Als jij dat wilt denken, vind ik dat prima lieverd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Renesite het volgende:
Tegen de hik toch?
Ja toch? Neus dicht en water, dat hielp altijd tegen de hikquote:
Nice, ik had m zelf nog nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:09 schreef Grulez het volgende:
Wilde em een uur eerder posten, maar PSM bij deze alsnog![]()
[afbeelding]
Zeker wetenquote:
Ik zie welquote:
Ik wilde het net doen, maar jij was me voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maakt iemand 'm ook nog even vol, of hoe zit dat?
Gepassioneerd zoenen, noemen we dat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie vinden 't toch niet héél erg als ik DaD hier even schaamteloos op haar bek pak, he?
Nee?
Ok, mooi.!
Ja, dat, ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gepassioneerd zoenen, noemen we dat.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie vinden 't toch niet héél erg als ik DaD hier even schaamteloos op haar mond pak, he?
Nee?
Ok, mooi.!
oh, ik dacht dat dit een reactie was op do2 zn bekpakpostquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wilde het net doen, maar jij was me voor
Zo las ik het eerst ook even.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat dit een reactie was op do2 zn bekpakpost
Ja, ik ging maar door het slotje. Tisk tisk tiskquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef MaxMark het volgende:
Duurde wel lang hoor, voordat dit topic er was.
Dat zal wel lukken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bek. Mond. Bek.
Als er maar gepassioneerd gezoend wordt.
Doe dan gewoon standaard TT. Ik krijg het idee dat iedereen per sé origineel wil zijn met de TTquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Al m'n tijd ging zitten in het bedenken van DE TT.
Een originele TT heeft wat meerquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe dan gewoon standaard TT. Ik krijg het idee dat iedereen per sé origineel wil zijn met de TT
Wat zou dan een standaard TT zijn geweest? Dat kan ik al niet eens verzinnen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:37 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Doe dan gewoon standaard TT. Ik krijg het idee dat iedereen per sé origineel wil zijn met de TT
"Groningen Stad #38"quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat zou dan een standaard TT zijn geweest? Dat kan ik al niet eens verzinnen.
Ja god, dat is nauwelijks een TT te noemen.quote:
Gedumpt?quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Renesite het volgende:
I'm just not everyone, don't you see whats going on, oohooh you're on your own...I don't wanna hear your shit anymore.
Woohoo goeie tekst.
Wat ben jij gemeen zegquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
maar in Rene zn geval zal het eerder een afwijzing zijn
Nee, maar Krezip is tofquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
maar in Rene zn geval zal het eerder een afwijzing zijn
Oh, wacht ffquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef Renesite het volgende:
Godver. Ik begin hier enorm depressief van jullie te worden...Ik heb hier een touw liggen in de hoek
!
ga touwtje springen!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:49 schreef Renesite het volgende:
Godver. Ik begin hier enorm depressief van jullie te worden...Ik heb hier een touw liggen in de hoek
!
Is dit mijn dank als ik eens lief probeer te doen?quote:
Dat wist ik toen toch nog nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Touwtje springen met schoenveters![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dit mijn dank als ik eens lief probeer te doen?
Waar heb ik die aantijging van jou aan verdient klapmallootquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou hup, pak elkaar op de mond en doe lief.
Ik ga niet nog eens zingen hoorquote:
Nog 1 keer en ik plak je vingers vast met 1 seconden lijmquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las plak elkaar op de mond dus was ff naar mn auto om duct tape te halen
Zitten straks zeker 2 modjes als een siamese tweeling met ducktape aan elkaar vastquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las plak elkaar op de mond dus was ff naar mn auto om duct tape te halen
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Renesite het volgende:
I'm just not everyone, don't you see whats going on, oohooh you're on your own...I don't wanna hear your shit anymore.
Woohoo goeie tekst.
Ik ben heus niet depriquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, zo.
Ik heb in de loop van de jaren wel geleerd dat dat niet op deze manier geuit moet wordenquote:
Hoe meer flessen door de keel gaan hoe groter het gatquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zo het eerste flesje is al weer leeg. Ik heb het idee dat ze steeds minder in die flesjes stoppen, hoewel het een gewoon 30cl flesje was. Het zal wel weer aan mij liggen dan
Ik geef de voorkeur aan de inhoud van de fles door de keel te gieten en het flesje terug te brengen naar de winkel als het leeg isquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe meer flessen door de keel gaan hoe groter het gat
He, damnit, hij snapt hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de inhoud van de fles door de keel te gieten en het flesje terug te brengen naar de winkel als het leeg is![]()
Ja het eerste biertje gleed er ook wel erg makkelijk inquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zo het eerste flesje is al weer leeg. Ik heb het idee dat ze steeds minder in die flesjes stoppen, hoewel het een gewoon 30cl flesje was. Het zal wel weer aan mij liggen dan
Juist.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef MaxMark het volgende:
Mogge.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef MaxMark het volgende:
Mogge.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |