ja, die platte, jaquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:29 schreef bassieVL het volgende:
linksboven. Numero Uno
of bedoel je op de plattegrond?
Je kunt ze tegenwoordig aanklagen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef EDMAN- het volgende:
Wat ik net al zeg tegen Spekkie in een ander topic:
Ik werk bij OZ Zorgverzekeringen op het Chasséveld en zag vandaag de opbouwe van het staatsloterij'feest'.
Verteld een collega van me dat zn broer daar woont (4811), met 7 loten meespeelt, maar die vorige maand heeft afgezegd. Dan baal je wel(zn ouders trouwens een jaar geleden hetzelfde)
Ik persoonlijk zou gek worden
Hee ik draag bij aan je salaris.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef EDMAN- het volgende:
Ik werk bij OZ Zorgverzekeringen.
Haha oh?quote:
Kan je doen jaquote:
Oh, dan draag ik nog niet bij aan je salaris.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:03 schreef EDMAN- het volgende:
Haha oh?
Werk er trouwens maar voor een paar weken als uitzendkracht hoor(net 3 dagen nu)
Ik wel aan de jouwequote:Op donderdag 10 mei 2007 21:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh, dan draag ik nog niet bij aan je salaris.
Helemaal niet. Jij betaalt een andere academie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:19 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik wel aan de jouwe
Vandaar die rust hierquote:Op donderdag 10 mei 2007 22:58 schreef Asics het volgende:
ja
De rivaliteit.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:00 schreef De-oneven-2 het volgende:
Omdat het Groningen-topic jullie wil inhalen. En dat mag niet gebeuren, natuurlijk!
Even het smsje opzoeken waarin je zei dat je je hele leven al in Groningen hebt willen wonen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, die Groningers denken ons Bredanaars wel even een lesje te kunnen leren. Ha!
Laat ze maar komen ik lust ze rauwquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:02 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja, die Groningers denken ons Bredanaars wel even een lesje te kunnen leren. Ha!
Ze zijn zo goedgelovig, he; die Groningers!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Even het smsje opzoeken waarin je zei dat je je hele leven al in Groningen hebt willen wonen.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ze zijn zo goedgelovig, he; die Groningers!
Maar uhm, waarom staat dit dan in je profielquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:04 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ze zijn zo goedgelovig, he; die Groningers!
Zie je dat hartje erachter? Zie je dat, zie je dat?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Maar uhm, waarom staat dit dan in je profiel
Favo FOK!ker DevilsAndDust ??
Uhm...Heu...Hmz.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:07 schreef Alexxxxx het volgende:
Hebben ze in Breda ook een Kees Kroket?
Hoe heet die in de Torenpassage?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:11 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Uhm...Heu...Hmz.
Jongens,
hebben wij in Breda een Kees Kroket?
Ik heb geen idee. Maar ik gok Piet Friet.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:12 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Hoe heet die in de Torenpassage?
Nee, ik weet het alquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik gok Piet Friet.
Doe dan even een PMmetjequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, dan weet ik waar ik ga eten als ik in Breda ben
Whehe, lijkt me gaafquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Doe dan even een PMmetje![]()
Ga ik met je mee![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, lijkt me gaafZal ik doen
Heb alleen geen concrete plannen om die kant op, helaas, zit een beetje krpa bij kas. Normaal deed ik nog wel eens een fotoritje door heel Nederland, en Breda moet ik idd ook nog doen, maar of dat er voorlopig in zit? geen idee... maar als ik ga PM ik je
![]()
Ligt 'm dat niet gewoon aan de stad, denk je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kees Kroket. De naam alleen al.
Kees Kroket is heilig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kees Kroket. De naam alleen al.
Ja, hoor. Ze hebben de hele stad om Kees Kroket gebouwd. Zo is het. En niet anders.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ligt 'm dat niet gewoon aan de stad, denk je?
Ik zal 'm eens proberen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kees Kroket is heilig!
Sinds hij aan mij een gratis satéplate heeft gegeven
Ik kan je niets verbieden, maar ik heb toch liever niet dat je mannen gaat proberen.quote:
De saté! Bij Kees!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan je niets verbieden, maar ik heb toch liever niet dat je mannen gaat proberen..
We? We? Wie zegt dat jij mee mag?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laten we dat maar eens doen dan.
Dan blijf ik wel in Groningen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
We? We? Wie zegt dat jij mee mag?
Ik! Ik! Ik zeg dat jij mee mag!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel in Groningen..
zodra de zon weer eens schijnt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:01 schreef bassieVL het volgende:
Wanneer is de "drink bier voor de Grote kerk" meet![]()
Dat is bijna een geschenk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:54 schreef bassieVL het volgende:
HJ voor een euro is geen straf.
Hertog Jan. Dúh.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:03 schreef Dalamar het volgende:
HJ= Hertog Jan of HandJob?
Dan goade gij da toch ffkes hoale morgen.quote:
Ja! En ik ben inmiddels nog gemotiveerder om vol te houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Dalamar het volgende:
Kuukske, hou je het een beetje vol zonder bier?
Oh jawel hoor... zolang dat het enige is dat ze afzweertquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Dalamar het volgende:
JD, hou je het een beetje vol met een vrouw die geen bier mag drinken?
Woar kende die hoale?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan goade gij da toch ffkes hoale morgen.
Kwit nie. Kdenk bij 't dranktentje in die stroat noa de Bruine Pij toe.quote:
InBev en Albert Heijn steunen restauratie Grote Kerk met Breda Bierquote:
Deze week!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:00 schreef veldmuis het volgende:
Wanneer is het week 19?
Dat is deze week.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:00 schreef veldmuis het volgende:
Wanneer is het week 19?
Hm, hier mag de stroom wel uitvallen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Clauw het volgende:
Goedemorgen,
is er bij nog meer mensen de stroom uitgevallen??
Ik was bij de ANWB rijopleiding ( nee ik heb mn rijbewijs nog niet) en daar viel de stroom dus uit.
De stroom zou op zn vroegst pas om 11.30 weer terugkomen.![]()
OMFGLOLZZZ!!!!!!!!!!1111quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
JD WE HEBBEN EEN POST NA ELKAAR EN OOK NOG EENS DEZELFDE!!!! OMFGBBQWTFLOLLERSEINS!!!11!!!!
Eh, ik denk dat de mensen waarbij de stroom uitgevallen is dat nu niet komen melden omdat de stroom uitgevallen is!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Clauw het volgende:
Goedemorgen,
Ik was bij de ANWB rijopleiding ( nee ik heb mn rijbewijs nog niet) en daar viel de stroom dus uit.
das waarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat de mensen waarbij de stroom uitgevallen is dat nu niet komen melden omdat de stroom uitgevallen is!
Geeft niet, you are not alonequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Clauw het volgende:
Ik was bij de ANWB rijopleiding ( nee ik heb mn rijbewijs nog niet![]()
Ben nog maar net begonnen, straks in Juni heb ik wat meer tijd om te lessen. Maar de theorie is al binnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:18 schreef veldmuis het volgende:
Hoever ben je al?
Jep, hier ook. Ik zit vlakbij de ANWB. Maar de stroom was maar heel even weg hier.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Clauw het volgende:
Goedemorgen,
want ze stoppen ermee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Iedereen die nog iets van Ikea wil hebben moet opschieten.
We leggen er een bom onder. Ons bed is een maand vertraagd. Meer wil ik niet kwijt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:01 schreef bassieVL het volgende:
want ze stoppen ermee?
Ow, jawel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
In het Groningentopic, en ik ging er maar vanuit dat hij hier vandaan kwam.
Niet?.
Bij de ANWB dus langer..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:57 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Jep, hier ook. Ik zit vlakbij de ANWB. Maar de stroom was maar heel even weg hier.
Ik zat een keer in lijn 6, komt er op de Keizerstraat opeens een duitse camper uit het parkeervak gereden... die bus in de zijkant van de camper, compleet raam aan diggelen, spiegel van bus er afquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:48 schreef Clauw het volgende:
Bij de ANWB dus langer..
Dus ging ik maar naar de stad ( met de bus want ik was al genoeg nat geregend) Op de terugweg komt die bus aanrijden en knalt met zn buitenspiegel tegen de lantaarnpaal
![]()
Hier ging het ook lijn 6, net voorbij de Mezz die haltequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zat een keer in lijn 6, komt er op de Keizerstraat opeens een duitse camper uit het parkeervak gereden... die bus in de zijkant van de camper, compleet raam aan diggelen, spiegel van bus er af.
Bij mij toen was het net voor de Mezz, op het stuk vanaf het postkantoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef Clauw het volgende:
Hier ging het ook lijn 6, net voorbij de Mezz die halte![]()
Ik heb 4818... en dat is al kut.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef EDMAN- het volgende:
Wat ik net al zeg tegen Spekkie in een ander topic:
Ik werk bij OZ Zorgverzekeringen op het Chasséveld en zag vandaag de opbouwe van het staatsloterij'feest'.
Verteld een collega van me dat zn broer daar woont (4811), met 7 loten meespeelt, maar die vorige maand heeft afgezegd. Dan baal je wel(zn ouders trouwens een jaar geleden hetzelfde)
Ik persoonlijk zou gek worden
Dan heb je mijn record van 4:15 nog niet gebrokenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Jezus, net terug van werken.
Ik heb er dik 2,5 uur over gedaan om naar schiphol te komen
Ik moest eerst de A16 op richting 't zuiden (moest de A59 pakken) en daar was 't al raak, vervolgens A27 en heel de A2 filegeredenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoorde iets over een spookrijder op de A16 en 22km file daar?
Ik heb ook nog in 4818 gewoond...quote:
Dat kan niet anders dan sneeuwrijden geweest zijn, of was je verdwaald?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heb je mijn record van 4:15 nog niet gebroken
Nope, aanrijding met auto's en vrachtauto's op de A4.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat kan niet anders dan sneeuwrijden geweest zijn, of was je verdwaald?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
Joh ik wilde een keer naar Utrecht en kwam in Arnhem uit
Ja, I know, maar ik moest altijd 's ochtends vroeg, en dan is A27-A2-A9 (of zelfs A27-A2-N201) ook niet echt een optiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef tha_rizzo het volgende:
JD, ik ga tegenwoordig altijd over de A27 naar Schiphol, via de A4 is een ramp, je rijdt gemiddeld 80km/h
Vroeger, toen je nog koerierde.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef JDude het volgende:
Ja, I know, maar ik moest altijd 's ochtends vroeg, en dan is A27-A2-A9 (of zelfs A27-A2-N201) ook niet echt een optie.
En ik moest niet op Schiphol zelf zijn maar op het industrieterrein er naast, en dat ligt vlak aan de A4.
Mooie tijd was dat. En ik kan nu nog steeds het snelwegennet uit m'n hoofd natekenen, nog leerzaam ookquote:
Dat is toch wel een tikkeltje aan de bijna zieke kant.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:44 schreef JDude het volgende:
Mooie tijd was dat. En ik kan nu nog steeds het snelwegennet uit m'n hoofd natekenen, nog leerzaam ook.
Het is ook in de spits sneller (via de A17 dan). Ik sta wel geregeld vast op de A27 en A2, maar er zijn wel stukken waar je gas kan geven, dit is via de A4 niet het geval. De enigste stukjes waar je 120 mag is net over de Moerdijkbrug tot aan Dord en 2km voor de afslag van Schiphol. De rest is allemaal 100km/h en ook grote stukken 80km/h.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, I know, maar ik moest altijd 's ochtends vroeg, en dan is A27-A2-A9 (of zelfs A27-A2-N201) ook niet echt een optie.
En ik moest niet op Schiphol zelf zijn maar op het industrieterrein er naast, en dat ligt vlak aan de A4.
Jij bent er eentje zonder secretaresse aan boordquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:55 schreef JDude het volgende:
De 100-zones pwnde ik altijd. Alleen vlak voor de geluidswal in Dordt hangt hing een vaste flitser, verder kun je overal makkelijk doorrijden.
Die zit in het Zwolle topic.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:56 schreef Citronella het volgende:
Al 170 posts zonder Frazz.
Nah, begin dit jaar hing er nog apparatuur hoor. Richting Rotterdam, tussen de aansluiting met de N3 en afrit Dordrecht-Centrum, net na een viaduct.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef Ritchie het volgende:
Die dingen zijn schijnbaar al jaren weg...
Toen donderde je met 160 erlangs?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:11 schreef JDude het volgende:
Ah, dat verklaart ook waarom ik niks kreeg toen ik het een keer vergat, dat ik daar op moet letten.
Trust?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:12 schreef Ritchie het volgende:
Dat viaduct is hier om de hoek btw
Wij zitten naast de A16, in die kantoor villas
Weet ik veel. Hij wil in Zwolle wonen denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:10 schreef Ritchie het volgende:
waarom is Frazz hier eigenlijk weg?
Ik heb nooit een boete gescoord tijdens mijn koerier jobquote:
Ik heb alleen een parkeerboete gehad bij school voorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb nooit een boete gescoord tijdens mijn koerier job.
Alleen een keer met de auto van m'n pa, ook in Dordrecht nota bene.
HAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb alleen een parkeerboete gehad bij school voor
Trutquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Trut
Dat was op die strook, op een regenachtige dag, bleek ik op een groenstrook te staan (wat absoluut NIET duidelijk was)
Da's het fijne van goederen vervoeren, die klagen sowieso niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Verder gelukkig geen boetes gehad verder en dat wil ik zo houden.
Boetes komen meestal bij de mensen die ik moet koerieren thuis, een beetje lullig als ik dan een boete rijd
Het is wel een stukje eenzamer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef JDude het volgende:
Da's het fijne van goederen vervoeren, die klagen sowieso niet.
Doe normaal!! ( ook al heb ik daar een aantal jaar terug wel gewerktquote:
Hahahah.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:32 schreef veldmuis het volgende:
Gisteren op TV zo'n vrouw, priceless
"heeft u ook loten?"
"IK HEB ELKE MAAND PRIJS *shagrochel*"
"Huh?"
"JOA DE UITKERING HE *longkankerlach*"
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Ik bedenk me ineens: Johnny Depp / JD.
Stilburgerquote:Op vrijdag 11 mei 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga richting 013.
Geen idee. En ik was in 013 omdat JD BBQ had van z'n werk.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:51 schreef Clauw het volgende:
wanneer wordt dat eigelijk uitgezonden op tv van de postcodeloterij in Breda?
B-side?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 19:29 schreef Ritchie het volgende:
Ik ben morgen weer in 076 om de boel een beetje op te fleuren!
Eerst smiddags de stad in, daarna naar NAC
Gebeurd dat niet a.s. Zondag ?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:51 schreef Clauw het volgende:
wanneer wordt dat eigelijk uitgezonden op tv van de postcodeloterij in Breda?
Gaat dan maar hard aan het werkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:17 schreef Frazz het volgende:
Dan zal ik ook maar eens posten. En waag het eens een topic te openen voordat ik het kan want ik heb een toffe OP foto.
hij denkt stiekem elke dag aan onsquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:19 schreef Ritchie het volgende:
Frats kerel, vergeet je ons niet?
Dan moet je 'm zelf even volspammenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:17 schreef Frazz het volgende:
Dan zal ik ook maar eens posten. En waag het eens een topic te openen voordat ik het kan want ik heb een toffe OP foto.
Mag ik van jou, van School de examens?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:29 schreef Frazz het volgende:
Kwartet!
Hippe fotoquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:42 schreef veldmuis het volgende:
[afbeelding]
Ik deed zoeen goede daad voor Spekkiemonster!
294 euro is toch ook een mooi bedrag!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
ahhh veldmuis je bent geweldig!!! Dikke kus voor jou!!!
heb zelf een leuke met gaston samen hahaha
(helaas geen grote prijs, 294,- geloof ik)
was best gezeliig daar, gratis hotdogs enzo ....
Ben benieuwd of ik stiekum wat fokkers ben tegengekomen?
Wat zeg je dat vriendelijkquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:43 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Hippe foto
Eerste werk van je wat ik enigzins goed vind
ja is altijd lekker toch!quote:
Voor 294 euro kan je ons wel voldoende bier gevenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
ahhh veldmuis je bent geweldig!!! Dikke kus voor jou!!!
heb zelf een leuke met gaston samen hahaha
(helaas geen grote prijs, 294,- geloof ik)
was best gezeliig daar, gratis hotdogs enzo ....
Ben benieuwd of ik stiekum wat fokkers ben tegengekomen?
ik vond het een kutfoto door de slechte achtergrond dus ik ben niks blijquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:48 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Voor 294 euro kan je ons wel voldoende bier geven
@FM, het was een comliment
Wees blij
Die lichten zijn opzich niet zo erg, en je hebt het met een kleine diafragma mooi opgelostquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:49 schreef veldmuis het volgende:
[..]
ik vond het een kutfoto door de slechte achtergrond dus ik ben niks blij
Ik heb alleen de uitslagen.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:38 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Mag ik van jou, van School de examens?
Van mezelf?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 22:30 schreef veldmuis het volgende:
ORLY?
Maar laat jij dan eens wat goeie foto's van jezelf zien.
Alter-ego of je (ex)vriendin?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:26 schreef MdO82 het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik zat net nog even onder een verkeerde naam![]()
dan stond jij vlak bij mij muis!quote:
FF is toch beter dan IEquote:Op zaterdag 12 mei 2007 09:53 schreef Kuukske het volgende:
En euhm, geeft niet hoor. Ik vergeet ook wel eens dat ik in IE thuishoor en niet in FF..
Ahaaa! Weten we dat ook weer. En waarom zit zij niet in het Breda topique?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:33 schreef MdO82 het volgende:
Die is van mijn vrouw![]()
Maar ik was nog niet echt wakker denk ik
Waarom zien we die dan nooit in de Breda reeks?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:33 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Die is van mijn vrouw![]()
Maar ik was nog niet echt wakker denk ik
We bijten niet hoorquote:
Ik denk dat je er niet onderuit komt met JDquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:43 schreef Kuukske het volgende:
Neehoor, zo gaan wij het ook doen.
GMTA!!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahaaa! Weten we dat ook weer. En waarom zit zij niet in het Breda topique?
Mja. Nouja. Zoietsquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:46 schreef MdO82 het volgende:
Ik denk dat je er niet onderuit komt met JD![]()
JD: nu ik
jij: Nee ik
JD Nee nu wil ik
jij: Nee ik ben bezig
enz
Ik wel. Maar ik bijt alleen JD.quote:
Je hoort het Kuuk, snel 2 laptops en 1 desktop bij mij komen halenquote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:47 schreef Spekkiemonster het volgende:
wij hebben er ook 4 ... 2 desktops en 2 laptops ...
Niks geen desktop, die heb ik in het Ginneken nog staan.quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:50 schreef Frazz het volgende:
Je hoort het Kuuk, snel 2 laptops en 1 desktop bij mij komen halen
Moet je ons iets vertellen?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:56 schreef Frazz het volgende:
Ik ben Frazz en ik woon samen met 2 andere jongens die niet op fok zitten
Val je sinds kort op bananen?!quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:56 schreef Frazz het volgende:
Ik ben Frazz en ik woon samen met 2 andere jongens die niet op fok zitten
Wat studeer je?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 11:58 schreef -Bubseltje- het volgende:
Aangenaamik ben 24 en euhm ik ben officieel student
![]()
Sta op het moment ingeschreven als Accountancy maar ik september begin in Rotterdam aan Fiscale Economie op het HBOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |