnaval: Breda: met de handjes in de lucht!.
die is inderdaad leukquote:Op zondag 13 mei 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
Een foto van Ben en Jerries bij een meet is ook wel een leuke opener voor een topic. En vanmorgen bedacht ik een leuke TT voor volgend jaar carnaval: Breda: met de handjes in de lucht!.
Ik heb lekker pasta met gehakt/groentens in tomatensaus gemaakt. En een lekker lente-vla toetje na.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:28 schreef Frazz het volgende:
Hoe was het etentje voor je mama? of stond je ook in de rij voor de chinees die bijna bij mij binnen begon omdat het zo druk was![]()
Wat goed!!!!quote:Op zondag 13 mei 2007 19:28 schreef Kuukske het volgende:
En vanmorgen bedacht ik een leuke TT voor volgend jaar carnaval: Breda: met de handjes in de lucht!.
Nouja, tof toch.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef Frazz het volgende:
Damn volgend jaar. Dan zitten we op #300 ofzo met deze snelheid
Leuk om m'n nichtjes once in a while te zien, maar niet 26x in de weekquote:
Dank je, dank je.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:29 schreef veldmuis het volgende:
Wat goed!!!!
Ik werd er vanochtend mee geconfronteerd toen ik net wakker was.quote:
Zo klonk je heul niequote:Op zondag 13 mei 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
De reactie klonk ongetwijfeld ongeveer als: "Hmmmmhhjaaaajaajajaja."
Nee je meent toch niet serieus dat ze sochtends als eerste tegen je begint over TopicTitelsquote:Op zondag 13 mei 2007 19:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik werd er vanochtend mee geconfronteerd toen ik net wakker was.
De reactie klonk ongetwijfeld ongeveer als: "Hmmmmhhjaaaajaajajaja. Snurk."
Nee, dat eerste was heel wat anders.quote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef Frazz het volgende:
Nee je meent toch niet serieus dat ze sochtends als eerste tegen je begint over TopicTitels
Sterkte man [afbeelding]
Als je leven enkel om Fok! gaatquote:Op zondag 13 mei 2007 19:35 schreef Frazz het volgende:
[..]
Nee je meent toch niet serieus dat ze sochtends als eerste tegen je begint over TopicTitels
Sterkte man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |