Huur? Goh, zat ik niet eens zo raar aan de tuinbouwstraatquote:
Lijkt me dat je daar mooi kunt wonenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Kraneweg. Ooit, ooit woon ik aan de Kraneweg.
Ik heb al eerder gemerkt dat ze daar niet zo snugger zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je iets zoekt bij Direct Wonen kun je aangeven dat je minimaal 1 kamer wilt.
Ja, anders zou je er toch ook niet zijn?
Ik zeg toch net dat ik dat doe in m'n werkstukken? Veel woorden, weinig zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar doen ze niets anders dan er omheendraaien en loze beloftes doen.
Dus of het helemaal bij jou past...
God nee, dat zou ik nu nooit doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
DevilsAndDust, zit jij nu alleen DevilsAndDust te quoten?
Dat loze beloftes doen hoort ook bij de politiek. Bij mijn weten past dat deel niet bij jouquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik dat doe in m'n werkstukken? Veel woorden, weinig zeggen.
Dat is niet verkeerd inderdaad. Je zat toch niet op nummer 69, of 69a, wat ze net opgeknapt hebben?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Huur? Goh, zat ik niet eens zo raar aan de tuinbouwstraat.
320 ofzo. Met subsidie -> 290. En dat voor 2 verdiepingen met 3 slaapkamers.
Oh, dat valt vast aan te leren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat loze beloftes doen hoort ook bij de politiek. Bij mijn weten past dat deel niet bij jou![]()
Truequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat valt vast aan te leren.
En zo goed ken je me ook nog niet,.
Nope. Woonde op 152b.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd inderdaad. Je zat toch niet op nummer 69, of 69a, wat ze net opgeknapt hebben?
Ja? En? Dus?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of je gaat even eisen stellen zeg..
Ondertussen is het trouwens wel al weer middag.quote:
Je mag mijn pen wel lenen, ik zit alleen niet in de UBquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand hier die in de UB zit en een pen te leen heeft? Ik kan geen artikelen lezen zonder pen in m'n hand.
Dát is lief van je zeg!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef maok het volgende:
[..]
Je mag mijn pen wel lenen, ik zit alleen niet in de UB
Valt me van je tegen, PSM. Valt me van je tegen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet om mn arm 2,5 km uit te rekken en DaD een pen te geven![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet om mn arm 18 km uit te rekken en DaD een pen te geven![]()
Tandarts, postkantoor, je kent het.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ondertussen is het trouwens wel al weer middag.
zelfde probleem hier, ik zit alleen nog 20x zo ver wegquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet om mn arm 2,5 km uit te rekken en DaD een pen te geven![]()
Mij eigenlijk ook, maar het lukt vandaag even nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Valt me van je tegen, PSM. Valt me van je tegen.
Ach, ja. Ik vind dat altijd wel fijn, het idee dat je ergens moet zijn.quote:
Ah, dank je. Gelukt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:39 schreef Mauro het volgende:
rechtsklikken, eigenschappen, instellingen en slepen maar met dat balkje
oh ja, dat alles moet je doen op je bureaublad
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, dank je. Gelukt.
Was jij niet diegene die zei dat ie m'n foto op z'n telefoon zou zetten...?
Dit is iig gelukt. Ik werd er gek van dat iedereen mee kon lezen. Nu is het zo klein dat ik het zelf nauwelijks nog kan lezen, maar van die anderen heb ik geen last meer. Of weet iemand een resolutie die 'normaal' is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet, wat je wel en niet kunt veranderen aan de instellingen.
Wel belachelijk is dat wat je RuG account voor de pc's maar 100 MB is en dat 50% hiervan gelijk al wordt ingenomen door MSN !! Even een mapje leeggooien en je kunt veel meer op je account kwijt
+3 Scherpquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was Mauro niet diegene die zei dat ie m'n foto op z'n telefoon zou zetten...?
Ah, ja, ok. Gelukkig vond ik dat maar een heel klein beetje enorm raar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
1024x768 is volgens mij redelijk normaalquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is iig gelukt. Ik werd er gek van dat iedereen mee kon lezen. Nu is het zo klein dat ik het zelf nauwelijks nog kan lezen, maar van die anderen heb ik geen last meer. Of weet iemand een resolutie die 'normaal' is?
Ach, fotografie is mijn hobby en dit vond ik een leuke foto.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, ja, ok. Gelukkig vond ik dat maar een heel klein beetje enorm raar.
Hey, prupkequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach, fotografie is mijn hobby en dit vond ik een leuke foto.
Ga maar in het wedstrijdtopic kijken in Fot. Daar staat mijn foto die ik gisteren ingezonden heb.
Die is kut, veel te groot.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1024x768 is volgens mij redelijk normaal
Daar staat ie bij mij momenteel op. Op mijn scherm is dan alles op de juiste groottequote:
Zaterdag ben ik in leiden, of het was den haag, kweet niet zeker.quote:
Aha, maar dan heb je ook een 15 inch scherm zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar staat ie bij mij momenteel op. Op mijn scherm is dan alles op de juiste grootte
17 inch CRT. Vond het nog niet nodig om een TFT scherm aan te schaffen toen ik deze pc kocht, omdat ik daar toen de financiële middelen voor ontbrakenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aha, maar dan heb je ook een 15 inch scherm zeker?
ach, dan ga ik misschien eindelijk echt een keer ballonvarenquote:
Toen = circa 5 jaar geleden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
17 inch CRT. Vond het nog niet nodig om een TFT scherm aan te schaffen toen ik deze pc kocht, omdat ik daar toen de financiële middelen voor ontbraken
Ha! nog steeds niet gedaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef maok het volgende:
[..]
ach, dan ga ik misschien eindelijk echt een keer ballonvaren
5 jaar geleden zat ik nog op de middelbare school. Ben nu 4e jaarsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen = circa 5 jaar geleden?
Toen had vrijwel niemand het geld ervoor, en zeker geen student. (als je toen al een student was dan eh)![]()
Is goed. Je hebt me nummerquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik in leiden, of het was den haag, kweet niet zeker.
Savonds kom ik wel terug denk ik, moeten we het dan ff doen?
We hebben nog 2 dagen. Ik hoop wel dat ze het op tijd melden als het niet doorgaat, anders rij ik weer voor niets naar Amersfoort.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha! nog steeds niet gedaan?
Ik denk dat het nu ook niet doorgaat.weer en wind is nu extremer dan ooit.
Vrouwen en techniek.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ik heb eindelijk een zitplaats. En een pc met de laagste resolutie die ik ooit heb gezien. En hier kan ik het NIET veranderen.
Hey, ik heb gekeken naar waar ik het zonet goed heb gezet, maar hier mist gewoon het hele tabje!quote:
Systeembeheerder en preventief beveiligen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, ik heb gekeken naar waar ik het zonet goed heb gezet, maar hier mist gewoon het hele tabje!
Aan het oog onttrekken klinkt alsof je er een trucje voor hebt. Als dit niet verandert stop ik met fokken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
Goed he, die systeembeheerders die dat soort dingen aan je oog onttrekken
ik heb meestal 1280x1024 of 1600x1200.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar staat ie bij mij momenteel op. Op mijn scherm is dan alles op de juiste grootte
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jo0Lz! Je likt steeds de andere kant op!
he, dat is mijn uitspraakquote:
Je klinkt echt een beetje feministisch af en toe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:31 schreef maok het volgende:
[..]
he, dat is mijn uitspraak, maar dan met mannen ipv vrouwen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |