Ja! En ik ben inmiddels nog gemotiveerder om vol te houdenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Dalamar het volgende:
Kuukske, hou je het een beetje vol zonder bier?
Oh jawel hoor... zolang dat het enige is dat ze afzweertquote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:15 schreef Dalamar het volgende:
JD, hou je het een beetje vol met een vrouw die geen bier mag drinken?
Woar kende die hoale?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan goade gij da toch ffkes hoale morgen.
Kwit nie. Kdenk bij 't dranktentje in die stroat noa de Bruine Pij toe.quote:
InBev en Albert Heijn steunen restauratie Grote Kerk met Breda Bierquote:
Dat is deze week.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:00 schreef veldmuis het volgende:
Wanneer is het week 19?
Hm, hier mag de stroom wel uitvallen hoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Clauw het volgende:
Goedemorgen,
is er bij nog meer mensen de stroom uitgevallen??
Ik was bij de ANWB rijopleiding ( nee ik heb mn rijbewijs nog niet) en daar viel de stroom dus uit.
De stroom zou op zn vroegst pas om 11.30 weer terugkomen.![]()
OMFGLOLZZZ!!!!!!!!!!1111quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Kuukske het volgende:
JD WE HEBBEN EEN POST NA ELKAAR EN OOK NOG EENS DEZELFDE!!!! OMFGBBQWTFLOLLERSEINS!!!11!!!!
Eh, ik denk dat de mensen waarbij de stroom uitgevallen is dat nu niet komen melden omdat de stroom uitgevallen is!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Clauw het volgende:
Goedemorgen,
Ik was bij de ANWB rijopleiding ( nee ik heb mn rijbewijs nog niet) en daar viel de stroom dus uit.
das waarquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:06 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Eh, ik denk dat de mensen waarbij de stroom uitgevallen is dat nu niet komen melden omdat de stroom uitgevallen is!
Geeft niet, you are not alonequote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Clauw het volgende:
Ik was bij de ANWB rijopleiding ( nee ik heb mn rijbewijs nog niet![]()
Ben nog maar net begonnen, straks in Juni heb ik wat meer tijd om te lessen. Maar de theorie is al binnenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:18 schreef veldmuis het volgende:
Hoever ben je al?
Jep, hier ook. Ik zit vlakbij de ANWB. Maar de stroom was maar heel even weg hier.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:01 schreef Clauw het volgende:
Goedemorgen,
want ze stoppen ermee?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
Iedereen die nog iets van Ikea wil hebben moet opschieten.
We leggen er een bom onder. Ons bed is een maand vertraagd. Meer wil ik niet kwijt.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:01 schreef bassieVL het volgende:
want ze stoppen ermee?
Ow, jawel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:43 schreef DevilsAndDust het volgende:
In het Groningentopic, en ik ging er maar vanuit dat hij hier vandaan kwam.
Niet?.
Bij de ANWB dus langer..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:57 schreef _krizip_ het volgende:
[..]
Jep, hier ook. Ik zit vlakbij de ANWB. Maar de stroom was maar heel even weg hier.
Ik zat een keer in lijn 6, komt er op de Keizerstraat opeens een duitse camper uit het parkeervak gereden... die bus in de zijkant van de camper, compleet raam aan diggelen, spiegel van bus er afquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:48 schreef Clauw het volgende:
Bij de ANWB dus langer..
Dus ging ik maar naar de stad ( met de bus want ik was al genoeg nat geregend) Op de terugweg komt die bus aanrijden en knalt met zn buitenspiegel tegen de lantaarnpaal
![]()
Hier ging het ook lijn 6, net voorbij de Mezz die haltequote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:57 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zat een keer in lijn 6, komt er op de Keizerstraat opeens een duitse camper uit het parkeervak gereden... die bus in de zijkant van de camper, compleet raam aan diggelen, spiegel van bus er af.
Bij mij toen was het net voor de Mezz, op het stuk vanaf het postkantoor.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:59 schreef Clauw het volgende:
Hier ging het ook lijn 6, net voorbij de Mezz die halte![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |