Een originele TT heeft wat meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe dan gewoon standaard TT. Ik krijg het idee dat iedereen per sé origineel wil zijn met de TT
Wat zou dan een standaard TT zijn geweest? Dat kan ik al niet eens verzinnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe dan gewoon standaard TT. Ik krijg het idee dat iedereen per sé origineel wil zijn met de TT
"Groningen Stad #38"quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zou dan een standaard TT zijn geweest? Dat kan ik al niet eens verzinnen.
Ja god, dat is nauwelijks een TT te noemen.quote:
Gedumpt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Renesite het volgende:
I'm just not everyone, don't you see whats going on, oohooh you're on your own...I don't wanna hear your shit anymore.
Woohoo goeie tekst.
Wat ben jij gemeen zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
maar in Rene zn geval zal het eerder een afwijzing zijn
Nee, maar Krezip is tofquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
maar in Rene zn geval zal het eerder een afwijzing zijn
Oh, wacht ffquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef Renesite het volgende:
Godver. Ik begin hier enorm depressief van jullie te worden...Ik heb hier een touw liggen in de hoek
!
ga touwtje springen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef Renesite het volgende:
Godver. Ik begin hier enorm depressief van jullie te worden...Ik heb hier een touw liggen in de hoek
!
Is dit mijn dank als ik eens lief probeer te doen?quote:
Dat wist ik toen toch nog nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Touwtje springen met schoenveters![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |