van ONMquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:12 schreef Litton-Lane het volgende:
125 alweer.
Maar de GAST, die ken ik niet......
Ik ook niet, dus postte maar wat ik in m'n hoofd hadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Ik stond ook op het punt om te posten, maar kon geen goede titel bedenken...
leuke stadquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:12 schreef Sirolf het volgende:
Dat ging nog redelijk snel dit keer...
Ik stond ook op het punt om te posten, maar kon geen goede titel bedenken...![]()
![]()
Haarlem!
![]()
![]()
joPquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:17 schreef Toad het volgende:
Job Joris
http://onm.bnn.nl/page/acteurs/42781/Jop%20Joris
Ik ben vanavond nog in de GratisPlaatjesWinkel geweest. Maar daar hadden ze niet eens van de (nieuwe) Manic Street preachers gehoord...quote:
Heb 'm hier op DVD ! blijft leuk om te zien.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Fort Alfa. Dat keek ik ook altijd. (toch niet uit 97, eerder toch)...
hierquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:32 schreef Sirolf het volgende:
Tijd voor een zoekplaatje.... Waar is Domien?
[[url=http://www.imgdumper.com/file/img/2007/may/11/thumb/img6.jpg]afbeelding][/url]
Zou wel kunnen ja.quote:
borisz, ik wilde nog etenquote:
Hoiquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:18 schreef MichielV het volgende:
Hallo, trouwens.
quote:
3FM topic? Ja, die zijn zeker leuk!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:34 schreef keesjeislief het volgende:
[..]
Zou wel kunnen ja..
[off]Ik wist helemaal niet dat er zo'n topic was, leuk.[/off]
Vorige week kwam ie ff langs.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:40 schreef -Hans- het volgende:
Heb uw Diskjockey, Gerard Ekdom, ook al een tijdje niet meer gezien.. Is er een probleem met zijn accountant??
he, u ook hier?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Toffe megahit. Een leuke om me volgende week mee dood te gooien.
Mwoah, ik denk 't niet.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh Paul3FM staat nu in de OP, maar is dat ook daadwerkelijk Paul Rabbering ???
Heb 'm alweer uit de wiki gegooid, was iets te snel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Maaruh Paul3FM staat nu in de OP, maar is dat ook daadwerkelijk Paul Rabbering ???
Ik denk het niet, want pas mailde ik hem en toen zei hij dat hij niet echt een forummer was...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
lijkt mij heel sterk. Van Paul verwacht ik ook een wat minder kaal profiel.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:50 schreef -Hans- het volgende:
Denk eigenlijk ook dat hij het niet is...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb 'm alweer uit de wiki gegooid, was iets te snel.
maar hij beantwoordt wel altijd zijn mail (tenminste, dat is mijn ervaring)quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want pas mailde ik hem en toen zei hij dat hij niet echt een forummer was...
we mailen welquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij heel sterk. Van Paul verwacht ik ook een wat minder kaal profiel.
Dat doet hij zeker! Heb dezelfde ervaring iig...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:56 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar hij beantwoordt wel altijd zijn mail (tenminste, dat is mijn ervaring)
Kan ik van Gerard helaas niet zeggen, heb 'm 2 weken terug een mailtje gestuurd over dat Ekdom In De Nacht al een maand of 4 nergens terug te luisteren valt, maar heb helaas niks gehoord (en is dus nog steeds nergens naluister- of kijkbaar).quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat doet hij zeker! Heb dezelfde ervaring iig...
Precies, dat was ook zijn reactie toen ik hem over het topic mailde n.a.v. deel 100. Hij wist van het bestaan af maar hij houdt het liever bij een anoniem bezoekje..quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:54 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik denk het niet, want pas mailde ik hem en toen zei hij dat hij niet echt een forummer was...
Jup, dat ook.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
lijkt mij heel sterk. Van Paul verwacht ik ook een wat minder kaal profiel.
Bij mij antwoord Maricha altijdquote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:59 schreef borisz het volgende:
ik stuur ook wel eens mail, veenstra antwoord wel eens en Arens ook wel![]()
mail gestuurd naar rab
Zo'n soort antwoord kreeg ik ook...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Precies, dat was ook zijn reactie toen ik hem over het topic mailde n.a.v. deel 100. Hij wist van het bestaan af maar hij houdt het liever bij een anoniem bezoekje..
ja, dat heb ik ook vaakquote:
Ow ja, dat is morgen alquote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat ondertussen haar tas voor morgen pakken
Waar moet je eigenlijk heen als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:02 schreef MutZ het volgende:
* MutZ gaat ondertussen haar tas voor morgen pakken
quote:Op vrijdag 11 mei 2007 20:58 schreef Cee het volgende:
Cut my arms cut my head cut my fingers cut my legs!
Ja, dat is morgen al...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:03 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ow ja, dat is morgen alSucces (want ik vergeet het straks toch
)
bergschenhoek, naar een soort survivalterrein...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:04 schreef IedeK. het volgende:
[..]
Waar moet je eigenlijk heen als ik vragen mag?
Oe, dat is wel tof.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 21:06 schreef MutZ het volgende:
[..]
bergschenhoek, naar een soort survivalterrein...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |