een multitool met kurkentrekkerquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef Peterselieman het volgende:
Weet je gelijk wat je morgen moet halen bij de blokker
Ik heb een zaklamp hierquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:04 schreef Alexxxxx het volgende:
een multitool met lampje is ook handig btw. kun je de fles wijn ookvinden als de stroom uit is gevallen
ja, maar die heb je toch niet altijd bij de hand? en een multitool wel!quote:
De Ducktape zal wel bijna wel op zijn of heb je alweer nieuwe gehaald?quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:18 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb mn multtool in mn dashboard kastje liggen, tussen de duct tape en de tie wraps. achter de kaart, de lichtmis stciker en de CD's
twee rolletjes waarvan de ene bijna op isquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Ducktape zal wel bijna wel op zijn of heb je alweer nieuwe gehaald?
Toe maar weerquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:22 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb mijn multitool met lampje gewonnen bij een prijsvraagover bouwmachines
Heel goedquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:30 schreef Grulez het volgende:
ok. je bent dus niet jaloers dat hij die prijsvraag over bouwmachines gewonnen heeft en jij niet?
Gefeliciteerdquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Heel goed(Heb ook niet meegedaan aan die prijsvraag, want er zijn er al zoveel van)
Ben geloof ik een beetje flauw aan het doen en dat in mijn 4000e bericht op Fok!![]()
Ik drink er straks wel even eentje op. Eentje die ik zowieso al genomen zou hebben, omdat Ajax vandaag verloren heeftquote:
Dan maar een gewoon glasquote:Op woensdag 9 mei 2007 22:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb alleen geen bierglazen.
Jawel, daar wordt het lekkerder van. Maar dan moet je wel snel zijn.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ho wacht. Dat blikje schudden is vast geen goed idee geweest hè?
Aye aye sir.quote:Op woensdag 9 mei 2007 22:59 schreef De-oneven-2 het volgende:
Slikken!
Ik geef het ook maar op. Ik beperk me tot het gebruik van bier bij gelegenheden waar ik m'n mond heb gebrand aan de hete Thaise saus.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:01 schreef De-oneven-2 het volgende:
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is; waarom doe je dit jezelf aan, lieverd?
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik geef het ook maar op. Ik beperk me tot het gebruik van bier bij gelegenheden waar ik m'n mond heb gebrand aan de hete Thaise saus.
Daar moet op gedronken worden!quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:09 schreef Grulez het volgende:
Wilde em een uur eerder posten, maar PSM bij deze alsnog![]()
[afbeelding]
bij de onderwerpen die nog verder tenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:13 schreef Alexxxxx het volgende:
als ik mn control V nu ga posten krijg ik stalkers
Statistiekenquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:09 schreef Grulez het volgende:
Wilde em een uur eerder posten, maar PSM bij deze alsnog![]()
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |