Zaterdag ben ik in leiden, of het was den haag, kweet niet zeker.quote:
Aha, maar dan heb je ook een 15 inch scherm zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar staat ie bij mij momenteel op. Op mijn scherm is dan alles op de juiste grootte
17 inch CRT. Vond het nog niet nodig om een TFT scherm aan te schaffen toen ik deze pc kocht, omdat ik daar toen de financiële middelen voor ontbrakenquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Aha, maar dan heb je ook een 15 inch scherm zeker?
ach, dan ga ik misschien eindelijk echt een keer ballonvarenquote:
Toen = circa 5 jaar geleden?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:16 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
17 inch CRT. Vond het nog niet nodig om een TFT scherm aan te schaffen toen ik deze pc kocht, omdat ik daar toen de financiële middelen voor ontbraken
Ha! nog steeds niet gedaan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:17 schreef maok het volgende:
[..]
ach, dan ga ik misschien eindelijk echt een keer ballonvaren
5 jaar geleden zat ik nog op de middelbare school. Ben nu 4e jaarsquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Toen = circa 5 jaar geleden?
Toen had vrijwel niemand het geld ervoor, en zeker geen student. (als je toen al een student was dan eh)![]()
Is goed. Je hebt me nummerquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:12 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zaterdag ben ik in leiden, of het was den haag, kweet niet zeker.
Savonds kom ik wel terug denk ik, moeten we het dan ff doen?
We hebben nog 2 dagen. Ik hoop wel dat ze het op tijd melden als het niet doorgaat, anders rij ik weer voor niets naar Amersfoort.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:18 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ha! nog steeds niet gedaan?
Ik denk dat het nu ook niet doorgaat.weer en wind is nu extremer dan ooit.
Vrouwen en techniek.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:21 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah, ik heb eindelijk een zitplaats. En een pc met de laagste resolutie die ik ooit heb gezien. En hier kan ik het NIET veranderen.
Hey, ik heb gekeken naar waar ik het zonet goed heb gezet, maar hier mist gewoon het hele tabje!quote:
Systeembeheerder en preventief beveiligen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Hey, ik heb gekeken naar waar ik het zonet goed heb gezet, maar hier mist gewoon het hele tabje!
Aan het oog onttrekken klinkt alsof je er een trucje voor hebt. Als dit niet verandert stop ik met fokken.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
Goed he, die systeembeheerders die dat soort dingen aan je oog onttrekken
ik heb meestal 1280x1024 of 1600x1200.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:10 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar staat ie bij mij momenteel op. Op mijn scherm is dan alles op de juiste grootte
quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jo0Lz! Je likt steeds de andere kant op!
he, dat is mijn uitspraakquote:
Je klinkt echt een beetje feministisch af en toe.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:31 schreef maok het volgende:
[..]
he, dat is mijn uitspraak, maar dan met mannen ipv vrouwen
![]()
Of een ATI icoontje?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef Jo0Lz het volgende:
Dus bij Rechtsklikken bureaublad -> Instellingen mist?
jeeez! Ook geen nvidia icoon rechtsonderin (bij de klok) [afbeelding]
Wel 4!quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je klinkt echt een beetje feministisch af en toe.Draag je wel bh's?
EN, scheer je je oksels niet meer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Kan ook idd.quote:
Je bent lekker op dreef hè.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:33 schreef Sebasser het volgende:
Oeps, verkeerde account.
Nou nee, eigenlijk niet. Zoveel kennis van Novell en windows heb ik nu ook weer niet dat ik dat op kan lossen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:27 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Aan het oog onttrekken klinkt alsof je er een trucje voor hebt. Als dit niet verandert stop ik met fokken.![]()
Die uitspraak heeft er meer mee te maken dat ik door mijn opleiding/beroep vaak technischer ben dan de mannen om mij heen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Zitten er knopjes aan het scherm?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
Geen ATI of nvidia.
Alleen voor licht en donkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:37 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zitten er knopjes aan het scherm?
misschien kun je het beeld dan wat kleiner maken
Dissnisscriminaties1!!1 D1quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Alleen voor licht en donker.
Ja ik ook.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:36 schreef maok het volgende:
[..]
Die uitspraak heeft er meer mee te maken dat ik door mijn opleiding/beroep vaak technischer ben dan de mannen om mij heen.![]()
Ik ben eigenlijk helemaal niet feministisch, ik vind het wel leuk als mannen deuren openhouden enzo![]()
Voor mannen koken vind ik ook best leuk maar dan moeten zij ook niet te feministisch gaan doen en wel een beetje hoffelijk zijn enzo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja ik ook.. Verwen me maar.
.
En bh's draag ik ook gewoon.
Ik ga voor Do2 koken, volgende week. Daar heb ik nu al zin in. En hij mag dingen snijden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:43 schreef maok het volgende:
[..]
Voor mannen koken vind ik ook best leuk maar dan moeten zij ook niet te feministisch gaan doen en wel een beetje hoffelijk zijn enzo.
als het goed is ben ik dan niet in Stadquote:Op donderdag 10 mei 2007 14:47 schreef Mauro het volgende:
Zeg, ik kom zaterdag naar de stad.. En ik moet nog eten![]()
Ik ben er ook echt heel blij om.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:02 schreef Peterselieman het volgende:
Dat heb je goed voor elkaar gekregen
Broekie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:11 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik ben er ook echt heel blij om.
Wat een heerlijk gevoel, weten dat je niet meer steeds hoeft te stressen om die scriptie. En dat half jaartje, ach. Ik ben nog maar 21 tenslotte.
doe maar creatief in de Wikiquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:53 schreef P8 het volgende:
Misschien is het een idee om de namen die op zoek zijn naar een kamer in de OP te zetten?![]()
Kraneweg en Vinkhuizen scheelt ~ 5 á 10minuutjes fietsenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt natuurlijk een stuk beter. Ik twijfel ook nog. Ik kan een kamer aan de kraneweg krijgen, maar die is nogal prijzig. Op zich vind ik het niet erg om buiten het centrum te wonen, alleen de afstand is een nadeel. Ik kijk nu uit op het piccardhofmeer, ook erg fijn..
[..]
Waarvan akte... en heb het idd. eerder voorbij zien komen, ja..
Je denkt, ik doe eens een leuk testje online.quote:Persoonlijk
U hebt een vrij negatief lichaamsbeeld: er is een vrij groot verschil tussen uw ideale lichaamsbeeld en uw huidige lichaamsbeeld. Dat wil zeggen: er is een vrij grote discrepantie tussen beide. Uit eerder onderzoek blijkt dat personen die een grote discrepantie laten zien, ontevreden zijn met hun uiterlijk. Grote ontevredenheid hangt vaak samen met een hoge cosmetische veranderingswens en een sterkere beïnvloeding door de media en de mening van anderen.
U hebt een neutrale cosmetische veranderingswens. Dit maakt het erg moeilijk uw ontvankelijkheid voor ideaalbeelden te meten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |