Nee, ik weet het alquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:14 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik gok Piet Friet.
Doe dan even een PMmetjequote:Op donderdag 10 mei 2007 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, dan weet ik waar ik ga eten als ik in Breda ben
Whehe, lijkt me gaafquote:Op donderdag 10 mei 2007 23:26 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
Doe dan even een PMmetje![]()
Ga ik met je mee![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Whehe, lijkt me gaafZal ik doen
Heb alleen geen concrete plannen om die kant op, helaas, zit een beetje krpa bij kas. Normaal deed ik nog wel eens een fotoritje door heel Nederland, en Breda moet ik idd ook nog doen, maar of dat er voorlopig in zit? geen idee... maar als ik ga PM ik je
![]()
Ligt 'm dat niet gewoon aan de stad, denk je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kees Kroket. De naam alleen al.
Kees Kroket is heilig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Kees Kroket. De naam alleen al.
Ja, hoor. Ze hebben de hele stad om Kees Kroket gebouwd. Zo is het. En niet anders.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ligt 'm dat niet gewoon aan de stad, denk je?
Ik zal 'm eens proberen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kees Kroket is heilig!
Sinds hij aan mij een gratis satéplate heeft gegeven
Ik kan je niets verbieden, maar ik heb toch liever niet dat je mannen gaat proberen.quote:
De saté! Bij Kees!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik kan je niets verbieden, maar ik heb toch liever niet dat je mannen gaat proberen..
We? We? Wie zegt dat jij mee mag?quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Laten we dat maar eens doen dan.
Dan blijf ik wel in Groningen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:52 schreef De-oneven-2 het volgende:
[..]
We? We? Wie zegt dat jij mee mag?
Ik! Ik! Ik zeg dat jij mee mag!quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan blijf ik wel in Groningen..
zodra de zon weer eens schijnt?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:01 schreef bassieVL het volgende:
Wanneer is de "drink bier voor de Grote kerk" meet![]()
Dat is bijna een geschenk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:54 schreef bassieVL het volgende:
HJ voor een euro is geen straf.
Hertog Jan. Dúh.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:03 schreef Dalamar het volgende:
HJ= Hertog Jan of HandJob?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |