donequote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Heb ik geen verstand van Plasterk....
WGR misschien?
Daarnaast is m'n fiets nog steeds stuk en heb nog geen nieuwe gekocht, kameraad gaat morgen bier drinken ipv zaterdag (dus kan niet mee doen), heb wondjes op m'n lippen na tandarts en dat is irritant, en een defect apparaat zou vandaag iemand voor langskomen om deze om te ruilen en dat is ook niet gebeurdquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Balen ja. Hoop dat je je morgen beter voelt
Ik had al zo'n vermoedenquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:53 schreef iamredleader het volgende:
Nem, we zijn helemaal vergeten te bellen, waarvoor excuusmaar ik denk niet dat aanstaande maandag wordt gekookt, dus het wordt sowiezo over twee en een halve week. Dan spreken we maandagavond wel e.e.a. door met MaJo, Tinuviel en co.
Nee hoor. Ik (nog) niet.quote:
Je bent gewoon te zwaar!quote:Op donderdag 3 mei 2007 23:08 schreef Mikkie het volgende:
Hee tof, jij hebt ook al gezeik met fietsen. Troost je: die van mij heeft het gisteren alwéér begeven. Ik miste vorige week al 10 van de 36 spaken in m'n achterwiel, en gisteren zijn er daar nog een stuk of tien bij gekomen... ik hoorde ze knappen
Leuke binnenkomer Wycciequote:
Bij mij zitten er ook onderdelen op die nog geen jaar geleden vervangen zijn... volgens mij de achterbuiten- en binnenband, en het grote tandwiel waar trappers aan zitten... toch blij dat ik toen geen andere kettingkast of achterspatbord heb laten monteren, zou het nu nog jammerder geweest zijn. Dit weekend maar es kijken bij een fietsenmaker die ik vertrouw, en anders de fiets meenemen die nu bij moeder staat. Dan moet op termijn daar een andere fiets komenquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Heb nu weer een barrel gekocht, maar ga in de tussentijd maar een keertje sparen voor een goede fiets, want dit schiet ook niet op. Elke keer die kleine reparaties, nieuwe bandjes, dan weer zus, zo, nieuw verfje, nieuw slot etc wordt stiekem ook knap duur...
net zo dubieus inderdaadquote:Op donderdag 3 mei 2007 23:45 schreef wyccie het volgende:
Je hebt een fiets bij het station gekócht?
Op zaterdag zijn er overal bevrijdingsfestivals. Of je kan richting Utrecht gaan, gaan we midgetgolfenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:02 schreef Soempie het volgende:
[..]
net zo dubieus inderdaad![]()
M'n hele weekend is nog leeg. Ik heb een ov. Iemand een leuk idee voor een dagje weg?![]()
barbaarquote:
Wat dom, zaterdag is het natuurlijk 5 mei. Had van de week al lang uitgezocht dat ik wel in Groningen wilde blijven voor de bands die er komen. Nooit beseft dat dat zaterdag dus al is.quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn er overal bevrijdingsfestivals. Of je kan richting Utrecht gaan, gaan we midgetgolfen
Je kan ook naar het strand gaan en daar gaan vliegerenquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Op zaterdag zijn er overal bevrijdingsfestivals. Of je kan richting Utrecht gaan, gaan we midgetgolfen
Je verpest m'n B.erthaquote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:16 schreef Plasterk het volgende:
een soemp is drie posts achter elkaar?
met Soempen?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 00:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga wel gewoon naar bed, hopen dat het morgen beter gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |