Als jij dat wilt denken, vind ik dat prima lieverd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Renesite het volgende:
Tegen de hik toch?
Ja toch? Neus dicht en water, dat hielp altijd tegen de hikquote:
Nice, ik had m zelf nog nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:09 schreef Grulez het volgende:
Wilde em een uur eerder posten, maar PSM bij deze alsnog![]()
[afbeelding]
Zeker wetenquote:
Ik zie welquote:
Ik wilde het net doen, maar jij was me voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maakt iemand 'm ook nog even vol, of hoe zit dat?
Gepassioneerd zoenen, noemen we dat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie vinden 't toch niet héél erg als ik DaD hier even schaamteloos op haar bek pak, he?
Nee?
Ok, mooi.!
Ja, dat, ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gepassioneerd zoenen, noemen we dat.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie vinden 't toch niet héél erg als ik DaD hier even schaamteloos op haar mond pak, he?
Nee?
Ok, mooi.!
oh, ik dacht dat dit een reactie was op do2 zn bekpakpostquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wilde het net doen, maar jij was me voor
Zo las ik het eerst ook even.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat dit een reactie was op do2 zn bekpakpost
Ja, ik ging maar door het slotje. Tisk tisk tiskquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef MaxMark het volgende:
Duurde wel lang hoor, voordat dit topic er was.
Dat zal wel lukken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bek. Mond. Bek.
Als er maar gepassioneerd gezoend wordt.
Doe dan gewoon standaard TT. Ik krijg het idee dat iedereen per sé origineel wil zijn met de TTquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Al m'n tijd ging zitten in het bedenken van DE TT.
Een originele TT heeft wat meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe dan gewoon standaard TT. Ik krijg het idee dat iedereen per sé origineel wil zijn met de TT
Wat zou dan een standaard TT zijn geweest? Dat kan ik al niet eens verzinnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe dan gewoon standaard TT. Ik krijg het idee dat iedereen per sé origineel wil zijn met de TT
"Groningen Stad #38"quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zou dan een standaard TT zijn geweest? Dat kan ik al niet eens verzinnen.
Ja god, dat is nauwelijks een TT te noemen.quote:
Gedumpt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Renesite het volgende:
I'm just not everyone, don't you see whats going on, oohooh you're on your own...I don't wanna hear your shit anymore.
Woohoo goeie tekst.
Wat ben jij gemeen zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
maar in Rene zn geval zal het eerder een afwijzing zijn
Nee, maar Krezip is tofquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
maar in Rene zn geval zal het eerder een afwijzing zijn
Oh, wacht ffquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef Renesite het volgende:
Godver. Ik begin hier enorm depressief van jullie te worden...Ik heb hier een touw liggen in de hoek
!
ga touwtje springen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef Renesite het volgende:
Godver. Ik begin hier enorm depressief van jullie te worden...Ik heb hier een touw liggen in de hoek
!
Is dit mijn dank als ik eens lief probeer te doen?quote:
Dat wist ik toen toch nog nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Touwtje springen met schoenveters![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dit mijn dank als ik eens lief probeer te doen?
Waar heb ik die aantijging van jou aan verdient klapmallootquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou hup, pak elkaar op de mond en doe lief.
Ik ga niet nog eens zingen hoorquote:
Nog 1 keer en ik plak je vingers vast met 1 seconden lijmquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las plak elkaar op de mond dus was ff naar mn auto om duct tape te halen
Zitten straks zeker 2 modjes als een siamese tweeling met ducktape aan elkaar vastquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las plak elkaar op de mond dus was ff naar mn auto om duct tape te halen
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Renesite het volgende:
I'm just not everyone, don't you see whats going on, oohooh you're on your own...I don't wanna hear your shit anymore.
Woohoo goeie tekst.
Ik ben heus niet depriquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, zo.
Ik heb in de loop van de jaren wel geleerd dat dat niet op deze manier geuit moet wordenquote:
Hoe meer flessen door de keel gaan hoe groter het gatquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zo het eerste flesje is al weer leeg. Ik heb het idee dat ze steeds minder in die flesjes stoppen, hoewel het een gewoon 30cl flesje was. Het zal wel weer aan mij liggen dan
Ik geef de voorkeur aan de inhoud van de fles door de keel te gieten en het flesje terug te brengen naar de winkel als het leeg isquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe meer flessen door de keel gaan hoe groter het gat
He, damnit, hij snapt hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de inhoud van de fles door de keel te gieten en het flesje terug te brengen naar de winkel als het leeg is![]()
Ja het eerste biertje gleed er ook wel erg makkelijk inquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zo het eerste flesje is al weer leeg. Ik heb het idee dat ze steeds minder in die flesjes stoppen, hoewel het een gewoon 30cl flesje was. Het zal wel weer aan mij liggen dan
Juist.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef MaxMark het volgende:
Mogge.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef MaxMark het volgende:
Mogge.
Voor mijn doen de laatste tijd, zekerquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig is het nog niet eens kwart voor 2. Best vroeg vandaag.
Ik hád eventueel een voor je in vinkhuizen. Maar die is gister vergeven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:04 schreef P8 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die een kamer (over) hebben?
Ik ben op zoek naar een kamer, dus als iemand nog iets voor me heeft zou ik dat zeker wel op prijs stellen![]()
You're not helping.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hád eventueel een voor je in vinkhuizen. Maar die is gister vergeven.
Meen jequote:
Belachelijk eigenlijk, ik heb 10 maanden echt met plezier in Vinkhuizen gewoond, met af en toe wel een kleine irritatie, maar och. Maar nu ik woon waar ik nu woon, snap ik niet dat ik het er zo lang uitgehouden heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meen je
Neh, dat was 9m² voor nog geen 200 euroHet was wel een ludieke kamer geweest...
Maar ik vind hoe pauper als ik ben 9m² te weinig.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, ik heb 10 maanden echt met plezier in Vinkhuizen gewoond, met af en toe wel een kleine irritatie, maar och. Maar nu ik woon waar ik nu woon, snap ik niet dat ik het er zo lang uitgehouden heb.
Ik mis alleen die prachtige AH wel heel erg.
Anders konden we elke keer een gezellig praatje maken als ik bij je aan de kassa kwamquote:
Nu nogsteeds.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Anders konden we elke keer een gezellig praatje maken als ik bij je aan de kassa kwam.
Zeg, weet je wel hoe ver dat fietsen is!quote:
Zaterdag en zondag FTWquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, weet je wel hoe ver dat fietsen is!![]()
Misschien eens als het mooi weer is en ik me echt heel erg verveel.
Wordt 't weer mooi weer? Wordt 't, wordt 't?quote:
Ik weet niet wat voor weer het wordt eigenlijk. Ik hoop lekker.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wordt 't weer mooi weer? Wordt 't, wordt 't?
Maar dan nog zit ik eigenlijk dit hele weekend compleet volgeboekt.
Geen idee, maar zijn mooie dagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wordt 't weer mooi weer? Wordt 't, wordt 't?
Maar dan nog zit ik eigenlijk dit hele weekend compleet volgeboekt.
Ik vind zaterdag altijd een kutdag, eigenlijk.quote:
Ik niet! De eerste van een weekend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind zaterdag altijd een kutdag, eigenlijk.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef MaxMark het volgende:
Trusten.
Ik wil geen nachtkus, ik wil een ochtendkus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan geen kusje jong. Ook goed.
Of je gaat even eisen stellen zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wil geen nachtkus, ik wil een ochtendkus.
Wat was er dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Belachelijk eigenlijk, ik heb 10 maanden echt met plezier in Vinkhuizen gewoond, met af en toe wel een kleine irritatie, maar och.
Alle pc's in de UB zijn bezet dus ik moet bij zo'n eentje waar je alleen maar kunt staan. Zijn eigenlijk om snel even iets op te zoeken, maar het is niet anders. Ik kan alleen niet zo goed lang staan, dus my back is killing me.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is er met je rug?
* Alexxxxx heeft zn frikandellentussenstop van vandaag.
Hoe bedoel je, wat dan? Wat m'n plezier was, of m'n irritaties?quote:
Jij hebt lekker lang uitgeslapen zegquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:13 schreef du_ke het volgende:
Moge.
Ver fietsen, geen vriendin die langs wil komen om te eten bijvoorbeeld, omdat ze geen zin hebben om 's avonds laat dat stuk nog terug te moeten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:10 schreef Diverse_Reality het volgende:
De irritaties in vinkhuizen? Ik ga er misschien wonen namelijk. Zat tot voor kort in Paddepoel..
Dat was ook precies de bedoelingquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij hebt lekker lang uitgeslapen zeg
Ik ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar op het mooiste plekje van Nederland.... daar woon ik
Ja, dat klinkt natuurlijk een stuk beter. Ik twijfel ook nog. Ik kan een kamer aan de kraneweg krijgen, maar die is nogal prijzig. Op zich vind ik het niet erg om buiten het centrum te wonen, alleen de afstand is een nadeel. Ik kijk nu uit op het piccardhofmeer, ook erg fijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is niet zozeer dat Vinkhuizen niet goed is. Het is meer dat ik waar ik nu woon het zo enorm veel beter naar m'n zin heb dan daar, maar dat komt ook doordat ik nu bijvoorbeeld geweldige huisgenoten heb, er een dakterras is en in 3 minuten in het centrum ben. Dan vind ik 80 euro meer betalen ineens helemaal geen probleem meer.
Waarvan akte... en heb het idd. eerder voorbij zien komen, ja.quote:Vinkhuizen heeft wel een geweldige AH. Of had ik dat al gezegd?
In de hoerenbuurt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar op het mooiste plekje van Nederland.... daar woon ik
Dat is alleen maar goed toch, ben je iig volledig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah... ben ik eens lekker bezig met een opdracht, moet ik de helft gaan schrappen omdat ik veeeeel te veel te vertellen heb voor het maximale aantal woorden.
Dat is altijd lastig bij opdrachten hequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah... ben ik eens lekker bezig met een opdracht, moet ik de helft gaan schrappen omdat ik veeeeel te veel te vertellen heb voor het maximale aantal woorden.
Ik heb je mail nog even gelezen net, lig weer dubbelquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had bij opdrachten altijd te weiniig woorden. ben danook een man van weinig woorden en ging mn dingesen an altijdhelemaal volstoppen met bijvoeglijke naamwoorden
Tegenwoordig ben ik gelukkig in stata erg lange doch totaal onbegrijpbare verhalen te maken![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed toch, ben je iig volledig!
Ik ben bij mn BA scriptie ook nonstop aan het schrappen, 10 pagina's is al gereduceerd tot 2, kwaliteit > kwantiteit
De Kranewegquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt natuurlijk een stuk beter. Ik twijfel ook nog. Ik kan een kamer aan de kraneweg krijgen, maar die is nogal prijzig. Op zich vind ik het niet erg om buiten het centrum te wonen, alleen de afstand is een nadeel. Ik kijk nu uit op het piccardhofmeer, ook erg fijn..
[..]
Waarvan akte... en heb het idd. eerder voorbij zien komen, ja..
Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Tegenwoordig ben ik gelukkig in stata erg lange doch totaal onbegrijpbare verhalen te maken![]()
Ik ben gelukkig altijd vrij in het week-end.quote:
Het is meer dat mijn schrijfstijl vrij wijdlopig is. Ik kan enorm weinig zeggen met enorm veel woorden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed toch, ben je iig volledig!
Misschien kan ik de politiek in gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn schrijfstijl vrij wijdlopig is. Ik kan enorm weinig zeggen met enorm veel woorden.
370 Euro...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Kraneweg. Ooit, ooit woon ik aan de Kraneweg.
'Geef mij alle zoekresultaten voor beschikbare huurwoningen met nul kamers.'quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je iets zoekt bij Direct Wonen kun je aangeven dat je minimaal 1 kamer wilt.
Ja, anders zou je er toch ook niet zijn?
Ik heb er maar een zin onder gezet bij de rest "maar als je er niet uit komt kun je me ook bellen"quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb je mail nog even gelezen net, lig weer dubbel.
Daar doen ze niets anders dan er omheendraaien en loze beloftes doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien kan ik de politiek in gaan.
Nuttigquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Geef mij alle zoekresultaten voor beschikbare huurwoningen met nul kamers.'
Huur? Goh, zat ik niet eens zo raar aan de tuinbouwstraatquote:
Lijkt me dat je daar mooi kunt wonenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Kraneweg. Ooit, ooit woon ik aan de Kraneweg.
Ik heb al eerder gemerkt dat ze daar niet zo snugger zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je iets zoekt bij Direct Wonen kun je aangeven dat je minimaal 1 kamer wilt.
Ja, anders zou je er toch ook niet zijn?
Ik zeg toch net dat ik dat doe in m'n werkstukken? Veel woorden, weinig zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar doen ze niets anders dan er omheendraaien en loze beloftes doen.
Dus of het helemaal bij jou past...
God nee, dat zou ik nu nooit doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
DevilsAndDust, zit jij nu alleen DevilsAndDust te quoten?
Dat loze beloftes doen hoort ook bij de politiek. Bij mijn weten past dat deel niet bij jouquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik dat doe in m'n werkstukken? Veel woorden, weinig zeggen.
Dat is niet verkeerd inderdaad. Je zat toch niet op nummer 69, of 69a, wat ze net opgeknapt hebben?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Huur? Goh, zat ik niet eens zo raar aan de tuinbouwstraat.
320 ofzo. Met subsidie -> 290. En dat voor 2 verdiepingen met 3 slaapkamers.
Oh, dat valt vast aan te leren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat loze beloftes doen hoort ook bij de politiek. Bij mijn weten past dat deel niet bij jou![]()
Truequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat valt vast aan te leren.
En zo goed ken je me ook nog niet,.
Nope. Woonde op 152b.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd inderdaad. Je zat toch niet op nummer 69, of 69a, wat ze net opgeknapt hebben?
Ja? En? Dus?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of je gaat even eisen stellen zeg..
Ondertussen is het trouwens wel al weer middag.quote:
Je mag mijn pen wel lenen, ik zit alleen niet in de UBquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand hier die in de UB zit en een pen te leen heeft? Ik kan geen artikelen lezen zonder pen in m'n hand.
Dát is lief van je zeg!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef maok het volgende:
[..]
Je mag mijn pen wel lenen, ik zit alleen niet in de UB
Valt me van je tegen, PSM. Valt me van je tegen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet om mn arm 2,5 km uit te rekken en DaD een pen te geven![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet om mn arm 18 km uit te rekken en DaD een pen te geven![]()
Tandarts, postkantoor, je kent het.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ondertussen is het trouwens wel al weer middag.
zelfde probleem hier, ik zit alleen nog 20x zo ver wegquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet om mn arm 2,5 km uit te rekken en DaD een pen te geven![]()
Mij eigenlijk ook, maar het lukt vandaag even nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Valt me van je tegen, PSM. Valt me van je tegen.
Ach, ja. Ik vind dat altijd wel fijn, het idee dat je ergens moet zijn.quote:
Ah, dank je. Gelukt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:39 schreef Mauro het volgende:
rechtsklikken, eigenschappen, instellingen en slepen maar met dat balkje
oh ja, dat alles moet je doen op je bureaublad
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, dank je. Gelukt.
Was jij niet diegene die zei dat ie m'n foto op z'n telefoon zou zetten...?
Dit is iig gelukt. Ik werd er gek van dat iedereen mee kon lezen. Nu is het zo klein dat ik het zelf nauwelijks nog kan lezen, maar van die anderen heb ik geen last meer. Of weet iemand een resolutie die 'normaal' is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet, wat je wel en niet kunt veranderen aan de instellingen.
Wel belachelijk is dat wat je RuG account voor de pc's maar 100 MB is en dat 50% hiervan gelijk al wordt ingenomen door MSN !! Even een mapje leeggooien en je kunt veel meer op je account kwijt
+3 Scherpquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was Mauro niet diegene die zei dat ie m'n foto op z'n telefoon zou zetten...?
Ah, ja, ok. Gelukkig vond ik dat maar een heel klein beetje enorm raar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
1024x768 is volgens mij redelijk normaalquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is iig gelukt. Ik werd er gek van dat iedereen mee kon lezen. Nu is het zo klein dat ik het zelf nauwelijks nog kan lezen, maar van die anderen heb ik geen last meer. Of weet iemand een resolutie die 'normaal' is?
Ach, fotografie is mijn hobby en dit vond ik een leuke foto.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, ja, ok. Gelukkig vond ik dat maar een heel klein beetje enorm raar.
Hey, prupkequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach, fotografie is mijn hobby en dit vond ik een leuke foto.
Ga maar in het wedstrijdtopic kijken in Fot. Daar staat mijn foto die ik gisteren ingezonden heb.
Die is kut, veel te groot.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1024x768 is volgens mij redelijk normaal
Daar staat ie bij mij momenteel op. Op mijn scherm is dan alles op de juiste groottequote:
Zaterdag ben ik in leiden, of het was den haag, kweet niet zeker.quote:
Aha, maar dan heb je ook een 15 inch scherm zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar staat ie bij mij momenteel op. Op mijn scherm is dan alles op de juiste grootte
17 inch CRT. Vond het nog niet nodig om een TFT scherm aan te schaffen toen ik deze pc kocht, omdat ik daar toen de financiële middelen voor ontbrakenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aha, maar dan heb je ook een 15 inch scherm zeker?
ach, dan ga ik misschien eindelijk echt een keer ballonvarenquote:
Toen = circa 5 jaar geleden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
17 inch CRT. Vond het nog niet nodig om een TFT scherm aan te schaffen toen ik deze pc kocht, omdat ik daar toen de financiële middelen voor ontbraken
Ha! nog steeds niet gedaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef maok het volgende:
[..]
ach, dan ga ik misschien eindelijk echt een keer ballonvaren
5 jaar geleden zat ik nog op de middelbare school. Ben nu 4e jaarsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen = circa 5 jaar geleden?
Toen had vrijwel niemand het geld ervoor, en zeker geen student. (als je toen al een student was dan eh)![]()
Is goed. Je hebt me nummerquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik in leiden, of het was den haag, kweet niet zeker.
Savonds kom ik wel terug denk ik, moeten we het dan ff doen?
We hebben nog 2 dagen. Ik hoop wel dat ze het op tijd melden als het niet doorgaat, anders rij ik weer voor niets naar Amersfoort.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha! nog steeds niet gedaan?
Ik denk dat het nu ook niet doorgaat.weer en wind is nu extremer dan ooit.
Vrouwen en techniek.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ik heb eindelijk een zitplaats. En een pc met de laagste resolutie die ik ooit heb gezien. En hier kan ik het NIET veranderen.
Hey, ik heb gekeken naar waar ik het zonet goed heb gezet, maar hier mist gewoon het hele tabje!quote:
Systeembeheerder en preventief beveiligen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, ik heb gekeken naar waar ik het zonet goed heb gezet, maar hier mist gewoon het hele tabje!
Aan het oog onttrekken klinkt alsof je er een trucje voor hebt. Als dit niet verandert stop ik met fokken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
Goed he, die systeembeheerders die dat soort dingen aan je oog onttrekken
ik heb meestal 1280x1024 of 1600x1200.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar staat ie bij mij momenteel op. Op mijn scherm is dan alles op de juiste grootte
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jo0Lz! Je likt steeds de andere kant op!
he, dat is mijn uitspraakquote:
Je klinkt echt een beetje feministisch af en toe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:31 schreef maok het volgende:
[..]
he, dat is mijn uitspraak, maar dan met mannen ipv vrouwen
![]()
Of een ATI icoontje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef Jo0Lz het volgende:
Dus bij Rechtsklikken bureaublad -> Instellingen mist?
jeeez! Ook geen nvidia icoon rechtsonderin (bij de klok) [afbeelding]
Wel 4!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je klinkt echt een beetje feministisch af en toe.Draag je wel bh's?
EN, scheer je je oksels niet meer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kan ook idd.quote:
Je bent lekker op dreef hè.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Sebasser het volgende:
Oeps, verkeerde account.
Nou nee, eigenlijk niet. Zoveel kennis van Novell en windows heb ik nu ook weer niet dat ik dat op kan lossen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aan het oog onttrekken klinkt alsof je er een trucje voor hebt. Als dit niet verandert stop ik met fokken.![]()
Die uitspraak heeft er meer mee te maken dat ik door mijn opleiding/beroep vaak technischer ben dan de mannen om mij heen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zitten er knopjes aan het scherm?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen ATI of nvidia.
Alleen voor licht en donkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zitten er knopjes aan het scherm?
misschien kun je het beeld dan wat kleiner maken
Dissnisscriminaties1!!1 D1quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen voor licht en donker.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef maok het volgende:
[..]
Die uitspraak heeft er meer mee te maken dat ik door mijn opleiding/beroep vaak technischer ben dan de mannen om mij heen.![]()
Ik ben eigenlijk helemaal niet feministisch, ik vind het wel leuk als mannen deuren openhouden enzo![]()
Voor mannen koken vind ik ook best leuk maar dan moeten zij ook niet te feministisch gaan doen en wel een beetje hoffelijk zijn enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Verwen me maar.
.
En bh's draag ik ook gewoon.
Ik ga voor Do2 koken, volgende week. Daar heb ik nu al zin in. En hij mag dingen snijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef maok het volgende:
[..]
Voor mannen koken vind ik ook best leuk maar dan moeten zij ook niet te feministisch gaan doen en wel een beetje hoffelijk zijn enzo.
als het goed is ben ik dan niet in Stadquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Mauro het volgende:
Zeg, ik kom zaterdag naar de stad.. En ik moet nog eten![]()
Ik ben er ook echt heel blij om.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Dat heb je goed voor elkaar gekregen
Broekie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt heel blij om.
Wat een heerlijk gevoel, weten dat je niet meer steeds hoeft te stressen om die scriptie. En dat half jaartje, ach. Ik ben nog maar 21 tenslotte.
doe maar creatief in de Wikiquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:53 schreef P8 het volgende:
Misschien is het een idee om de namen die op zoek zijn naar een kamer in de OP te zetten?![]()
Kraneweg en Vinkhuizen scheelt ~ 5 á 10minuutjes fietsenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt natuurlijk een stuk beter. Ik twijfel ook nog. Ik kan een kamer aan de kraneweg krijgen, maar die is nogal prijzig. Op zich vind ik het niet erg om buiten het centrum te wonen, alleen de afstand is een nadeel. Ik kijk nu uit op het piccardhofmeer, ook erg fijn..
[..]
Waarvan akte... en heb het idd. eerder voorbij zien komen, ja..
Je denkt, ik doe eens een leuk testje online.quote:Persoonlijk
U hebt een vrij negatief lichaamsbeeld: er is een vrij groot verschil tussen uw ideale lichaamsbeeld en uw huidige lichaamsbeeld. Dat wil zeggen: er is een vrij grote discrepantie tussen beide. Uit eerder onderzoek blijkt dat personen die een grote discrepantie laten zien, ontevreden zijn met hun uiterlijk. Grote ontevredenheid hangt vaak samen met een hoge cosmetische veranderingswens en een sterkere beïnvloeding door de media en de mening van anderen.
U hebt een neutrale cosmetische veranderingswens. Dit maakt het erg moeilijk uw ontvankelijkheid voor ideaalbeelden te meten.
Nou, wel meer. Dat hele stuk Friesestraatweg aan de kant van Woldring vond ik echt een kwelling na een poosje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kraneweg en Vinkhuizen scheelt ~ 5 á 10minuutjes fietsen![]()
onder het tunneltje door totaan KPN (oud KPN) ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, wel meer. Dat hele stuk Friesestraatweg aan de kant van Woldring vond ik echt een kwelling na een poosje.
Veel zeggend testje zegquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je denkt, ik doe eens een leuk testje online..
Ik ging nooit onder dat tunneltje door, dat vond ik eng. Ik fietste tot aan het viaduct en dan de Siersteenlaan op. Als ik in Vinkhuizen was, moest ik ook nog minstens 5 minuten tot ik bij m''n flat was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
onder het tunneltje door totaan KPN (oud KPN) ?
Ik reed gisteren in 15 min van Hoogkerk naar de grote markt...
Wind mee zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
onder het tunneltje door totaan KPN (oud KPN) ?
Ik reed gisteren in 15 min van Hoogkerk naar de grote markt...
Ik had een tijd geleden precies dezelfde uitkomstquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je denkt, ik doe eens een leuk testje online..
Docu heb ik niet gezien, heb geen geluid hier. Waarom dan? Ik wil wel dingen veranderen maar dan niet met enge operaties of zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden precies dezelfde uitkomst
En als ik die documentaire op beperkt houdbaar weer eens heb gezien, weet ik ook precies weer waarom ik niets aan mezelf ga laten veranderen.
Een beetjequote:
Aquamarijnflats?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ging nooit onder dat tunneltje door, dat vond ik eng. Ik fietste tot aan het viaduct en dan de Siersteenlaan op. Als ik in Vinkhuizen was, moest ik ook nog minstens 5 minuten tot ik bij m''n flat was.
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een beetje
Maar ik fiets áltijd boven de 30kmph
Nee, Saffier, maar dat is vlak bij. Oosterparkwijk zit ik nu. Aan de rand dan iig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Aquamarijnflats?
Daar heb ik iig nog een paar jaar gewoond.
Tegenwoordig staat mijn te koop staande huis in de Oosterparkwijk![]()
Goeie kant?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, Saffier, maar dat is vlak bij. Oosterparkwijk zit ik nu. Aan de rand dan iig.
Serieusquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet
Wel jammer dat die snelheidsmeter in de nieuwe boteringe niet meer werkt. Had je mooi je snelheid kunnen zien
Doet die snelheidsmeter het serieus niet meer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet
Wel jammer dat die snelheidsmeter in de nieuwe boteringe niet meer werkt. Had je mooi je snelheid kunnen zien
Damsterdiepquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Goeie kant?
Florakadekant bedoel ik dan.
Hyacinthstraat hier
Maar je heus staat dus te koop. Een toffe jaren 30 bovenwoning?quote:
linkje in mijn sig?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je heus staat dus te koop. Een toffe jaren 30 bovenwoning?
Ik heb er dinsdag geen snelheden op kunnen ontwaren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Doet die snelheidsmeter het serieus niet meer?
Ik woon er trouwens schuin tegenover (ongeveer plus minus).
Samenvatting: Plastische chrirgie wordt steeds normaler, botox ook, idem schaamlipcorrecties, en alleen omdat mensen er net zo uit willen zien als de (extreem gefotoshopte) modellen in de playboy.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Docu heb ik niet gezien, heb geen geluid hier. Waarom dan? Ik wil wel dingen veranderen maar dan niet met enge operaties of zo.![]()
Zie het nu pasquote:
Whehehe....quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie het nu pas![]()
Oh. Dáár![]()
Waarom ga je verhuizen dan?![]()
Vreemde inrichting trouwens!
oooh zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Mauro het volgende:
[..]
Whehehe....
Yep daar.
omdat ik een baan in het zuiden des lands heb geaccepteerd. En reizen vanuit Groningen naar Oosterhout iedere dag is not done
En het is helemaal geen vreemde inrichting
Heel practisch. Geen inkijk van mensen die voorbij wandelen.
2 badkamers
3 slaapkamers
en uiteraard een grote woonkeuken
Alleen gaat het allemaal verkocht worden
Ja, ookquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef Grulez het volgende:
Das een lang verhaal. Je hebt zeker deze docu gezien?
Eigenlijk is het belachelijk ja. Als ik hier in de UB om me heen kijk zie ik helemaal geen meisjes zoals ik ze op tv zie, maar gewoon normale, leuke meiden, waar ook niets mis mee is. Waarom zijn die mooie modellen dan toch net degenen op wie we letten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Samenvatting: Plastische chrirgie wordt steeds normaler, botox ook, idem schaamlipcorrecties, en alleen omdat mensen er net zo uit willen zien als de (extreem gefotoshopte) modellen in de playboy.
Waar een meisje van 17 in de jaren 50 misschien 5 echt mooie vrouwen had gezien, heeft ze er nu 250.000 gezien, waarvan verreweg de meeste onrealistisch zijn, omdat ze compleet zijn verfotoshopt.
Goh, vreemd dat wij een kut zelfbeeld hebben
Oja, en antirimpelcremes doen niets (aldus consumentenbond)
En botox is botuline toxine, het gevaarlijkste gif wat er bestaat op dit bolletje wat wij aarde noemen. 200 gram van dat spul is genoeg om de hele wereldbevolking te doden. Om één mens te doden heb je ongeveer 0,000000015 gram nodig.
Waarom spuiten vrouwen dat in vrédesnaam in hun lichaam?![]()
Oja: voor de mannen hoeven we het niet te doen hoor! Die zijn allang blij als je een tof karakter hebt.
Volgens mij is het Maarten nog nooit opgevallen dat ik putjes in mn dijen heb
Van wie heb jij die fabel?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een verliefde man ziet geen onvolkomenheden (ideaal). En dan nog zeg, wat is er mis met onvolkomenheden? Ik zoek mijn mannen ook niet uit op perfectie.
Ok, laat ik het anders zeggen: mijn verliefde man ziet vrij weinig van mijn onvolkomenheden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Van wie heb jij die fabel?
Het tweede deel is echter wel waar. Er is helemaal niks mis met onvolkomenheden. Zou me diep ongelukkig voelen als ik een vriendin zou hebben zonder onvolkomenheden. Dat lijkt me zo enorm saai
m.a.w. accepteert je zoals je bentquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen: mijn verliefde man ziet vrij weinig van mijn onvolkomenheden.![]()
Vertel!quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ok, laat ik het anders zeggen: mijn verliefde man ziet vrij weinig van mijn onvolkomenheden.![]()
Meiden maken vooral elkaar gekquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk is het belachelijk ja. Als ik hier in de UB om me heen kijk zie ik helemaal geen meisjes zoals ik ze op tv zie, maar gewoon normale, leuke meiden, waar ook niets mis mee is. Waarom zijn die mooie modellen dan toch net degenen op wie we letten?
Een verliefde man ziet geen onvolkomenheden (ideaal). En dan nog zeg, wat is er mis met onvolkomenheden? Ik zoek mijn mannen ook niet uit op perfectie.
Ook naast photoshop hoor.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Meiden maken vooral elkaar gekHebben de mannen weinig mee te maken.
En meisjhes zoals je op posters en dergelijke ziet, kan je ook helemaal niet zien op straat, die bestaan namelijk alleen in photoshop
Als ik mijn best doe in PS kan ik iedereen er zo uit laten zien op mijn foto's.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Meiden maken vooral elkaar gekHebben de mannen weinig mee te maken.
En meisjhes zoals je op posters en dergelijke ziet, kan je ook helemaal niet zien op straat, die bestaan namelijk alleen in photoshop
Ja, gatver, van die vrouwen die nooit zeuren dat hun kont te dik is.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:13 schreef Mauro het volgende:
[..]
Van wie heb jij die fabel?
Het tweede deel is echter wel waar. Er is helemaal niks mis met onvolkomenheden. Zou me diep ongelukkig voelen als ik een vriendin zou hebben zonder onvolkomenheden. Dat lijkt me zo enorm saai
Of paint shop proquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ook naast photoshop hoor.
Dan zijn ze gemaakt met budget programma's zoals The gimp.
Doe mij maar een lekker volle kontquote:Op donderdag 10 mei 2007 16:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, gatver, van die vrouwen die nooit zeuren dat hun kont te dik is.nee iewl, dat zou men nooit willen nee.
Het ging me niet om het uiterlijk op dat moment, eerder het gezeur over hun uiterlijk.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:19 schreef Mauro het volgende:
[..]
Doe mij maar een lekker volle kont![]()
(bij een vrouw dan)
Denk jij écht dat een vrouw ophoudt met over haar uiterlijk zeuren als ze perfect is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, gatver, van die vrouwen die nooit zeuren dat hun kont te dik is.nee iewl, dat zou men nooit willen nee.
OH?quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:20 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat is een kut programma, daar kan je niks mee.
Neen, maar dat komt omdat vrouwen vaak zelf niet doorhebben dat ze al perfect zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Denk jij écht dat een vrouw ophoudt met over haar uiterlijk zeuren als ze perfect is?
Neequote:Op donderdag 10 mei 2007 16:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Denk jij écht dat een vrouw ophoudt met over haar uiterlijk zeuren als ze perfect is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |