We kunnen er anders wel voor zorgen dat er een bekkertje geleverd wordt bij Frats en Clauwquote:Op zondag 13 mei 2007 17:32 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik heb nog nooit B&J op en ik heb er geen behoefte aan
Frats en Clauw gaan ook al samen ijs eten, echte liefde![]()

Nee geen 2 bekertjes maar 1 op 1 adresquote:Op zondag 13 mei 2007 17:39 schreef Frazz het volgende:
Prima op mijn adres en het hare!

quote:Op zondag 13 mei 2007 17:38 schreef MdO82 het volgende:
[..]
We kunnen er anders wel voor zorgen dat er een bekkertje geleverd wordt bij Frats en Clauw![]()

Wissel adressen uit danquote:

Zeg zal ik jou eens koppelen aan een 16jarig AH medewerkster?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:44 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wissel adressen uit dan
Ik leg ook wel geld in voor een bekertje voor hun samen

Probeer maar, lukt je toch nietquote:Op zondag 13 mei 2007 17:45 schreef Frazz het volgende:
[..]
Zeg zal ik jou eens koppelen aan een 16jarig AH medewerkster?

Zeker jullie 2tjes op het terras?quote:Op zondag 13 mei 2007 17:57 schreef Clauw het volgende:
Ik neem al B&J ijs mee op de frazz terras meet

NEE! Kuuk JD en hopelijk ook Citroen erbijquote:Op zondag 13 mei 2007 18:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zeker jullie 2tjes op het terras?
Samen gezellig en lief?

nee hoor jij bent ook uitgenodigdquote:Op zondag 13 mei 2007 18:00 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Zeker jullie 2tjes op het terras?
Samen gezellig en lief?

De vorige keer dat ik met de trein richting kiwi ging, stond de trein een HALF UUR (30 minuten!!!!!!!!!) voor het NAC stadion.quote:Op zondag 13 mei 2007 18:07 schreef Frazz het volgende:
Nee begint meneer weer te piepen over het niet naar huis kunnen rijden. De treinen die niet rijden of kut zijn. Het gevoos van JD en K. enz enz.

HAP HAPquote:Op zondag 13 mei 2007 18:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik met de trein richting kiwi ging, stond de trein een HALF UUR (30 minuten!!!!!!!!!) voor het NAC stadion.
Ik kom langs als het mij uitkomt, ik heb geen zin om onder dwang langs te komen. Punt.

als je niet wilt hoeft het niet natuurlijk!quote:Op zondag 13 mei 2007 18:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik met de trein richting kiwi ging, stond de trein een HALF UUR (30 minuten!!!!!!!!!) voor het NAC stadion.
Ik kom langs als het mij uitkomt, ik heb geen zin om onder dwang langs te komen. Punt.

Volgende keer graven we je volledig in en dan laten we je er niet meer uitquote:

play nicequote:Op zondag 13 mei 2007 18:15 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Volgende keer graven we je volledig in en dan laten we je er niet meer uit

dat is klotequote:Op zondag 13 mei 2007 18:53 schreef MdO82 het volgende:
Wat is er fijner om je ziek te zijn en morgen een solicitatie hebben![]()

Een bak B&J is fijnerquote:Op zondag 13 mei 2007 18:53 schreef MdO82 het volgende:
Wat is er fijner om je ziek te zijn en morgen een solicitatie hebben![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |