Nou, wel meer. Dat hele stuk Friesestraatweg aan de kant van Woldring vond ik echt een kwelling na een poosje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kraneweg en Vinkhuizen scheelt ~ 5 á 10minuutjes fietsen![]()
onder het tunneltje door totaan KPN (oud KPN) ?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nou, wel meer. Dat hele stuk Friesestraatweg aan de kant van Woldring vond ik echt een kwelling na een poosje.
Veel zeggend testje zegquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je denkt, ik doe eens een leuk testje online..
Ik ging nooit onder dat tunneltje door, dat vond ik eng. Ik fietste tot aan het viaduct en dan de Siersteenlaan op. Als ik in Vinkhuizen was, moest ik ook nog minstens 5 minuten tot ik bij m''n flat was.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
onder het tunneltje door totaan KPN (oud KPN) ?
Ik reed gisteren in 15 min van Hoogkerk naar de grote markt...
Wind mee zeker?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
onder het tunneltje door totaan KPN (oud KPN) ?
Ik reed gisteren in 15 min van Hoogkerk naar de grote markt...
Ik had een tijd geleden precies dezelfde uitkomstquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Je denkt, ik doe eens een leuk testje online..
Docu heb ik niet gezien, heb geen geluid hier. Waarom dan? Ik wil wel dingen veranderen maar dan niet met enge operaties of zo.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:36 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik had een tijd geleden precies dezelfde uitkomst
En als ik die documentaire op beperkt houdbaar weer eens heb gezien, weet ik ook precies weer waarom ik niets aan mezelf ga laten veranderen.
Een beetjequote:
Aquamarijnflats?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:33 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ging nooit onder dat tunneltje door, dat vond ik eng. Ik fietste tot aan het viaduct en dan de Siersteenlaan op. Als ik in Vinkhuizen was, moest ik ook nog minstens 5 minuten tot ik bij m''n flat was.
Dat geloof ik nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een beetje
Maar ik fiets áltijd boven de 30kmph
Nee, Saffier, maar dat is vlak bij. Oosterparkwijk zit ik nu. Aan de rand dan iig.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:42 schreef Mauro het volgende:
[..]
Aquamarijnflats?
Daar heb ik iig nog een paar jaar gewoond.
Tegenwoordig staat mijn te koop staande huis in de Oosterparkwijk![]()
Goeie kant?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:45 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nee, Saffier, maar dat is vlak bij. Oosterparkwijk zit ik nu. Aan de rand dan iig.
Serieusquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet
Wel jammer dat die snelheidsmeter in de nieuwe boteringe niet meer werkt. Had je mooi je snelheid kunnen zien
Doet die snelheidsmeter het serieus niet meer?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat geloof ik niet
Wel jammer dat die snelheidsmeter in de nieuwe boteringe niet meer werkt. Had je mooi je snelheid kunnen zien
Damsterdiepquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:47 schreef Mauro het volgende:
[..]
Goeie kant?
Florakadekant bedoel ik dan.
Hyacinthstraat hier
Maar je heus staat dus te koop. Een toffe jaren 30 bovenwoning?quote:
linkje in mijn sig?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
Maar je heus staat dus te koop. Een toffe jaren 30 bovenwoning?
Ik heb er dinsdag geen snelheden op kunnen ontwaren.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:47 schreef Grulez het volgende:
[..]
Doet die snelheidsmeter het serieus niet meer?
Ik woon er trouwens schuin tegenover (ongeveer plus minus).
Samenvatting: Plastische chrirgie wordt steeds normaler, botox ook, idem schaamlipcorrecties, en alleen omdat mensen er net zo uit willen zien als de (extreem gefotoshopte) modellen in de playboy.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Docu heb ik niet gezien, heb geen geluid hier. Waarom dan? Ik wil wel dingen veranderen maar dan niet met enge operaties of zo.![]()
Zie het nu pasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |