Ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Renesite het volgende:
Wie is kuukske?
Hallo Renequote:
k*tweerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:41 schreef Ritchie het volgende:
[..]
I know.. ik vermoed ook dat we binnen gaan zitten
Kijk je dan wel uit dat je de OMGWTFLOLLERBBQ niet te dicht bij de gordijnen zet enzo. En kijk ook uit voor steekvlammenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:41 schreef Ritchie het volgende:
[..]
I know.. ik vermoed ook dat we binnen gaan zitten
Op een BBQ heb je liever steakvlammen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Kijk je dan wel uit dat je de OMGWTFLOLLERBBQ niet te dicht bij de gordijnen zet enzo. En kijk ook uit voor steekvlammen
Die toffe Fok!ker moet nog wel zijn bier komen incasseren natuurlijk. Zeker nu 'ie het zelfs in z'n userinterview zet.quote:
Ik moet ook nog bij jou bier komen incasserenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die toffe Fok!ker moet nog wel zijn bier komen incasseren natuurlijk. Zeker nu 'ie het zelfs in z'n userinterview zet.
Je bent van harte welkom hoor. Wij kunnen vrijwel ieder weekend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik moet ook nog bij jou bier komen incasseren
Drie stuks zelfs
Met een kleine letter, vuilak!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Breda #46, Groetjes, Veldmuis
Ja hoor schatquote:
Nope.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:22 schreef Kuukske het volgende:
Jaloers op zijn userinterview Rizz?
Wil je het echt weten?quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
Wat zit je dan dwars?
Och erm schoapke.quote:Op donderdag 10 mei 2007 14:46 schreef tha_rizzo het volgende:
Wil je het echt weten?
1. Ik ben bierloos
2. Ik ben verkouden
3. Het is kutweer
4. Ik moet vanavond werken
5. Ik wil een massage maar er is hier niemand
6. Ik haat school
etc.
Jep jep jep.quote:Op donderdag 10 mei 2007 10:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hallo Rene. Groningen toch?
Alles goed?
Dat moet ook gebeuren. Welke studie volg je?quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:18 schreef Renesite het volgende:
Jep jep jep.
Goed hoor, net naar school geweest
Juridisch medewerkerquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat moet ook gebeuren. Welke studie volg je?
De A27. Kom je dan langs de IKEA? De stad in is helaas niet echt een optie.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:51 schreef _krizip_ het volgende:
Dat is inderdaad nogal een eind weg ja.
Misschien bij de IKEA, das vlak langs de snelweg. Ligt er natuurlijk ook nog aan of ze over de A16, of over de A27 gaan...
Oh dat bieden ze bij ons ook aan ja. Leuke opleidingquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:56 schreef Renesite het volgende:
Juridisch medewerkerHierna waarschijnlijk bestuurskunde
Nope, da's precies aan de andere kant.quote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef DevilsAndDust het volgende:
De A27. Kom je dan langs de IKEA? De stad in is helaas niet echt een optie.
Het leuke is. Ik ga dus NIET naar Breda maar het volgen in Leeuwardenquote:Op donderdag 10 mei 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oh dat bieden ze bij ons ook aan ja. Leuke opleiding
Ik ga er dan ook niet op kamers.quote:Op donderdag 10 mei 2007 16:12 schreef JDude het volgende:
Leeuwarden. Het Oosterhout van het noorden.
quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:07 schreef MdO82 het volgende:
Al bijna 3 uur geen reacties meer![]()
Nog even en Zwolle haalt ons in![]()
Goedeavond overigens![]()
Uh ja waar zal ik beginnenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
Je werkt toch? Als wat ook alweer?
Groningen danquote:
Ach bij het begin dan maarquote:
Ik ben net een goede week alcoholvrij. Hoe is't.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:12 schreef bassieVL het volgende:
Allemaal bier gaan drinken om de Grote kerk te renoveren:
InBev en Albert Heijn steunen restauratie Grote Kerk Breda met Breda Bier
10 mei 2007 - InBev Nederland en Albert Heijn brengen het historische Breda Bier weer terug naar haar ‘geboorteplaats’. Albert Heijn en het in Breda gevestigde InBev willen hiermee de restauratie van de Grote Kerk in Breda steunen: van ieder verkocht blikje doneren de bedrijven 10 Eurocent aan de kerk die ook de verpakking van Breda Bier siert. Breda Bier is vanaf week 19 verkrijgbaar bij 16 filialen van Albert Heijn in de regio Breda. Erik Westenburg, voorzitter van het Steunfonds Grote Kerk, heeft op 10 mei de eerste speciale display met Breda Bier bij Albert Heijn onthuld.
Breda - Groningen is een pokke stuk om te rijdenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het ligt er aan waar je je bevindt![]()
Ik laat JD wel dubbel drinken. Vind 'ie vast niet erg.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef bassieVL het volgende:
Alles om de Grote Kerk in een goede staat te houden.
True, daarom rij ik het pokke stuk Groningen - Breda ook nietquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:15 schreef MdO82 het volgende:
[..]
Breda - Groningen is een pokke stuk om te rijden![]()
En anders laat je die weddenschap mooi voor wat het is en geef je iedereen een Breda Biertje.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:16 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik laat JD wel dubbel drinken. Vind 'ie vast niet erg.
In ons stadje komen wonenquote:Op donderdag 10 mei 2007 19:19 schreef DevilsAndDust het volgende:
Groningen-Breda met de trein is ook een kuteind. Maar ja, je moet wat als je vriendje in Breda woont.
Nah ik zet gewoon door.quote:Op donderdag 10 mei 2007 19:16 schreef bassieVL het volgende:
En anders laat je die weddenschap mooi voor wat het is en geef je iedereen een Breda Biertje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |