Dat betekend maar één ding:quote:
Mijn ma heeft er eenquote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:54 schreef veldmuis het volgende:
In een Ford Ka zitten trouwens ALTIJD lekkere wijven. Gegarandeerd. Meestal, dan.
Dat is het ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:04 schreef JDude het volgende:
Chique OP foto trouwens! Heeft iemand énig idee wat dat blauwe licht in het gebouw uiterst rechts (bij de Markendaalseweg) is? Het lijkt net een enorme zonnebank.
Jong vuilak, geen enkele man met ook maar een beetje zelfrespect gaan in een Ford Ka rijden!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat betekend maar één ding:
Feldmaus, wanneer kom je uit de kast?
Deze keer zat er een lelijke snol in de auto
Kijk, de uitzondering en de regel enzo en bevestigen enzo dus mijn stelling klopt!quote:
Dan had ik dat bijna ook niet meerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Jong vuilak, geen enkele man met ook maar een beetje zelfrespect gaan in een Ford Ka rijden!
[..]
Ik mag die van m'n ma van de zomer een tijdje hebben als ze op vakantie is. Nou, mooi dat ik dat wel doe hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:07 schreef veldmuis het volgende:
Jong vuilak, geen enkele man met ook maar een beetje zelfrespect gaan in een Ford Ka rijden!
Dat zelfrespect van tegenwoordig ook!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:10 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik mag die van m'n ma van de zomer een tijdje hebben als ze op vakantie is. Nou, mooi dat ik dat wel doe hoor.
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:01 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Dat betekent maar één ding:
JDude, wanneer kom je uit de kast?
Hopelijk nooit.quote:
Nee bij de Fysio bij het NAC-stadionquote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:24 schreef Kuukske het volgende:
Je sport toch niet bij Future Fitness heh.
Rijden die dan?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 19:44 schreef bassieVL het volgende:
Ik ben weer regenvrij maar wel met de trein thuis gekomen vandaag
dat is het ookquote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Krln het volgende:
ik sta niet in de OP :-( en ik vind Breda zelfs leuker dan mn eigen land!
Tof! Hoi!quote:
Amai!quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Krln het volgende:
Ik zal de klacht doorgeven aan onze OP-producente.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 22:32 schreef Krln het volgende:
Ah, twee nieuwe avatars zelfs!quote:
Delft is for teh n00bs.quote:Op woensdag 9 mei 2007 00:34 schreef sanni het volgende:
Was vandaag in Breda wegens werkzaamheden.ivg met gisteren een verademing (Delft) Leuke,aardige mensen,gesellige binnenstad,datgeen je moest doen kon snel gedaan worden en in de middag een lekkere milkshakeshake en warme wafel gegeten. [afbeelding]
Eergisteravond nog... drie uur lang alles overhoop.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 21:33 schreef Asics het volgende:
is vaak gebeurd de laatste tijd ja.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:40 schreef JDude het volgende:
Ik zal de klacht doorgeven aan onze OP-producente.
Komt voor de bakker. Als ik over een uur nog eens opnieuw uit m'n bed kom rollen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 07:40 schreef JDude het volgende:
Ah, twee nieuwe avatars zelfs!
Luie ambtenaarquote:Op woensdag 9 mei 2007 08:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
[..]
Komt voor de bakker. Als ik over een uur nog eens opnieuw uit m'n bed kom rollen.
Ik moet tot 9 uur werken vandaag.quote:Op woensdag 9 mei 2007 08:43 schreef tha_rizzo het volgende:
Luie ambtenaar
Goedemorgen trouwens, het is weer vroeg op school
Alsnog krijg ik GEEN medelij met je.quote:Op woensdag 9 mei 2007 09:01 schreef Kuukske het volgende:
Ja nou, dan nog is het een dag van 9 uur.
quote:Op woensdag 9 mei 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Woensdag. De week wordt doormidden gezaagd.
Maar ik heb meer postsquote:Op woensdag 9 mei 2007 10:39 schreef Kuukske het volgende:
Zeg, jij bent n00ber dan Rizz. User ID wise.
Ja ook nog.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:04 schreef tha_rizzo het volgende:
Toevallig niet socializen?
Want dan begrijp ik waarom je zo vaak op Fok! zit
Gamenquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef Dalamar het volgende:
Je vergeet er een paar:
wassen, strijken, tafel dekken, tafel afruimen, gras maaien, vuilnis buiten zetten, hapjes serveren, stoffen, stofzuigen, dweilen, ramen zemen, boodschappen doen, JD masseren, wc's schoonmaken, bedden opmaken. Dat zijn er zo een paar die me zo snel te binnen schieten.
Maarre, een gamende vrouw? Daar zouden er meer van moeten zijn
JD plezieren.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Welke andere taken, behalve echt ENORM te spammen?
Zie mijn post van een paar seconden daarvoorquote:Op woensdag 9 mei 2007 11:11 schreef tha_rizzo het volgende:
Welke andere taken, behalve echt ENORM te spammen?
Die geef ik toch ook niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 11:14 schreef Frazz het volgende:
Geen verdere details nodig!
wij doen met een andere postcode meequote:Op woensdag 9 mei 2007 12:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
hallo bredaaaa!!
nog meer mensen met postcode 4811 die meedoen aan de postcodeloterij??
wij wel![]()
(toevallig nog de oude postcode waar we mee meedoen)
ik heb geen camera's gezien!quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:13 schreef Spekkiemonster het volgende:
en daar is geen prijs opgevallen clau?
helaas voor ons dan..quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:18 schreef Spekkiemonster het volgende:
as vrijdag, http://www.bndestem.nl/breda/article1394624.ece
Doen. Dan kunnen we naar een fatsoenlijke wijk verhuizen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:20 schreef JDude het volgende:
JA HODFRDORIE MIJN POSTCODE SCHEELT MAAR ZOEEN CIJFER EN IK DOE NIET MEE EN NU VOEL IK ME GENAAID EN IK GA ZE AANKLAGEN
quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
hallo bredaaaa!!
wij wel![]()
http://www.bndestem.nl/breda/article1394624.ece
Wel 4811...quote:Op woensdag 9 mei 2007 12:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
hallo bredaaaa!!
wij wel![]()
http://www.bndestem.nl/breda/article1394624.ece
Zoeen populariteit heeft deze reeksch!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Alweer 2 neue avatars. Waar komen ze ineens allemaal vandaan.
Het wordt met de dag erger he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik las eigenlijk neuken ipv neue.
uit breda?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Alweer 2 neue avatars. Waar komen ze ineens allemaal vandaan.
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef JDude het volgende:
Het wordt met de dag erger he?
Waar in Breda?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:37 schreef _krizip_ het volgende:
uit breda?
Goed punt. Homer Simpson is tof, trouwens.quote:
Zeg. Niet van die maffe praat uitslaan heh.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:42 schreef veldmuis het volgende:
Het is niet alleen 3 maanden zonder bier?
kleine postcodeloterij meet vrijdag haha ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
wij ook
![]()
![]()
Maar hebben even een kleine berekening zitten maken hier, de kans dat je werkelijk in de "grote" prijzen valt is 0,25 %![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Minimeet. Tof. Mits bier.
Ow wacht. Mits Spa blauw.
Student? Officieel Bredanaar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef _krizip_ het volgende:
4811 zonder loten![]()
In de buurt van het station
Ik vrees van niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Gezellig..
Het is weer bijna pokkeherrie op het Chasseveld, ga je d'r weer kiekjes maken Veldmuis?
Je gaat er sowieso niet heen?quote:
Xander is tof!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef veldmuis het volgende:
Als er nou zoeen toffe artiest zou komen zou ik zoeen toffe foto's gaan maken.
Als.
Typisch Breda. Matige artiesten uitnodigen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
Xander is tof!!
Anita meyer komt ook , maar die is nie tof
mag cola-light dan ook??quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Minimeet. Tof. Mits bier.
Ow wacht. Mits Spa blauw.
Xander is niet matigquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Typisch Breda. Matige artiesten uitnodigen.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
mag cola-light dan ook??
Mwoah. Er loopt lekkerder vlees rond op de aardbol.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
Xander is niet matig, maar wel lekker
![]()
Dat zou voor mij nou helemaal geen reden zijn om er toffe foto's van te maken. Ook geen ontoffe foto's, trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Xander is niet matig, maar wel lekker
![]()
ahum ... fotootje van de fokkers aldaar die aanwezig zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:17 schreef Dalamar het volgende:
Xander is niet tof en Anita is te oud.
Daar gaat de kans op een mooie foto in de OP van #46
Nou, misschien. Als ik me die avond verveel en het is nog voldoende licht wil ik dat best even doen. Denk ik!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ahum ... fotootje van de fokkers aldaar die aanwezig zijn?
ik neem mijn cam sowieso wel mee
Ik krijg een toffe Marco Roelofs van de Heideroosjes feauteau hehquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:22 schreef veldmuis het volgende:
Nou, misschien. Als ik me die avond verveel en het is nog voldoende licht wil ik dat best even doen. Denk ik!
toch wel ... ik heb alleen oppaskindjes en stiefkindjes ... geen eigen kindertjes helaasquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:21 schreef Dalamar het volgende:
He Spekkiemonster, ik zie dat ik niet de enige ouder ben in de Breda topics![]()
ach je woont toch vlakbij....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, misschien. Als ik me die avond verveel en het is nog voldoende licht wil ik dat best even doen. Denk ik!
Ja, als je aanwijst wie het is!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik krijg een toffe Marco Roelofs van de Heideroosjes feauteau heh
De zanger doewd. Niet te missen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
Mwoah. Er loopt lekkerder vlees rond op de aardbol.
quote:
Dus ALS je je niet verveeld EN het is niet te donker, dan MISSCHIEN ga je foto´s maken. Klinkt niet echt enthousiast....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/JDudequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
dat vraagt om een foto dan Jdude
ah merci ... gezien de leeftijd ga ik toch maar voor Xander ...quote:
Jep. Ik ben dat blondje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
ah merci ... gezien de leeftijd ga ik toch maar voor Xander ...
leuk eens hoofden bij de namen te zien! Jij bent die andere toch Kuuk op de foto's?
Vrouwenquote:
Maar zelfs dan kunnen ze nog onberekenbaar zijn...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Onlogische wezens, maar eigenlijk niet moeilijk in de omgang als je ze een beetje doorhebt.
Ik las 'onbereikbaar'.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Maar zelfs dan kunnen ze nog onberekenbaar zijn...
Vooral deze.quote:Op woensdag 9 mei 2007 17:43 schreef bassieVL het volgende:
Kuttopics zijn oke
Jij hier?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bvp
Ik heb een pizza.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Albron had conimex wok voedsel. Dat was lekker juh.
Jaloers! Maar mijn rijst met maffe groentenspul was ook lekker.quote:
Ben jij ff verwend!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Albron? LEKKER????? da's dan voor het eerst.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
De broodjes Unox zijn anders best lekker jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef Asics het volgende:
[..]
Albron? LEKKER????? da's dan voor het eerst.![]()
3-0 achter nog voor de rust... ik vrees van wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
Is het nu al gedaan?
Ik sta in dubio. Het is immers tegen die andere geelzwarten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Ahw. Jammerlijk.
Ohw. Verhip!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef JDude het volgende:
Ik sta in dubio. Het is immers tegen die andere geelzwarten.
Ik maak zometeen wel thee voor je.quote:
ze hebben der gewoon geen zim meer in.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:11 schreef Ritchie het volgende:
ach laat ook maar..
Wat lief.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef JDude het volgende:
Ik maak zometeen wel thee voor je.
Toch niet in een Ka he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef JDude het volgende:
Boh, ik zou er ook wel een lusten eigenlijk. Maar moet zo nog autofahren.
Daar rijden alleen heaumeaux in....quote:
Hertog Jan natuurlijk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
Geel zwart.. Geel zwart.. Hm. Geel zwart?
idd!!! sta ervan te kijken!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Hertog Jan natuurlijk!
overigens 3-2! Das wel weer gunstig!
Neen, Renault Kliko.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef veldmuis het volgende:
Toch niet in een Ka he?
Maar dat is nu klaar dussehhh...quote:
Kijk eens 35 cm naar rechts.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef JDude het volgende:
Maar dat is nu klaar dussehhh...
* Kuuk lief aankijkt
Kuukske is liefquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef veldmuis het volgende:
Doe eens niet zo vuilakkend tegen Kuukske!
Oeh! vm! Schatje!quote:
De Bredase schreeuwt niet zo, die deelt flyers uit. Verder klopt alles!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Hehe. Die Eindhoven knakker spoort niet. Toen ik er nog op school zat kon je 'm in het lokaal horen schreeuwen
*Kijkt naar de lucht...*quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:09 schreef Ritchie het volgende:
goeiemorgen! vanavond bbqen...
Ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Renesite het volgende:
Wie is kuukske?
Hallo Renequote:
k*tweerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:41 schreef Ritchie het volgende:
[..]
I know.. ik vermoed ook dat we binnen gaan zitten
Kijk je dan wel uit dat je de OMGWTFLOLLERBBQ niet te dicht bij de gordijnen zet enzo. En kijk ook uit voor steekvlammenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:41 schreef Ritchie het volgende:
[..]
I know.. ik vermoed ook dat we binnen gaan zitten
Op een BBQ heb je liever steakvlammen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Kijk je dan wel uit dat je de OMGWTFLOLLERBBQ niet te dicht bij de gordijnen zet enzo. En kijk ook uit voor steekvlammen
Die toffe Fok!ker moet nog wel zijn bier komen incasseren natuurlijk. Zeker nu 'ie het zelfs in z'n userinterview zet.quote:
Ik moet ook nog bij jou bier komen incasserenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die toffe Fok!ker moet nog wel zijn bier komen incasseren natuurlijk. Zeker nu 'ie het zelfs in z'n userinterview zet.
Je bent van harte welkom hoor. Wij kunnen vrijwel ieder weekend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik moet ook nog bij jou bier komen incasseren
Drie stuks zelfs
Met een kleine letter, vuilak!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Breda #46, Groetjes, Veldmuis
Ja hoor schatquote:
Nope.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
Jaloers op zijn userinterview Rizz?
Wil je het echt weten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Wat zit je dan dwars?
Och erm schoapke.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Wil je het echt weten?
1. Ik ben bierloos
2. Ik ben verkouden
3. Het is kutweer
4. Ik moet vanavond werken
5. Ik wil een massage maar er is hier niemand
6. Ik haat school
etc.
Jep jep jep.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hallo Rene. Groningen toch?
Alles goed?
Dat moet ook gebeuren. Welke studie volg je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef Renesite het volgende:
Jep jep jep.
Goed hoor, net naar school geweest
Juridisch medewerkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren. Welke studie volg je?
De A27. Kom je dan langs de IKEA? De stad in is helaas niet echt een optie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:51 schreef _krizip_ het volgende:
Dat is inderdaad nogal een eind weg ja.
Misschien bij de IKEA, das vlak langs de snelweg. Ligt er natuurlijk ook nog aan of ze over de A16, of over de A27 gaan...
Oh dat bieden ze bij ons ook aan ja. Leuke opleidingquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef Renesite het volgende:
Juridisch medewerkerHierna waarschijnlijk bestuurskunde
Nope, da's precies aan de andere kant.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
De A27. Kom je dan langs de IKEA? De stad in is helaas niet echt een optie.
Het leuke is. Ik ga dus NIET naar Breda maar het volgen in Leeuwardenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat bieden ze bij ons ook aan ja. Leuke opleiding
Ik ga er dan ook niet op kamers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:12 schreef JDude het volgende:
Leeuwarden. Het Oosterhout van het noorden.
Alles om het toerisme in ons mooi stêdje te bevorderen he!quote:
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:07 schreef MdO82 het volgende:
Al bijna 3 uur geen reacties meer![]()
Nog even en Zwolle haalt ons in![]()
Goedeavond overigens![]()
Uh ja waar zal ik beginnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
Je werkt toch? Als wat ook alweer?
Groningen danquote:
Ach bij het begin dan maarquote:
Ik ben net een goede week alcoholvrij. Hoe is't.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:12 schreef bassieVL het volgende:
Allemaal bier gaan drinken om de Grote kerk te renoveren:
InBev en Albert Heijn steunen restauratie Grote Kerk Breda met Breda Bier
10 mei 2007 - InBev Nederland en Albert Heijn brengen het historische Breda Bier weer terug naar haar ‘geboorteplaats’. Albert Heijn en het in Breda gevestigde InBev willen hiermee de restauratie van de Grote Kerk in Breda steunen: van ieder verkocht blikje doneren de bedrijven 10 Eurocent aan de kerk die ook de verpakking van Breda Bier siert. Breda Bier is vanaf week 19 verkrijgbaar bij 16 filialen van Albert Heijn in de regio Breda. Erik Westenburg, voorzitter van het Steunfonds Grote Kerk, heeft op 10 mei de eerste speciale display met Breda Bier bij Albert Heijn onthuld.
Breda - Groningen is een pokke stuk om te rijdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ligt er aan waar je je bevindt![]()
Ik laat JD wel dubbel drinken. Vind 'ie vast niet erg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef bassieVL het volgende:
Alles om de Grote Kerk in een goede staat te houden.
True, daarom rij ik het pokke stuk Groningen - Breda ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Breda - Groningen is een pokke stuk om te rijden![]()
En anders laat je die weddenschap mooi voor wat het is en geef je iedereen een Breda Biertje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik laat JD wel dubbel drinken. Vind 'ie vast niet erg.
In ons stadje komen wonenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groningen-Breda met de trein is ook een kuteind. Maar ja, je moet wat als je vriendje in Breda woont.
Nah ik zet gewoon door.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:16 schreef bassieVL het volgende:
En anders laat je die weddenschap mooi voor wat het is en geef je iedereen een Breda Biertje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |