Wordt 't weer mooi weer? Wordt 't, wordt 't?quote:
Ik weet niet wat voor weer het wordt eigenlijk. Ik hoop lekker.quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wordt 't weer mooi weer? Wordt 't, wordt 't?
Maar dan nog zit ik eigenlijk dit hele weekend compleet volgeboekt.
Geen idee, maar zijn mooie dagenquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wordt 't weer mooi weer? Wordt 't, wordt 't?
Maar dan nog zit ik eigenlijk dit hele weekend compleet volgeboekt.
Ik vind zaterdag altijd een kutdag, eigenlijk.quote:
Ik niet! De eerste van een weekend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:13 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik vind zaterdag altijd een kutdag, eigenlijk.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:55 schreef MaxMark het volgende:
Trusten.
Ik wil geen nachtkus, ik wil een ochtendkus.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dan geen kusje jong. Ook goed.
Of je gaat even eisen stellen zeg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:23 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik wil geen nachtkus, ik wil een ochtendkus.
Wat was er dan?quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
Belachelijk eigenlijk, ik heb 10 maanden echt met plezier in Vinkhuizen gewoond, met af en toe wel een kleine irritatie, maar och.
Alle pc's in de UB zijn bezet dus ik moet bij zo'n eentje waar je alleen maar kunt staan. Zijn eigenlijk om snel even iets op te zoeken, maar het is niet anders. Ik kan alleen niet zo goed lang staan, dus my back is killing me.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat is er met je rug?
* Alexxxxx heeft zn frikandellentussenstop van vandaag.
Hoe bedoel je, wat dan? Wat m'n plezier was, of m'n irritaties?quote:
Jij hebt lekker lang uitgeslapen zegquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:13 schreef du_ke het volgende:
Moge.
Ver fietsen, geen vriendin die langs wil komen om te eten bijvoorbeeld, omdat ze geen zin hebben om 's avonds laat dat stuk nog terug te moeten.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:10 schreef Diverse_Reality het volgende:
De irritaties in vinkhuizen? Ik ga er misschien wonen namelijk. Zat tot voor kort in Paddepoel..
Dat was ook precies de bedoelingquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij hebt lekker lang uitgeslapen zeg
Ik ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar op het mooiste plekje van Nederland.... daar woon ik
Ja, dat klinkt natuurlijk een stuk beter. Ik twijfel ook nog. Ik kan een kamer aan de kraneweg krijgen, maar die is nogal prijzig. Op zich vind ik het niet erg om buiten het centrum te wonen, alleen de afstand is een nadeel. Ik kijk nu uit op het piccardhofmeer, ook erg fijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is niet zozeer dat Vinkhuizen niet goed is. Het is meer dat ik waar ik nu woon het zo enorm veel beter naar m'n zin heb dan daar, maar dat komt ook doordat ik nu bijvoorbeeld geweldige huisgenoten heb, er een dakterras is en in 3 minuten in het centrum ben. Dan vind ik 80 euro meer betalen ineens helemaal geen probleem meer.
Waarvan akte... en heb het idd. eerder voorbij zien komen, ja.quote:Vinkhuizen heeft wel een geweldige AH. Of had ik dat al gezegd?
In de hoerenbuurt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar op het mooiste plekje van Nederland.... daar woon ik
Dat is alleen maar goed toch, ben je iig volledig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah... ben ik eens lekker bezig met een opdracht, moet ik de helft gaan schrappen omdat ik veeeeel te veel te vertellen heb voor het maximale aantal woorden.
Dat is altijd lastig bij opdrachten hequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah... ben ik eens lekker bezig met een opdracht, moet ik de helft gaan schrappen omdat ik veeeeel te veel te vertellen heb voor het maximale aantal woorden.
Ik heb je mail nog even gelezen net, lig weer dubbelquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had bij opdrachten altijd te weiniig woorden. ben danook een man van weinig woorden en ging mn dingesen an altijdhelemaal volstoppen met bijvoeglijke naamwoorden
Tegenwoordig ben ik gelukkig in stata erg lange doch totaal onbegrijpbare verhalen te maken![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed toch, ben je iig volledig!
Ik ben bij mn BA scriptie ook nonstop aan het schrappen, 10 pagina's is al gereduceerd tot 2, kwaliteit > kwantiteit
De Kranewegquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt natuurlijk een stuk beter. Ik twijfel ook nog. Ik kan een kamer aan de kraneweg krijgen, maar die is nogal prijzig. Op zich vind ik het niet erg om buiten het centrum te wonen, alleen de afstand is een nadeel. Ik kijk nu uit op het piccardhofmeer, ook erg fijn..
[..]
Waarvan akte... en heb het idd. eerder voorbij zien komen, ja..
Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Tegenwoordig ben ik gelukkig in stata erg lange doch totaal onbegrijpbare verhalen te maken![]()
Ik ben gelukkig altijd vrij in het week-end.quote:
Het is meer dat mijn schrijfstijl vrij wijdlopig is. Ik kan enorm weinig zeggen met enorm veel woorden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed toch, ben je iig volledig!
Misschien kan ik de politiek in gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn schrijfstijl vrij wijdlopig is. Ik kan enorm weinig zeggen met enorm veel woorden.
370 Euro...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Kraneweg. Ooit, ooit woon ik aan de Kraneweg.
'Geef mij alle zoekresultaten voor beschikbare huurwoningen met nul kamers.'quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je iets zoekt bij Direct Wonen kun je aangeven dat je minimaal 1 kamer wilt.
Ja, anders zou je er toch ook niet zijn?
Ik heb er maar een zin onder gezet bij de rest "maar als je er niet uit komt kun je me ook bellen"quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb je mail nog even gelezen net, lig weer dubbel.
Daar doen ze niets anders dan er omheendraaien en loze beloftes doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien kan ik de politiek in gaan.
Nuttigquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Geef mij alle zoekresultaten voor beschikbare huurwoningen met nul kamers.'
Huur? Goh, zat ik niet eens zo raar aan de tuinbouwstraatquote:
Lijkt me dat je daar mooi kunt wonenquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
De Kraneweg. Ooit, ooit woon ik aan de Kraneweg.
Ik heb al eerder gemerkt dat ze daar niet zo snugger zijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je iets zoekt bij Direct Wonen kun je aangeven dat je minimaal 1 kamer wilt.
Ja, anders zou je er toch ook niet zijn?
Ik zeg toch net dat ik dat doe in m'n werkstukken? Veel woorden, weinig zeggen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Daar doen ze niets anders dan er omheendraaien en loze beloftes doen.
Dus of het helemaal bij jou past...
God nee, dat zou ik nu nooit doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef Alexxxxx het volgende:
DevilsAndDust, zit jij nu alleen DevilsAndDust te quoten?
Dat loze beloftes doen hoort ook bij de politiek. Bij mijn weten past dat deel niet bij jouquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik zeg toch net dat ik dat doe in m'n werkstukken? Veel woorden, weinig zeggen.
Dat is niet verkeerd inderdaad. Je zat toch niet op nummer 69, of 69a, wat ze net opgeknapt hebben?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:38 schreef Jo0Lz het volgende:
Huur? Goh, zat ik niet eens zo raar aan de tuinbouwstraat.
320 ofzo. Met subsidie -> 290. En dat voor 2 verdiepingen met 3 slaapkamers.
Oh, dat valt vast aan te leren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat loze beloftes doen hoort ook bij de politiek. Bij mijn weten past dat deel niet bij jou![]()
Truequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Oh, dat valt vast aan te leren.
En zo goed ken je me ook nog niet,.
Nope. Woonde op 152b.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:40 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd inderdaad. Je zat toch niet op nummer 69, of 69a, wat ze net opgeknapt hebben?
Ja? En? Dus?quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Of je gaat even eisen stellen zeg..
Ondertussen is het trouwens wel al weer middag.quote:
Je mag mijn pen wel lenen, ik zit alleen niet in de UBquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:18 schreef DevilsAndDust het volgende:
Iemand hier die in de UB zit en een pen te leen heeft? Ik kan geen artikelen lezen zonder pen in m'n hand.
Dát is lief van je zeg!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:20 schreef maok het volgende:
[..]
Je mag mijn pen wel lenen, ik zit alleen niet in de UB
Valt me van je tegen, PSM. Valt me van je tegen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet om mn arm 2,5 km uit te rekken en DaD een pen te geven![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet om mn arm 18 km uit te rekken en DaD een pen te geven![]()
Tandarts, postkantoor, je kent het.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ondertussen is het trouwens wel al weer middag.
zelfde probleem hier, ik zit alleen nog 20x zo ver wegquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef Peterselieman het volgende:
Ik heb het geprobeerd, maar het lukt me niet om mn arm 2,5 km uit te rekken en DaD een pen te geven![]()
Mij eigenlijk ook, maar het lukt vandaag even nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Valt me van je tegen, PSM. Valt me van je tegen.
Ach, ja. Ik vind dat altijd wel fijn, het idee dat je ergens moet zijn.quote:
Ah, dank je. Gelukt.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:39 schreef Mauro het volgende:
rechtsklikken, eigenschappen, instellingen en slepen maar met dat balkje
oh ja, dat alles moet je doen op je bureaublad
quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, dank je. Gelukt.
Was jij niet diegene die zei dat ie m'n foto op z'n telefoon zou zetten...?
Dit is iig gelukt. Ik werd er gek van dat iedereen mee kon lezen. Nu is het zo klein dat ik het zelf nauwelijks nog kan lezen, maar van die anderen heb ik geen last meer. Of weet iemand een resolutie die 'normaal' is?quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:46 schreef Peterselieman het volgende:
Ik weet niet, wat je wel en niet kunt veranderen aan de instellingen.
Wel belachelijk is dat wat je RuG account voor de pc's maar 100 MB is en dat 50% hiervan gelijk al wordt ingenomen door MSN !! Even een mapje leeggooien en je kunt veel meer op je account kwijt
+3 Scherpquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Was Mauro niet diegene die zei dat ie m'n foto op z'n telefoon zou zetten...?
Ah, ja, ok. Gelukkig vond ik dat maar een heel klein beetje enorm raar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extremistisch gematigd.
1024x768 is volgens mij redelijk normaalquote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dit is iig gelukt. Ik werd er gek van dat iedereen mee kon lezen. Nu is het zo klein dat ik het zelf nauwelijks nog kan lezen, maar van die anderen heb ik geen last meer. Of weet iemand een resolutie die 'normaal' is?
Ach, fotografie is mijn hobby en dit vond ik een leuke foto.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ah, ja, ok. Gelukkig vond ik dat maar een heel klein beetje enorm raar.
Hey, prupkequote:Op donderdag 10 mei 2007 13:53 schreef Mauro het volgende:
[..]
Ach, fotografie is mijn hobby en dit vond ik een leuke foto.
Ga maar in het wedstrijdtopic kijken in Fot. Daar staat mijn foto die ik gisteren ingezonden heb.
Die is kut, veel te groot.quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
1024x768 is volgens mij redelijk normaal
Daar staat ie bij mij momenteel op. Op mijn scherm is dan alles op de juiste groottequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |