Ik heb 4818... en dat is al kut.quote:Op donderdag 10 mei 2007 20:45 schreef EDMAN- het volgende:
Wat ik net al zeg tegen Spekkie in een ander topic:
Ik werk bij OZ Zorgverzekeringen op het Chasséveld en zag vandaag de opbouwe van het staatsloterij'feest'.
Verteld een collega van me dat zn broer daar woont (4811), met 7 loten meespeelt, maar die vorige maand heeft afgezegd. Dan baal je wel(zn ouders trouwens een jaar geleden hetzelfde)
Ik persoonlijk zou gek worden
Dan heb je mijn record van 4:15 nog niet gebrokenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:29 schreef tha_rizzo het volgende:
Jezus, net terug van werken.
Ik heb er dik 2,5 uur over gedaan om naar schiphol te komen
Ik moest eerst de A16 op richting 't zuiden (moest de A59 pakken) en daar was 't al raak, vervolgens A27 en heel de A2 filegeredenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:31 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoorde iets over een spookrijder op de A16 en 22km file daar?
Dat kan niet anders dan sneeuwrijden geweest zijn, of was je verdwaald?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:36 schreef JDude het volgende:
[..]
Dan heb je mijn record van 4:15 nog niet gebroken
Nope, aanrijding met auto's en vrachtauto's op de A4.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:37 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat kan niet anders dan sneeuwrijden geweest zijn, of was je verdwaald?
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:39 schreef Kuukske het volgende:
Joh ik wilde een keer naar Utrecht en kwam in Arnhem uit
Ja, I know, maar ik moest altijd 's ochtends vroeg, en dan is A27-A2-A9 (of zelfs A27-A2-N201) ook niet echt een optiequote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:41 schreef tha_rizzo het volgende:
JD, ik ga tegenwoordig altijd over de A27 naar Schiphol, via de A4 is een ramp, je rijdt gemiddeld 80km/h
Vroeger, toen je nog koerierde.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef JDude het volgende:
Ja, I know, maar ik moest altijd 's ochtends vroeg, en dan is A27-A2-A9 (of zelfs A27-A2-N201) ook niet echt een optie.
En ik moest niet op Schiphol zelf zijn maar op het industrieterrein er naast, en dat ligt vlak aan de A4.
Mooie tijd was dat. En ik kan nu nog steeds het snelwegennet uit m'n hoofd natekenen, nog leerzaam ookquote:
Dat is toch wel een tikkeltje aan de bijna zieke kant.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:44 schreef JDude het volgende:
Mooie tijd was dat. En ik kan nu nog steeds het snelwegennet uit m'n hoofd natekenen, nog leerzaam ook.
Het is ook in de spits sneller (via de A17 dan). Ik sta wel geregeld vast op de A27 en A2, maar er zijn wel stukken waar je gas kan geven, dit is via de A4 niet het geval. De enigste stukjes waar je 120 mag is net over de Moerdijkbrug tot aan Dord en 2km voor de afslag van Schiphol. De rest is allemaal 100km/h en ook grote stukken 80km/h.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Ja, I know, maar ik moest altijd 's ochtends vroeg, en dan is A27-A2-A9 (of zelfs A27-A2-N201) ook niet echt een optie.
En ik moest niet op Schiphol zelf zijn maar op het industrieterrein er naast, en dat ligt vlak aan de A4.
Jij bent er eentje zonder secretaresse aan boordquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:55 schreef JDude het volgende:
De 100-zones pwnde ik altijd. Alleen vlak voor de geluidswal in Dordt hangt hing een vaste flitser, verder kun je overal makkelijk doorrijden.
Die zit in het Zwolle topic.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:56 schreef Citronella het volgende:
Al 170 posts zonder Frazz.
Nah, begin dit jaar hing er nog apparatuur hoor. Richting Rotterdam, tussen de aansluiting met de N3 en afrit Dordrecht-Centrum, net na een viaduct.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:06 schreef Ritchie het volgende:
Die dingen zijn schijnbaar al jaren weg...
Toen donderde je met 160 erlangs?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:11 schreef JDude het volgende:
Ah, dat verklaart ook waarom ik niks kreeg toen ik het een keer vergat, dat ik daar op moet letten.
Trust?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:12 schreef Ritchie het volgende:
Dat viaduct is hier om de hoek btw
Wij zitten naast de A16, in die kantoor villas
Weet ik veel. Hij wil in Zwolle wonen denk ik.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:10 schreef Ritchie het volgende:
waarom is Frazz hier eigenlijk weg?
Ik heb nooit een boete gescoord tijdens mijn koerier jobquote:
Ik heb alleen een parkeerboete gehad bij school voorquote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik heb nooit een boete gescoord tijdens mijn koerier job.
Alleen een keer met de auto van m'n pa, ook in Dordrecht nota bene.
HAHAHAHAHAHA!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb alleen een parkeerboete gehad bij school voor
Trutquote:
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:27 schreef tha_rizzo het volgende:
Trut
Dat was op die strook, op een regenachtige dag, bleek ik op een groenstrook te staan (wat absoluut NIET duidelijk was)
Da's het fijne van goederen vervoeren, die klagen sowieso niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:18 schreef tha_rizzo het volgende:
Verder gelukkig geen boetes gehad verder en dat wil ik zo houden.
Boetes komen meestal bij de mensen die ik moet koerieren thuis, een beetje lullig als ik dan een boete rijd
Het is wel een stukje eenzamer.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 15:34 schreef JDude het volgende:
Da's het fijne van goederen vervoeren, die klagen sowieso niet.
Doe normaal!! ( ook al heb ik daar een aantal jaar terug wel gewerktquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |