Als jij dat wilt denken, vind ik dat prima lieverd.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:24 schreef Renesite het volgende:
Tegen de hik toch?
Ja toch? Neus dicht en water, dat hielp altijd tegen de hikquote:
Nice, ik had m zelf nog nietquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:09 schreef Grulez het volgende:
Wilde em een uur eerder posten, maar PSM bij deze alsnog![]()
[afbeelding]
Zeker wetenquote:
Ik zie welquote:
Ik wilde het net doen, maar jij was me voorquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Maakt iemand 'm ook nog even vol, of hoe zit dat?
Gepassioneerd zoenen, noemen we dat.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie vinden 't toch niet héél erg als ik DaD hier even schaamteloos op haar bek pak, he?
Nee?
Ok, mooi.!
Ja, dat, ja.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Gepassioneerd zoenen, noemen we dat.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jullie vinden 't toch niet héél erg als ik DaD hier even schaamteloos op haar mond pak, he?
Nee?
Ok, mooi.!
oh, ik dacht dat dit een reactie was op do2 zn bekpakpostquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik wilde het net doen, maar jij was me voor
Zo las ik het eerst ook even.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat dit een reactie was op do2 zn bekpakpost
Ja, ik ging maar door het slotje. Tisk tisk tiskquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:32 schreef MaxMark het volgende:
Duurde wel lang hoor, voordat dit topic er was.
Dat zal wel lukken.quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:30 schreef De-oneven-2 het volgende:
Bek. Mond. Bek.
Als er maar gepassioneerd gezoend wordt.
Doe dan gewoon standaard TT. Ik krijg het idee dat iedereen per sé origineel wil zijn met de TTquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Al m'n tijd ging zitten in het bedenken van DE TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |