Kijk eens 35 cm naar rechts.quote:Op woensdag 9 mei 2007 21:41 schreef JDude het volgende:
Maar dat is nu klaar dussehhh...
* Kuuk lief aankijkt
Kuukske is liefquote:Op woensdag 9 mei 2007 21:55 schreef veldmuis het volgende:
Doe eens niet zo vuilakkend tegen Kuukske!
Oeh! vm! Schatje!quote:
De Bredase schreeuwt niet zo, die deelt flyers uit. Verder klopt alles!quote:Op donderdag 10 mei 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
Hehe. Die Eindhoven knakker spoort niet. Toen ik er nog op school zat kon je 'm in het lokaal horen schreeuwen
*Kijkt naar de lucht...*quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:09 schreef Ritchie het volgende:
goeiemorgen! vanavond bbqen...
Ikquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:31 schreef Renesite het volgende:
Wie is kuukske?
Hallo Renequote:
k*tweerquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:41 schreef Ritchie het volgende:
[..]
I know.. ik vermoed ook dat we binnen gaan zitten
Kijk je dan wel uit dat je de OMGWTFLOLLERBBQ niet te dicht bij de gordijnen zet enzo. En kijk ook uit voor steekvlammenquote:Op donderdag 10 mei 2007 10:41 schreef Ritchie het volgende:
[..]
I know.. ik vermoed ook dat we binnen gaan zitten
Op een BBQ heb je liever steakvlammen.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:30 schreef tha_rizzo het volgende:
Kijk je dan wel uit dat je de OMGWTFLOLLERBBQ niet te dicht bij de gordijnen zet enzo. En kijk ook uit voor steekvlammen
Die toffe Fok!ker moet nog wel zijn bier komen incasseren natuurlijk. Zeker nu 'ie het zelfs in z'n userinterview zet.quote:
Ik moet ook nog bij jou bier komen incasserenquote:Op donderdag 10 mei 2007 11:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Die toffe Fok!ker moet nog wel zijn bier komen incasseren natuurlijk. Zeker nu 'ie het zelfs in z'n userinterview zet.
Je bent van harte welkom hoor. Wij kunnen vrijwel ieder weekend.quote:Op donderdag 10 mei 2007 11:49 schreef tha_rizzo het volgende:
Ik moet ook nog bij jou bier komen incasseren
Drie stuks zelfs
Met een kleine letter, vuilak!quote:Op donderdag 10 mei 2007 13:55 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Breda #46, Groetjes, Veldmuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |