fotooke is van google afkomstig, beiden trouwensquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:11 schreef veldmuis het volgende:
Waar haal je dat papierwerk en dat glas, frans?
quote:
Herr Rechtschreibung Führer Feldmausquote:Op zaterdag 12 mei 2007 20:14 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dat is toch heel wat anders?
Ik maak even mn spellingnazidinges waar hoor
Heb ik geen last van, ik trachte gewoon een komische noot te maken van "spellingsnazi" en "veldmuis" en dat resulteerde in mijn vorige postquote:
Je gesprek stond open op het moment dat ik de foto namquote:Op zaterdag 12 mei 2007 19:07 schreef Clauw het volgende:
[..]
hoe kan er dan Claudia in je taakbalk staan![]()
oja hoi bubselIk ben dus Claudia, 22 en bijna klaar met m'n studie.
![]()
Een fiets die brand?quote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:42 schreef Marioow het volgende:
de plaatselijke trots is uitgeschakeld hopen dat mijn fiets niet weer in de brand wordt gestoken
daar had je dan ook weer gelijk inquote:Op zaterdag 12 mei 2007 17:41 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Neuh, ik dacht dat je al aardig wat ophad na je vorige reactie![]()
Kuukquote:Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
Al een week geen bier op!En ik zie mijn moeder vandaag.
.
Ik heb gister nog een gele rakker opquote:Op zondag 13 mei 2007 11:34 schreef Kuukske het volgende:
Goedemorgen.
Al een week geen bier op!En ik zie mijn moeder vandaag.
.
Gewaagd!quote:
ik zie het nu pasquote:Op zaterdag 12 mei 2007 21:15 schreef Frazz het volgende:
[..]
Je gesprek stond open op het moment dat ik de foto nam
Wij hebben iedereen gisteren ook al gehad, dus lekker rustig vandaagquote:Op zondag 13 mei 2007 11:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
goeie smorgens breda!
mij moeder is er niet, dus geen verplichtingen vandaag
Kuukske kan wel lief zijn ondanks haar subquote:Op zondag 13 mei 2007 13:17 schreef Spekkiemonster het volgende:
wat lief kuukske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |