http://fotoboek.fok.nl/JDudequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
dat vraagt om een foto dan Jdude
ah merci ... gezien de leeftijd ga ik toch maar voor Xander ...quote:
Jep. Ik ben dat blondje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
ah merci ... gezien de leeftijd ga ik toch maar voor Xander ...
leuk eens hoofden bij de namen te zien! Jij bent die andere toch Kuuk op de foto's?
Vrouwenquote:
Maar zelfs dan kunnen ze nog onberekenbaar zijn...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Onlogische wezens, maar eigenlijk niet moeilijk in de omgang als je ze een beetje doorhebt.
Ik las 'onbereikbaar'.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Maar zelfs dan kunnen ze nog onberekenbaar zijn...
Jij hier?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bvp
Ik heb een pizza.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Albron had conimex wok voedsel. Dat was lekker juh.
Jaloers! Maar mijn rijst met maffe groentenspul was ook lekker.quote:
Ben jij ff verwend!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Albron? LEKKER????? da's dan voor het eerst.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
De broodjes Unox zijn anders best lekker jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef Asics het volgende:
[..]
Albron? LEKKER????? da's dan voor het eerst.![]()
3-0 achter nog voor de rust... ik vrees van wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
Is het nu al gedaan?
Ik sta in dubio. Het is immers tegen die andere geelzwarten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Ahw. Jammerlijk.
Ohw. Verhip!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef JDude het volgende:
Ik sta in dubio. Het is immers tegen die andere geelzwarten.
ze hebben der gewoon geen zim meer in.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:11 schreef Ritchie het volgende:
ach laat ook maar..
Wat lief.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef JDude het volgende:
Ik maak zometeen wel thee voor je.
Toch niet in een Ka he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef JDude het volgende:
Boh, ik zou er ook wel een lusten eigenlijk. Maar moet zo nog autofahren.
Daar rijden alleen heaumeaux in....quote:
Hertog Jan natuurlijk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
Geel zwart.. Geel zwart.. Hm. Geel zwart?
idd!!! sta ervan te kijken!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Hertog Jan natuurlijk!
overigens 3-2! Das wel weer gunstig!
Neen, Renault Kliko.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef veldmuis het volgende:
Toch niet in een Ka he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |