welgeteld 1 collega van me had die onzin geinstalleerd op z'n pc en op het hele bedrijf was er niet 1 printer meer die fatsoenlijk deed wat die moest doen.quote:
Handigquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
welgeteld 1 collega van me had die onzin geinstalleerd op z'n pc en op het hele bedrijf was er niet 1 printer meer die fatsoenlijk deed wat die moest doen.
Laat ik nu net 27 tekeningen in 3-voud in kleur af moeten drukken![]()
Smakelijk alvast, maar dat komt wel goedquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:50 schreef iamredleader het volgende:thuis, eten is bijna geheel voorbereid, foto's komen later vanavond hopelijk.
![]()
eerst vista installeren danquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Handig
Nou je het zegt trouwens, ik moet nog 70 plaatjes printen![]()
Maar dat had je collega kunnen weten. Geen fout van Vista dusquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:49 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
welgeteld 1 collega van me had die onzin geinstalleerd op z'n pc en op het hele bedrijf was er niet 1 printer meer die fatsoenlijk deed wat die moest doen.
Laat ik nu net 27 tekeningen in 3-voud in kleur af moeten drukken![]()
Vista is dus zo bedacht dat iedereen in 1 klap over moet stappen ofzo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar dat had je collega kunnen weten. Geen fout van Vista dus
Totdat morgen blijkt dat ik een gaatje heb aan de zijkant van een kies, tegen een andere kies aan, had ik anderhalf jaar terug en dat doet behoorlijk wat pijn als ze dan gaan vullenquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Doe je goed. En ons maar een beetje lekker maken zo
leuke beesten zijn datquote:Op donderdag 3 mei 2007 18:50 schreef B.ertha het volgende:
Onze buren hebben shetlandertjes, 2, en die zijn stokoud. Kom er net achter hoe oud precies. 45 jaar![]()
Die van ons gaan dus misschien ook nog 40 jaar mee
das kutquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Net gehoord dat een van de katten bij m'n moeder er niet is als ik daar de volgende keer ben. Aangereden door waarschijnlijk een brommer
Goede samenvatting inderdaadquote:
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat je collega had kunnen opzoeken dat printer en/of plotterdrivers voor Vista waarschijnlijk nog niet beschikbaar zijnquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Vista is dus zo bedacht dat iedereen in 1 klap over moet stappen ofzo?
KUT tandartsquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik heb één kies waar echt de halve zijkant van weg is volgens mij, kan 't met m'n tong voelen... En dan nog te eigenwijs (of te schijterig?) zijn om naar de tandarts te gaan hč...
Wordt alleen maar meer hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 20:43 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Misschien moet ik binnenkort toch maar eens voor de emmer.
Bijkomend probleem is alleen dat het achterstallige onderhoud me waarschijnlijk een vermogen gaat kosten, dat ik niet heb..
quote:Op donderdag 3 mei 2007 21:25 schreef B.ertha het volgende:
Ik vind het leuk bij de tandarts
Heb toch nooit iets en het is wel gezellig
Dat moeten ze gewoon doen, anders ga ik zelf es naar consumentenbonden/programma's toe, gezelligquote:Op donderdag 3 mei 2007 21:58 schreef B.ertha het volgende:
Hopen dat ze toch helpen dan..
Ook een slechte dag vandaag?quote:Op donderdag 3 mei 2007 22:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga maar even op bed liggen en Top Gear kijken, voor er nog meer mis gaat
Het begon redelijk goed, maar een van de katten is dus aangereden (geen leuk nieuws) en dan is bureaustoel ook stuk, het helpt niet mee. En de aflevering van Top Gear die ik wilde kijken is veel te blokkerigquote:
Balen ja. Hoop dat je je morgen beter voeltquote:Op donderdag 3 mei 2007 22:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het begon redelijk goed, maar een van de katten is dus aangereden (geen leuk nieuws) en dan is bureaustoel ook stuk, het helpt niet mee. En de aflevering van Top Gear die ik wilde kijken is veel te blokkerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |