Zoeen populariteit heeft deze reeksch!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Alweer 2 neue avatars. Waar komen ze ineens allemaal vandaan.
Het wordt met de dag erger he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:27 schreef Kuukske het volgende:
Ik las eigenlijk neuken ipv neue.
uit breda?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:16 schreef Kuukske het volgende:
Alweer 2 neue avatars. Waar komen ze ineens allemaal vandaan.
Jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 14:33 schreef JDude het volgende:
Het wordt met de dag erger he?
Waar in Breda?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:37 schreef _krizip_ het volgende:
uit breda?
Zeg. Niet van die maffe praat uitslaan heh.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:42 schreef veldmuis het volgende:
Het is niet alleen 3 maanden zonder bier?
kleine postcodeloterij meet vrijdag haha ...quote:Op woensdag 9 mei 2007 13:17 schreef Lilith-Wicca het volgende:
[..]
![]()
wij ook
![]()
![]()
Maar hebben even een kleine berekening zitten maken hier, de kans dat je werkelijk in de "grote" prijzen valt is 0,25 %![]()
quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Minimeet. Tof. Mits bier.
Ow wacht. Mits Spa blauw.
Student? Officieel Bredanaar?quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef _krizip_ het volgende:
4811 zonder loten![]()
In de buurt van het station
Ik vrees van niet.quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:58 schreef Kuukske het volgende:
Gezellig..
Het is weer bijna pokkeherrie op het Chasseveld, ga je d'r weer kiekjes maken Veldmuis?
Je gaat er sowieso niet heen?quote:
Xander is tof!!quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:48 schreef veldmuis het volgende:
Als er nou zoeen toffe artiest zou komen zou ik zoeen toffe foto's gaan maken.
Als.
Typisch Breda. Matige artiesten uitnodigen.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
Xander is tof!!
Anita meyer komt ook , maar die is nie tof
mag cola-light dan ook??quote:Op woensdag 9 mei 2007 14:47 schreef Kuukske het volgende:
Minimeet. Tof. Mits bier.
Ow wacht. Mits Spa blauw.
Xander is niet matigquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Typisch Breda. Matige artiesten uitnodigen.
Tuurlijk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
mag cola-light dan ook??
Mwoah. Er loopt lekkerder vlees rond op de aardbol.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
Xander is niet matig, maar wel lekker
![]()
Dat zou voor mij nou helemaal geen reden zijn om er toffe foto's van te maken. Ook geen ontoffe foto's, trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
Xander is niet matig, maar wel lekker
![]()
ahum ... fotootje van de fokkers aldaar die aanwezig zijn?quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:17 schreef Dalamar het volgende:
Xander is niet tof en Anita is te oud.
Daar gaat de kans op een mooie foto in de OP van #46
Nou, misschien. Als ik me die avond verveel en het is nog voldoende licht wil ik dat best even doen. Denk ik!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ahum ... fotootje van de fokkers aldaar die aanwezig zijn?
ik neem mijn cam sowieso wel mee
Ik krijg een toffe Marco Roelofs van de Heideroosjes feauteau hehquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:22 schreef veldmuis het volgende:
Nou, misschien. Als ik me die avond verveel en het is nog voldoende licht wil ik dat best even doen. Denk ik!
toch wel ... ik heb alleen oppaskindjes en stiefkindjes ... geen eigen kindertjes helaasquote:Op woensdag 9 mei 2007 15:21 schreef Dalamar het volgende:
He Spekkiemonster, ik zie dat ik niet de enige ouder ben in de Breda topics![]()
ach je woont toch vlakbij....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Nou, misschien. Als ik me die avond verveel en het is nog voldoende licht wil ik dat best even doen. Denk ik!
Ja, als je aanwijst wie het is!quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik krijg een toffe Marco Roelofs van de Heideroosjes feauteau heh
De zanger doewd. Niet te missen.quote:
quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:06 schreef Kuukske het volgende:
Mwoah. Er loopt lekkerder vlees rond op de aardbol.
quote:
Dus ALS je je niet verveeld EN het is niet te donker, dan MISSCHIEN ga je foto´s maken. Klinkt niet echt enthousiast....quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:22 schreef veldmuis het volgende:
[..]
http://fotoboek.fok.nl/JDudequote:Op woensdag 9 mei 2007 15:36 schreef Spekkiemonster het volgende:
dat vraagt om een foto dan Jdude
ah merci ... gezien de leeftijd ga ik toch maar voor Xander ...quote:
Jep. Ik ben dat blondje.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:41 schreef Spekkiemonster het volgende:
ah merci ... gezien de leeftijd ga ik toch maar voor Xander ...
leuk eens hoofden bij de namen te zien! Jij bent die andere toch Kuuk op de foto's?
Vrouwenquote:
Maar zelfs dan kunnen ze nog onberekenbaar zijn...quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:51 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Onlogische wezens, maar eigenlijk niet moeilijk in de omgang als je ze een beetje doorhebt.
Ik las 'onbereikbaar'.quote:Op woensdag 9 mei 2007 15:53 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Maar zelfs dan kunnen ze nog onberekenbaar zijn...
Jij hier?quote:Op woensdag 9 mei 2007 18:08 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
bvp
Ik heb een pizza.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Albron had conimex wok voedsel. Dat was lekker juh.
Jaloers! Maar mijn rijst met maffe groentenspul was ook lekker.quote:
Ben jij ff verwend!quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
Albron? LEKKER????? da's dan voor het eerst.quote:Op woensdag 9 mei 2007 19:03 schreef Kuukske het volgende:
De broodjes Unox zijn anders best lekker jaquote:Op woensdag 9 mei 2007 19:19 schreef Asics het volgende:
[..]
Albron? LEKKER????? da's dan voor het eerst.![]()
3-0 achter nog voor de rust... ik vrees van wel.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:37 schreef Kuukske het volgende:
Is het nu al gedaan?
Ik sta in dubio. Het is immers tegen die andere geelzwarten.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:38 schreef Kuukske het volgende:
Ahw. Jammerlijk.
Ohw. Verhip!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:42 schreef JDude het volgende:
Ik sta in dubio. Het is immers tegen die andere geelzwarten.
ze hebben der gewoon geen zim meer in.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:11 schreef Ritchie het volgende:
ach laat ook maar..
Wat lief.quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:50 schreef JDude het volgende:
Ik maak zometeen wel thee voor je.
Toch niet in een Ka he?quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:56 schreef JDude het volgende:
Boh, ik zou er ook wel een lusten eigenlijk. Maar moet zo nog autofahren.
Daar rijden alleen heaumeaux in....quote:
Hertog Jan natuurlijk!quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef Kuukske het volgende:
Geel zwart.. Geel zwart.. Hm. Geel zwart?
idd!!! sta ervan te kijken!quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:28 schreef Ritchie het volgende:
[..]
Hertog Jan natuurlijk!
overigens 3-2! Das wel weer gunstig!
Neen, Renault Kliko.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:06 schreef veldmuis het volgende:
Toch niet in een Ka he?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |