waar de fuck schijnt de zon in NL?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:13 schreef Lucille het volgende:
Ik heb lekker genoten van een echte italiaanse verse pizza, op een terras in de zon.
Ik heb een vermoeden dat die in NL nergens schijnt.quote:
En waar zitten wij danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef Lucille het volgende:
Ik heb een vermoeden dat die in NL nergens schijnt.
Ik zit ook aan een kust, vermoedelijk een andere kust.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waar zitten wij dan![]()
Oh, hier schijnt ie hoorAan de kust
OT :
Water
Waar dan Luusepoes, en wat eet je zoalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef Lucille het volgende:
Ik zit ook aan een kust, vermoedelijk een andere kust.
Mag ik aan dat "echte italiaanse" opmaken dat je in italie bent?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:13 schreef Lucille het volgende:
Ik heb lekker genoten van een echte italiaanse verse pizza, op een terras in de zon.
quote:
Yep.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mag ik aan dat "echte italiaanse" opmaken dat je in italie bent?
Klopt, straks Tagliatelle met Vongole (lekker vers bij de visboer gescoord) en een roomsausje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond iets met schelpjes en pasta denk ik.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef JamesBrowny het volgende:
Wij eten koude schotel
Gisterenavond heerlijke Tagliatelle met champignons gegeten als voorgerecht. En als hoodgerecht een heerlijk stukje biefstuk in kaas/room saus.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:52 schreef Lucille het volgende:
Gisterenavond heerlijke Tagliatelle met champignons gegeten als voorgerecht. En als hoodgerecht een heerlijk stukje biefstuk in kaas/room saus.
En zelfs de pizza's smaken hier beter. Dat was dus mijn lunch, pizza proscuitto ai fungi. En dat voor maar 5.50 euro.Met gratis mooi weer erbij.
Wat zijn dat nou weerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef borisz het volgende:
aardappeltorentjes
*sjaloers is*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
Gisterenavond heerlijke Tagliatelle met champignons gegeten als voorgerecht. En als hoodgerecht een heerlijk stukje biefstuk in kaas/room saus.
En zelfs de pizza's smaken hier beter. Dat was dus mijn lunch, pizza proscuitto ai fungi. En dat voor maar 5.50 euro.Met gratis mooi weer erbij.
Die zijn ook erg lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:28 schreef Patries86 het volgende:
Die zijn lekker! Wat ook lekker is zijn aardappelballetjes (vooral in tsjechie erguh lekker )
Alweerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef borisz het volgende:
Ik moet vrijdag koken, weet eigenlijk niet wat
ik zat de denken aan pasta met een saus alleen nu weer eens iets leuks bedenken
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Vriezer moest leeg om ontdooit te worden, zodat ik straks al die bergen ijs kwijt kan voor dochterlief....dus vanaaf stoofpotje gegeten.
Volgende keer doe ik de aardappels wel apart of zonder schil, aangezien die schilletjes loslaten als het stoofpotje een tijdje zijn onderkomen in de vriezer heeft gehad.
Krijg dan af en toe echt zo een melk-met-vel-mondgevoel![]()
dat gevoel heb ik nu ook, maar dan omdat ik mn gehemelte heb verbrandquote:
Men snijde winterwortel een beetje julliene:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:43 schreef golfer het volgende:
Klopt, straks Tagliatelle met Vongole (lekker vers bij de visboer gescoord) en een roomsausje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |