Dat was ook precies de bedoelingquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Jij hebt lekker lang uitgeslapen zeg
Ik ben heel benieuwd!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar op het mooiste plekje van Nederland.... daar woon ik
Ja, dat klinkt natuurlijk een stuk beter. Ik twijfel ook nog. Ik kan een kamer aan de kraneweg krijgen, maar die is nogal prijzig. Op zich vind ik het niet erg om buiten het centrum te wonen, alleen de afstand is een nadeel. Ik kijk nu uit op het piccardhofmeer, ook erg fijn.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Het is niet zozeer dat Vinkhuizen niet goed is. Het is meer dat ik waar ik nu woon het zo enorm veel beter naar m'n zin heb dan daar, maar dat komt ook doordat ik nu bijvoorbeeld geweldige huisgenoten heb, er een dakterras is en in 3 minuten in het centrum ben. Dan vind ik 80 euro meer betalen ineens helemaal geen probleem meer.
Waarvan akte... en heb het idd. eerder voorbij zien komen, ja.quote:Vinkhuizen heeft wel een geweldige AH. Of had ik dat al gezegd?
In de hoerenbuurt?quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:23 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar op het mooiste plekje van Nederland.... daar woon ik
Dat is alleen maar goed toch, ben je iig volledig!quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah... ben ik eens lekker bezig met een opdracht, moet ik de helft gaan schrappen omdat ik veeeeel te veel te vertellen heb voor het maximale aantal woorden.
Dat is altijd lastig bij opdrachten hequote:Op donderdag 10 mei 2007 12:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ah... ben ik eens lekker bezig met een opdracht, moet ik de helft gaan schrappen omdat ik veeeeel te veel te vertellen heb voor het maximale aantal woorden.
Ik heb je mail nog even gelezen net, lig weer dubbelquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik had bij opdrachten altijd te weiniig woorden. ben danook een man van weinig woorden en ging mn dingesen an altijdhelemaal volstoppen met bijvoeglijke naamwoorden
Tegenwoordig ben ik gelukkig in stata erg lange doch totaal onbegrijpbare verhalen te maken![]()
quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed toch, ben je iig volledig!
Ik ben bij mn BA scriptie ook nonstop aan het schrappen, 10 pagina's is al gereduceerd tot 2, kwaliteit > kwantiteit
De Kranewegquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt natuurlijk een stuk beter. Ik twijfel ook nog. Ik kan een kamer aan de kraneweg krijgen, maar die is nogal prijzig. Op zich vind ik het niet erg om buiten het centrum te wonen, alleen de afstand is een nadeel. Ik kijk nu uit op het piccardhofmeer, ook erg fijn..
[..]
Waarvan akte... en heb het idd. eerder voorbij zien komen, ja..
Ben benieuwdquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Tegenwoordig ben ik gelukkig in stata erg lange doch totaal onbegrijpbare verhalen te maken![]()
Ik ben gelukkig altijd vrij in het week-end.quote:
Het is meer dat mijn schrijfstijl vrij wijdlopig is. Ik kan enorm weinig zeggen met enorm veel woorden.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:27 schreef Tangarine het volgende:
[..]
Dat is alleen maar goed toch, ben je iig volledig!
Misschien kan ik de politiek in gaan.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Het is meer dat mijn schrijfstijl vrij wijdlopig is. Ik kan enorm weinig zeggen met enorm veel woorden.
370 Euro...quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
De Kraneweg. Ooit, ooit woon ik aan de Kraneweg.
'Geef mij alle zoekresultaten voor beschikbare huurwoningen met nul kamers.'quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:35 schreef DevilsAndDust het volgende:
Als je iets zoekt bij Direct Wonen kun je aangeven dat je minimaal 1 kamer wilt.
Ja, anders zou je er toch ook niet zijn?
Ik heb er maar een zin onder gezet bij de rest "maar als je er niet uit komt kun je me ook bellen"quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb je mail nog even gelezen net, lig weer dubbel.
Daar doen ze niets anders dan er omheendraaien en loze beloftes doen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 12:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Misschien kan ik de politiek in gaan.
Nuttigquote:Op donderdag 10 mei 2007 12:36 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
'Geef mij alle zoekresultaten voor beschikbare huurwoningen met nul kamers.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |