perenijsjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:14 schreef tonks het volgende:
[..]
groen ofzo nu een perenijs wat zeg je me daarvan!
als mijn pringles groen zouden zijn, had ik ze mooi niet opgegetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:14 schreef tonks het volgende:
[..]
groen ofzo nu een perenijs wat zeg je me daarvan!
ik heb er van het weekend nog een paar opquote:
toe maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb er van het weekend nog een paar op
en ook van die met aardbei
Zo'n slaatje is toch geen groente... da's gewoon aardappel met mayo, stukjes vlees en 2 gram wortel en augurk voor de kleur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:45 schreef Qwea het volgende:
zooo ff slaatje gekochtVoor MikeyMo huzaren,en voor mij rundvlees
dus we eten aardappels,jus,huzaren/rundvlees slaatje, boomstammen voor MM Cordon blue voor Q en vlaaaaa
Deze Indiër niet..quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kan een echte Indiër zelf niet veel beter Indiaas koken dan Knorr?
Zo'n pakje met kant-en-klaar kruidenmengsel (waarvan de pittigheid ook nog eens is aangepast aan de smaak van de kaaskop) kan het toch nooit halen bij the real thing als je dat eenmaal gewend bent?
quote:
wie had het over groente dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo'n slaatje is toch geen groente... da's gewoon aardappel met mayo, stukjes vlees en 2 gram wortel en augurk voor de kleur.
Anyway: vanavond pastasalade gegeten bij een vriendin, heerlijk. Net nog een kopje soep met brood op.
aah, ik zie al, ik was vergeten de erwten en wortels erbij te zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo'n slaatje is toch geen groente... da's gewoon aardappel met mayo, stukjes vlees en 2 gram wortel en augurk voor de kleur.
Anyway: vanavond pastasalade gegeten bij een vriendin, heerlijk. Net nog een kopje soep met brood op.
ja, maar ik at wel groentequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik was in de naïeve veronderstelling dat iedereen ernaar streeft om groente bij zijn avondeten te eten.
Nee hoor, ik was gewoon een beetje in een zeurbui. Het was laat, enzo... Sorry.
Bah, nu heb ik zin in een huzarenslaatje.
Oehhhhh, Hummus! Daar heb ik nou zin in. Straks eens even een blik kikkererwten kopen!quote:
Moet kunnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Zo maar een korte vraag tussendoor, bij het gebrek aan een moeder
Gister kibbeling gekocht, afgekoeld, en zonder boter in een tefal pan opgewarmd. Alleen een paar stukjes kibbeling niet, die heb ik op een bord gelegd en vervolgens aluminiumfolie eroverheen gedaan.
Kan ik dat nu gewoon eten? Ik heb honger, en bijna al het eten is op
ik zie niet in waarom niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Zo maar een korte vraag tussendoor, bij het gebrek aan een moeder
Gister kibbeling gekocht, afgekoeld, en zonder boter in een tefal pan opgewarmd. Alleen een paar stukjes kibbeling niet, die heb ik op een bord gelegd en vervolgens aluminiumfolie eroverheen gedaan.
Kan ik dat nu gewoon eten? Ik heb honger, en bijna al het eten is op
valt best mee hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Iets zegt mij dat voorgebakken vis maar heel kort fris blijft, maar dat had ik fout. Bedankt!
De kibbeling was te doen, de doperwten pak ik zometeen eensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:37 schreef Geqxon het volgende:
Of het smaakt? Dat zal ik zometeen zien, als het nog niet weggelopen is
Ook gelijk maar even kijken of de doperwten het overleefd hebben, die hebben de nacht in een pannetje doorgebracht, met de deksel half eraf.
tomaat hoort erbij, niet mekkenquote:
er is een topic over, gebruik de search ff!quote:
Wtfquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:57 schreef K-mail het volgende:
[..]
er is een topic over, gebruik de search ff!
Mja, waarschijnlijk zal diegene die er 1 eet, het wel lekker vinden, maar dr zijn ook genoeg te vinden die t niet lekker vindenquote:
Ehm, zout?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 11:07 schreef Innocence het volgende:
Vanmorgen heerlijk ontbeten met toast met ei, croissantje kaas en een croissantje 'belgische suiker'.
Ja doe het zelf.quote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:37 schreef Cyan het volgende:
Ga preitaart met geitenkaas maken.
quote:
Is dat groen kleurstof?quote:Op zaterdag 5 mei 2007 19:33 schreef sanni het volgende:
[[url=http://aycu10.webshots.com/image/14489/2000032457533585499_th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://aycu34.webshots.com/image/15273/2000053602905215256_th.jpg]afbeelding][/URL] [[url=http://aycu22.webshots.com/image/15901/2000099683074771608_th.jpg]afbeelding][/URL]
Lekker buiten de deur Japans wezen smikkelen. [afbeelding]
Minilotje, wat heb jij altijd goede ideeen!quote:Op zondag 6 mei 2007 09:53 schreef minilotje het volgende:
Hierrrr een bak met romige vanillekwark, waar ik een schep mandarijnpartjes doorheen heb gedaan. Ik heb éigenlijk trek in een berg hartige broodjes, maar ik ga zo een uur hoepelen en als mijn maag dan vol zit met vlees en kaas en brood word ik reusachtig misselijk.
Gisterenavond maakte ik erg lekkere restjes-broodjes. Grote witte bollen besmeerd met zelfgemaakte knoflook-rozemarijn-boter, wat overgebleven plakjes runderrookvlees, plakjes cheddar, reepjes trostomaat en wat zwarte peper.. Even een minuut onder de grill, handje veldsla erbovenop en hoera: restjes netjes opgemaakt én iets lekkers te eten. Wat zijn broodjes vol overblijfselen uit je koelkast toch vaak lekker.![]()
Weheheh, 3x raden wat ik *nu* aan het maken ben.quote:Op zondag 6 mei 2007 12:23 schreef SHE het volgende:
Ik ga vanavond Char Siu makenen daar doe ik gewoon Tilda's basmati bij. Easy beasy
Ik snak er al een week naar!
Het water loopt me in de mondquote:Op zondag 6 mei 2007 13:17 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Weheheh, 3x raden wat ik *nu* aan het maken ben.
Wat een inspiratie doet een mens toch op in een tuinquote:Op zaterdag 5 mei 2007 18:38 schreef shmoopy het volgende:
Ik zat vanmiddag in het zonnetje in de tuin en ineens had ik zin in rode kool met appelmoes en een gehaktballetje, dus dat.![]()
ik ruik de pizza hierquote:Op zondag 6 mei 2007 19:22 schreef hummus het volgende:
M'n eerste zelfgemaakte pizza met ham, spek, paprika, ui en kappertjes. De saus komt uit een pot van de Lidl. Het was heerlijk! De bodem had wel iets dunner gemogen, en ik dacht dat ik nog mozzarella had, maar dat had ik niet meer dus maar gewone geraspte kaas eroverheen gedaan. Was ook lekker, maar nu weet ik waar ik de volgende keer even aan moet denken. Ik ga in ieder geval geen diepvriespizza meer halen, want dit is hartstikke makkelijk en veel lekkerder
[afbeelding]
Zelfgemaakt of mix?quote:Op zondag 6 mei 2007 19:22 schreef hummus het volgende:
M'n eerste zelfgemaakte pizza met ham, spek, paprika, ui en kappertjes. De saus komt uit een pot van de Lidl. Het was heerlijk! De bodem had wel iets dunner gemogen, en ik dacht dat ik nog mozzarella had, maar dat had ik niet meer dus maar gewone geraspte kaas eroverheen gedaan. Was ook lekker, maar nu weet ik waar ik de volgende keer even aan moet denken. Ik ga in ieder geval geen diepvriespizza meer halen, want dit is hartstikke makkelijk en veel lekkerder
[afbeelding]
Zelfgemaakt! Bloem, water, gist, zout, suiker, olijfolie. Deeg maken, uur laten rijzen, uitrollenquote:
quote:Op zondag 6 mei 2007 19:35 schreef hummus het volgende:
Zelfgemaakt! Bloem, water, gist, zout, suiker, olijfolie. Deeg maken, uur laten rijzen, uitrollen
Retteketet AZ.quote:
zo, dat ziet er goed uit!quote:Op zondag 6 mei 2007 19:22 schreef hummus het volgende:
M'n eerste zelfgemaakte pizza
denk het wel hoor.quote:Op maandag 7 mei 2007 12:39 schreef Handschoen het volgende:
Chicken tonight.
Alleen een vraagje. Omdat ik in mn eentje woon heb ik de vorige keer (vrijdag) een pot half gebruikt. Zou de andere helft nog goed zijn na een paar dagen? De pot staat in de koelkast...
godverdomme dat toetje ziet er lekker uit!quote:
Waar haal je die zakjes, klinkt erg makkelijk en smakelijkquote:Op maandag 7 mei 2007 19:06 schreef K-mail het volgende:
Zakjes gevuld met kabeljauwfilet, Danish Blue, sjalotjes.
Die zakjes waren![]()
Deze waren overheerlijk zoet en zeker niet waterig, tuurlijk wel echte hollandse.quote:Op maandag 7 mei 2007 18:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
godverdomme dat toetje ziet er lekker uit!
Smaken ze een beetje? of zijn ze echt waterig?
Gewoon een hand spinazie in de koekenpan gooien en even laten slinken, dan de pannenkoekmix eroverheen, ik vind dat echt heeel lekker!(beetje zout erbij doe ik wel altijd)quote:Op maandag 7 mei 2007 18:55 schreef Mini_rulez het volgende:
Pannenkoek met spinazie? Wat moet ik me daarbij voorstellen?
Ontopic: ik ga dadelijk maar eens beginnen aan de champignons à l'escargot.Lekker stokbrood erbij en salade. De 'buurtsuper' had geen rucola en geen pijnboompitten, dus het wordt ijsbergsla met zongedroogde tomaatjes, croutons, Italiaanse kruiden (soort van dipper) en olijfolie en aceto balsamico.
quote:Op maandag 7 mei 2007 18:30 schreef golfer het volgende:
Aardappelschijfjes met dragon en mosterdzaadjes, rucolasalade met tomaatjes en steak tartaar.![]()
Zelf makenquote:Op maandag 7 mei 2007 19:09 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Waar haal je die zakjes, klinkt erg makkelijk en smakelijk![]()
quote:
2 dagen moet prima kunnen tenzij het ding al overrijp was toen je 'm aansneed 2 dagen geledenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:04 schreef Raissa het volgende:
Ik heb zin in een stukje galiameloen maar die ligt (aangesneden) al twee dagen in de koelkast (wel verpakt in vershoudfolie) kan ik dat gewoon eten of smaakt het dan nergens meer naar?
lijkt wel een bord met madenquote:Op maandag 7 mei 2007 22:34 schreef sanni het volgende:
[..]
Oei...[afbeelding] dat ziet er heeeeel goed uit Bluezz. Had vandaag een hoop te doen dus weinig tijd genomen om goed te eten. Uit de keuken.
[[url=http://aycu32.webshots.com/image/15471/2004743470298084032_th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:
Wat was het groene op die sushi? Kleurstof ofzo?quote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] Doorgaan is ook een kunst he als we net uit het Delft topic komen... Wat voor brouwsel heb jij vandaag gegeten SoL...
Je zou toch ophouden sanni? Ik stel een serieuse vraag en toch ga je weer door, beetje jammer.quote:Op maandag 7 mei 2007 22:55 schreef sanni het volgende:
zal wel,weet ik niet. Je proefde er weinig van i.i.g. Is er trouwens wat goeds te bikken in dat dorp waar jij zit of is het vnl.friettent en de Mc..
Geen zin om te koken dus de steengrill aangezet, zelfgemaakte knoflooksaus, rode wijnsaus en kruidenboter met volkoren stokbrood erbij met een komkommersaladequote:Op maandag 7 mei 2007 22:51 schreef sanni het volgende:
[..]
[afbeelding] Doorgaan is ook een kunst he als we net uit het Delft topic komen... Wat voor brouwsel heb jij vandaag gegeten SoL...
Gaan we weerquote:Op maandag 7 mei 2007 23:03 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohhh en mijn brouwsels zien er doorgaans veeeel smakelijker uit dan die meuk die jij beweert te eten![]()
dat dan weer welquote:Op maandag 7 mei 2007 23:16 schreef tonks het volgende:
Het lelijkste eten smaakt vaak het best, komt toch allemaal in een donker gat terrecht.
waar de fuck schijnt de zon in NL?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:13 schreef Lucille het volgende:
Ik heb lekker genoten van een echte italiaanse verse pizza, op een terras in de zon.
Ik heb een vermoeden dat die in NL nergens schijnt.quote:
En waar zitten wij danquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:19 schreef Lucille het volgende:
Ik heb een vermoeden dat die in NL nergens schijnt.
Ik zit ook aan een kust, vermoedelijk een andere kust.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En waar zitten wij dan![]()
Oh, hier schijnt ie hoorAan de kust
OT :
Water
Waar dan Luusepoes, en wat eet je zoalquote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:23 schreef Lucille het volgende:
Ik zit ook aan een kust, vermoedelijk een andere kust.
Mag ik aan dat "echte italiaanse" opmaken dat je in italie bent?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:13 schreef Lucille het volgende:
Ik heb lekker genoten van een echte italiaanse verse pizza, op een terras in de zon.
quote:
Yep.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 15:47 schreef Raissa het volgende:
[..]
Mag ik aan dat "echte italiaanse" opmaken dat je in italie bent?
Klopt, straks Tagliatelle met Vongole (lekker vers bij de visboer gescoord) en een roomsausje.quote:Op dinsdag 8 mei 2007 14:10 schreef Bluezz het volgende:
Vanavond iets met schelpjes en pasta denk ik.
Wat is dat?quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:36 schreef JamesBrowny het volgende:
Wij eten koude schotel
Gisterenavond heerlijke Tagliatelle met champignons gegeten als voorgerecht. En als hoodgerecht een heerlijk stukje biefstuk in kaas/room saus.quote:
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:52 schreef Lucille het volgende:
Gisterenavond heerlijke Tagliatelle met champignons gegeten als voorgerecht. En als hoodgerecht een heerlijk stukje biefstuk in kaas/room saus.
En zelfs de pizza's smaken hier beter. Dat was dus mijn lunch, pizza proscuitto ai fungi. En dat voor maar 5.50 euro.Met gratis mooi weer erbij.
Wat zijn dat nou weerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:44 schreef borisz het volgende:
aardappeltorentjes
*sjaloers is*quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:52 schreef Lucille het volgende:
[..]
Gisterenavond heerlijke Tagliatelle met champignons gegeten als voorgerecht. En als hoodgerecht een heerlijk stukje biefstuk in kaas/room saus.
En zelfs de pizza's smaken hier beter. Dat was dus mijn lunch, pizza proscuitto ai fungi. En dat voor maar 5.50 euro.Met gratis mooi weer erbij.
Die zijn ook erg lekkerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:28 schreef Patries86 het volgende:
Die zijn lekker! Wat ook lekker is zijn aardappelballetjes (vooral in tsjechie erguh lekker )
Alweerquote:Op dinsdag 8 mei 2007 17:30 schreef borisz het volgende:
Ik moet vrijdag koken, weet eigenlijk niet wat
ik zat de denken aan pasta met een saus alleen nu weer eens iets leuks bedenken
quote:Op dinsdag 8 mei 2007 18:42 schreef SeaOfLove het volgende:
Vriezer moest leeg om ontdooit te worden, zodat ik straks al die bergen ijs kwijt kan voor dochterlief....dus vanaaf stoofpotje gegeten.
Volgende keer doe ik de aardappels wel apart of zonder schil, aangezien die schilletjes loslaten als het stoofpotje een tijdje zijn onderkomen in de vriezer heeft gehad.
Krijg dan af en toe echt zo een melk-met-vel-mondgevoel![]()
dat gevoel heb ik nu ook, maar dan omdat ik mn gehemelte heb verbrandquote:
Men snijde winterwortel een beetje julliene:quote:Op dinsdag 8 mei 2007 16:43 schreef golfer het volgende:
Klopt, straks Tagliatelle met Vongole (lekker vers bij de visboer gescoord) en een roomsausje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |