Wolfmother komt op Pinkpop. Ben vanalles aan het downloaden.quote:
Ik zal uitgebreid verslag doen van redleaders kookkunstenquote:
Ik hoop wel dat je van stamppot houd.quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:17 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Ik zal uitgebreid verslag doen van redleaders kookkunsten(menu uiteraard niet bekeken, ik laat me verrassen vanavond.)
quote:Op donderdag 3 mei 2007 11:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wolfmother komt op Pinkpop. Ben vanalles aan het downloaden.![]()
Spruiten vooralquote:Op donderdag 3 mei 2007 11:19 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat je van stamppot houd.![]()
Stamppot met spruitenquote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 08:39 schreef iamredleader het volgende:goeiemorgen
en vandaag komen PhysicsRules en DaviniaHR eten!
Het menu (gespoilerd)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 3 mei 2007 09:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is ook oranje, alleen zitten wij je hier in de zeik te nemen
schandááligquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:42 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Als je het kunt, heb iedereen gevraagd en niemand wil![]()
![]()
![]()
Lezen is een kunst, dat ging over mijn post hoorquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:47 schreef iamredleader het volgende:
[..]
nou zeg, stamppot is hartstikke lekker
![]()
quote:Op donderdag 3 mei 2007 13:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Lezen is een kunst, dat ging over mijn post hoor
Op dit moment: betalingsverkeer fiatteren. Dus nakijken of erquote:Op donderdag 3 mei 2007 13:53 schreef B.ertha het volgende:
Wat moet je doen dan?
quote:Op donderdag 3 mei 2007 14:57 schreef Soempie het volgende:
Deze zomer wordt briljant. Net een reisgids over Toscane gekocht en wat boeken over Florence en Siena erbij gepakt. Ik mag voor de tien dagen dat we daar zitten het programma bepalen.![]()
Kom net bij een vriendin vandaan. Ze gaat komende dagen naar Parijs om zich voor te bereiden op de grote vakantie. Ze gaat er twee maanden werken. Afgesproken dat ik haar dan in Parijs kom opzoeken. Verblijf is dan gratis. Ben er nog nooit geweest.![]()
![]()
Ik ben in m'n hele leven bij elkaar nog nooit zo vaak op reis geweest als in deze zomer bij elkaar.![]()
kwam het als een complete verrassing?quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Parijs
daar heb ik m'n liefje ten huwelijk gevraagd
bovenop de Arc de Triomphe
![]()
Ja, niemand wist dat ik dit ging doenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:25 schreef Soempie het volgende:
[..]
kwam het als een complete verrassing?Je bent wel een romanticus jij.
![]()
Ik word daar altijd een beetje 'kriebelig' van. Op de een of andere manier verpest ik zulke momenten vaak. Bijvoorbeeld in het park, romantischquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:30 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ja, niemand wist dat ik dit ging doen![]()
Ach, ik vind het gewoon leuk om af en toe romantisch te zijnkaarsjes aansteken, zachte muziek op, lekker glaasje wijn en knuffelen op de bank.
![]()
Kinkyquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:53 schreef Mikkie het volgende:
Probeer eens een andere variant... iemand tikjes geven met een tak
Alleen in m'n vrije tijd.quote:
quote:Op donderdag 3 mei 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik word daar altijd een beetje 'kriebelig' van. Op de een of andere manier verpest ik zulke momenten vaak. Bijvoorbeeld in het park, romantischen dan met een grasspriet vervelend doen in het gezicht van de ander. Proberen een grasspriet in z'n neus te steken bijvoorbeeld.
![]()
![]()
En ook nog eenquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Whehe, ik sta online ja.
Met m'n toen veel te kort geknipte haren en daardoor nog boller lijkende hoofd
Maar wel lekkere koffie
quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind Parijs maar saai...
tot vanavondquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zeker nog nooit samen met een leuke vrouw naartoe geweest
![]()
Trouwens, maandag weer quiz![]()
Inderdaad, alleen met een harige aapquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:17 schreef iamredleader het volgende:
[..]
zeker nog nooit samen met een leuke vrouw naartoe geweest
![]()
quote:Trouwens, maandag weer quiz![]()
* iamredleader zoekt contact met Nembrionic... contact? Hallo?quote:Op donderdag 3 mei 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen met een harige aap
Maar ik vind helemaal niets romatisch aan Parijs eerlijk gezegd. Een beetje een overblijfsel uit een film.
Dan vind ik Venetie veeeeel romantischer. Of Rome.
[..]En gaan we dan ook koken of wachten we tot PR er wel bij is?
In beide gevallen moeten we toch eens snel contact zoeken
Ik ken niks veranderen ik heb geen mod rechtenquote:Op donderdag 3 mei 2007 10:39 schreef B.ertha het volgende:
Echt? 2 juni dan, bedoel ik
Museaquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:10 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind Parijs maar saai...
Musea ja...maar verder houdt het op. De rest heb ik hierboven al uitgelegdquote:Op donderdag 3 mei 2007 17:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Musea![]()
![]()
Ik ga er niet heen om romantisch door de stad te dwalen met m'n beste vriendin.
Ik ken hetquote:Op donderdag 3 mei 2007 15:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik word daar altijd een beetje 'kriebelig' van. Op de een of andere manier verpest ik zulke momenten vaak. Bijvoorbeeld in het park, romantischen dan met een grasspriet vervelend doen in het gezicht van de ander. Proberen een grasspriet in z'n neus te steken bijvoorbeeld.
![]()
![]()
Oehquote:
Heb Parijs nog nooit gezien, maar Rome wel. Lijkt me veel romantischer iddquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Inderdaad, alleen met een harige aap
Maar ik vind helemaal niets romatisch aan Parijs eerlijk gezegd. Een beetje een overblijfsel uit een film.
Dan vind ik Venetie veeeeel romantischer. Of Rome.
Dat bedoel ik, maar jij was in de buurtquote:Op donderdag 3 mei 2007 16:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik ken niks veranderen ik heb geen mod rechten![]()
Nee maar ik ga dara natuurlijk niet alleen over dat moet even overlegt worden met de anderen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |