quote:
quote:Op zondag 13 mei 2007 19:45 schreef fransbreda het volgende:
NAC = BREDA = HEILIG ect.
Ik ben een neef van George, die lange krullenbol.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:22 schreef fransbreda het volgende:
![]()
en ken ik jouw ook ritchie?
maker van de laatste post moet een nieuw topic maken toch?
dan post ik nu ff niet meer![]()
Ik ga er eentje scoren voor het blik inderdaad. Of moet ik er dan gelijk 24 afnemen?quote:Op zondag 13 mei 2007 20:53 schreef Clauw het volgende:
Het blikje is wel leuk!
24quote:Op zondag 13 mei 2007 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga er eentje scoren voor het blik inderdaad. Of moet ik er dan gelijk 24 afnemen?
Welnee!quote:Op zondag 13 mei 2007 20:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik ga er eentje scoren voor het blik inderdaad. Of moet ik er dan gelijk 24 afnemen?
inderdaad en die van 0,33 liter zijn 50 cent ofzoquote:Op zondag 13 mei 2007 20:59 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Welnee!
Er zijn 0,33liter dingen en 0,5liter dingen. Neem 0,33.
[edit]Bij nader inzien is normaal bier toch goedkoperquote:Op zondag 13 mei 2007 21:02 schreef Clauw het volgende:
[..]
inderdaad en die van 0,33 liter zijn 50 cent ofzo
It has an alcoholic strength of 15%.quote:Op zondag 13 mei 2007 20:43 schreef veldmuis het volgende:
Over de TT hè, dus ik zo het blik lezen, en daar staat dat het in "brouwerij breda bv" gebrouwen is, maar de oranjeboom is allang dicht, dus ik denk van bbq?
http://en.wikipedia.org/wiki/Breda_Royal_Beer
Het is gewoon een vuilakkend zwerversbier!!
Ik denk dat die 15% een typfout is, kijk maar op de foto, hoe slecht die ook is, het lijkt me dat daar 5% staat.quote:Op zondag 13 mei 2007 21:03 schreef bassieVL het volgende:
[..]
It has an alcoholic strength of 15%.
Breda had been brewed and branded exclusively for the Channel Islands for over 60 years. It is served in many of the islands' bars and restaurants, and is immensely popular with locals of all ages. It is notorious for its intoxicating effect on the uninitiated after an average of only four pints.
![]()
Niet bij mij, ik ben er gister nog langsgeweest en er hangt nog geen bord met wanneer deze kroeg opengaatquote:Op zondag 13 mei 2007 21:21 schreef bassieVL het volgende:
Is eigenlijk al bekend wanneer de Drie gezusters precies open gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |