ja, maar ik at wel groentequote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:16 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik was in de naïeve veronderstelling dat iedereen ernaar streeft om groente bij zijn avondeten te eten.
Nee hoor, ik was gewoon een beetje in een zeurbui. Het was laat, enzo... Sorry.
Bah, nu heb ik zin in een huzarenslaatje.
Oehhhhh, Hummus! Daar heb ik nou zin in. Straks eens even een blik kikkererwten kopen!quote:
Moet kunnenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Zo maar een korte vraag tussendoor, bij het gebrek aan een moeder
Gister kibbeling gekocht, afgekoeld, en zonder boter in een tefal pan opgewarmd. Alleen een paar stukjes kibbeling niet, die heb ik op een bord gelegd en vervolgens aluminiumfolie eroverheen gedaan.
Kan ik dat nu gewoon eten? Ik heb honger, en bijna al het eten is op
ik zie niet in waarom niet?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Zo maar een korte vraag tussendoor, bij het gebrek aan een moeder
Gister kibbeling gekocht, afgekoeld, en zonder boter in een tefal pan opgewarmd. Alleen een paar stukjes kibbeling niet, die heb ik op een bord gelegd en vervolgens aluminiumfolie eroverheen gedaan.
Kan ik dat nu gewoon eten? Ik heb honger, en bijna al het eten is op
valt best mee hoorquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:32 schreef Geqxon het volgende:
Iets zegt mij dat voorgebakken vis maar heel kort fris blijft, maar dat had ik fout. Bedankt!
De kibbeling was te doen, de doperwten pak ik zometeen eensquote:Op vrijdag 4 mei 2007 16:37 schreef Geqxon het volgende:
Of het smaakt? Dat zal ik zometeen zien, als het nog niet weggelopen is
Ook gelijk maar even kijken of de doperwten het overleefd hebben, die hebben de nacht in een pannetje doorgebracht, met de deksel half eraf.
tomaat hoort erbij, niet mekkenquote:
er is een topic over, gebruik de search ff!quote:
Wtfquote:Op vrijdag 4 mei 2007 19:57 schreef K-mail het volgende:
[..]
er is een topic over, gebruik de search ff!
Mja, waarschijnlijk zal diegene die er 1 eet, het wel lekker vinden, maar dr zijn ook genoeg te vinden die t niet lekker vindenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |