quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Is dit mijn dank als ik eens lief probeer te doen?
Waar heb ik die aantijging van jou aan verdient klapmallootquote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nou hup, pak elkaar op de mond en doe lief.
Ik ga niet nog eens zingen hoorquote:
Nog 1 keer en ik plak je vingers vast met 1 seconden lijmquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las plak elkaar op de mond dus was ff naar mn auto om duct tape te halen
Zitten straks zeker 2 modjes als een siamese tweeling met ducktape aan elkaar vastquote:Op woensdag 9 mei 2007 23:57 schreef Alexxxxx het volgende:
ik las plak elkaar op de mond dus was ff naar mn auto om duct tape te halen
quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 23:44 schreef Renesite het volgende:
I'm just not everyone, don't you see whats going on, oohooh you're on your own...I don't wanna hear your shit anymore.
Woohoo goeie tekst.
Ik ben heus niet depriquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:00 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, zo.
Ik heb in de loop van de jaren wel geleerd dat dat niet op deze manier geuit moet wordenquote:
Hoe meer flessen door de keel gaan hoe groter het gatquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zo het eerste flesje is al weer leeg. Ik heb het idee dat ze steeds minder in die flesjes stoppen, hoewel het een gewoon 30cl flesje was. Het zal wel weer aan mij liggen dan
Ik geef de voorkeur aan de inhoud van de fles door de keel te gieten en het flesje terug te brengen naar de winkel als het leeg isquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe meer flessen door de keel gaan hoe groter het gat
He, damnit, hij snapt hetquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik geef de voorkeur aan de inhoud van de fles door de keel te gieten en het flesje terug te brengen naar de winkel als het leeg is![]()
Ja het eerste biertje gleed er ook wel erg makkelijk inquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:05 schreef Peterselieman het volgende:
Zo het eerste flesje is al weer leeg. Ik heb het idee dat ze steeds minder in die flesjes stoppen, hoewel het een gewoon 30cl flesje was. Het zal wel weer aan mij liggen dan
Juist.quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef MaxMark het volgende:
Mogge.
Goeiemorgenquote:Op donderdag 10 mei 2007 00:31 schreef MaxMark het volgende:
Mogge.
Voor mijn doen de laatste tijd, zekerquote:Op donderdag 10 mei 2007 01:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Gelukkig is het nog niet eens kwart voor 2. Best vroeg vandaag.
Ik hád eventueel een voor je in vinkhuizen. Maar die is gister vergeven.quote:Op donderdag 10 mei 2007 01:04 schreef P8 het volgende:
Zijn er nog mensen hier die een kamer (over) hebben?
Ik ben op zoek naar een kamer, dus als iemand nog iets voor me heeft zou ik dat zeker wel op prijs stellen![]()
You're not helping.quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik hád eventueel een voor je in vinkhuizen. Maar die is gister vergeven.
Meen jequote:
Belachelijk eigenlijk, ik heb 10 maanden echt met plezier in Vinkhuizen gewoond, met af en toe wel een kleine irritatie, maar och. Maar nu ik woon waar ik nu woon, snap ik niet dat ik het er zo lang uitgehouden heb.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Meen je
Neh, dat was 9m² voor nog geen 200 euroHet was wel een ludieke kamer geweest...
Maar ik vind hoe pauper als ik ben 9m² te weinig.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Belachelijk eigenlijk, ik heb 10 maanden echt met plezier in Vinkhuizen gewoond, met af en toe wel een kleine irritatie, maar och. Maar nu ik woon waar ik nu woon, snap ik niet dat ik het er zo lang uitgehouden heb.
Ik mis alleen die prachtige AH wel heel erg.
Anders konden we elke keer een gezellig praatje maken als ik bij je aan de kassa kwamquote:
Nu nogsteeds.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Anders konden we elke keer een gezellig praatje maken als ik bij je aan de kassa kwam.
Zeg, weet je wel hoe ver dat fietsen is!quote:
Zaterdag en zondag FTWquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:49 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zeg, weet je wel hoe ver dat fietsen is!![]()
Misschien eens als het mooi weer is en ik me echt heel erg verveel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |