perenijsjesquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:14 schreef tonks het volgende:
[..]
groen ofzo nu een perenijs wat zeg je me daarvan!
als mijn pringles groen zouden zijn, had ik ze mooi niet opgegetenquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:14 schreef tonks het volgende:
[..]
groen ofzo nu een perenijs wat zeg je me daarvan!
ik heb er van het weekend nog een paar opquote:
toe maarquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:24 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb er van het weekend nog een paar op
en ook van die met aardbei
Zo'n slaatje is toch geen groente... da's gewoon aardappel met mayo, stukjes vlees en 2 gram wortel en augurk voor de kleur.quote:Op donderdag 3 mei 2007 17:45 schreef Qwea het volgende:
zooo ff slaatje gekochtVoor MikeyMo huzaren,en voor mij rundvlees
dus we eten aardappels,jus,huzaren/rundvlees slaatje, boomstammen voor MM Cordon blue voor Q en vlaaaaa
Deze Indiër niet..quote:Op woensdag 2 mei 2007 14:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Kan een echte Indiër zelf niet veel beter Indiaas koken dan Knorr?
Zo'n pakje met kant-en-klaar kruidenmengsel (waarvan de pittigheid ook nog eens is aangepast aan de smaak van de kaaskop) kan het toch nooit halen bij the real thing als je dat eenmaal gewend bent?
quote:
wie had het over groente dan?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo'n slaatje is toch geen groente... da's gewoon aardappel met mayo, stukjes vlees en 2 gram wortel en augurk voor de kleur.
Anyway: vanavond pastasalade gegeten bij een vriendin, heerlijk. Net nog een kopje soep met brood op.
aah, ik zie al, ik was vergeten de erwten en wortels erbij te zettenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 02:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Zo'n slaatje is toch geen groente... da's gewoon aardappel met mayo, stukjes vlees en 2 gram wortel en augurk voor de kleur.
Anyway: vanavond pastasalade gegeten bij een vriendin, heerlijk. Net nog een kopje soep met brood op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |